Miten samaa sen toisen kanssa niin miksi välität minusta?
Meissä ei ole
34
344
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Voisit joskus rehellisesti vastata
- Anonyymi00002UUSI
Keneltä kysyt?
- Anonyymi00003UUSI
Missä se on mua parempi
- Anonyymi00004UUSI
Elämä ei ole kilpailua honey
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Elämä ei ole kilpailua honey
Mikset vastaa
- Anonyymi00005UUSI
en välitä kenestäkään teistä. jokaiselle tilattu hakkaukset.
- Anonyymi00018UUSI
Ihanaa palstaäijä hakkaa taikka kuole taikka kuole ja hakkaa- kaikki mukaan jee tytytydydydydytty
- Anonyymi00006UUSI
ryssät hoitaa sen Mikaelin hakkaukset. heizln tyylillä 😂
- Anonyymi00007UUSI
ja sen hoitaja jortsikan vai kortsikka 😂
- Anonyymi00009UUSI
Minä en ainakaan pysty sydämenasioita järjellä päättämään.
- Anonyymi00010UUSI
Eli mitä?
- Anonyymi00014UUSI
Voi välittää eritavalla.
- Anonyymi00015UUSI
Kaikissa on samaa. Riippuu miten huomaa.
- Anonyymi00019UUSI
Ja minä myös nautin eri ominaisuuksista. Eli tykkäön myös mansikasta, suklaasta ja pähkinästä vaniljan lisäksi. Hedelmät eivät ole niin mieluisia.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ja minä myös nautin eri ominaisuuksista. Eli tykkäön myös mansikasta, suklaasta ja pähkinästä vaniljan lisäksi. Hedelmät eivät ole niin mieluisia.
Tykkäätkö sinä vain jostain tietystä mausta? Entä jos sen suosikkisi seassa onkin jotain muuta makua, meneekö aistimus pilalle?
- Anonyymi00016UUSI
Eihän minussa ja hänessäkään ole mitään samaa. Siksi varmaan mulla sama tilanne.
Naiselta - Anonyymi00017UUSI
Voitte tapella ihan keskenänne. Mulla on itseasvostusta.
- Anonyymi00020UUSI
Kuvittelet, että välittää sinusta. Kukaan täysjärkinen laita palstalle tollasta viestiä jos toinen välittää
- Anonyymi00022UUSI
Melko epäjärjestyneesti kirjoitettu kommentti palstaäijän aloitukseen siulla taas
- Anonyymi00023UUSI
Toinen on kauniimpi
- Anonyymi00026UUSI
Ja se toinen on miehekkäämpi.
- Anonyymi00029UUSI
Toi olis kyllä paskin perustelu, vaikka olisinkin se "kauniimpi"
Sivusta n - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Toi olis kyllä paskin perustelu, vaikka olisinkin se "kauniimpi"
Sivusta nJoillekin ei ole. Kuten sanottu vakka kantensa löytää. Ollaan erilaisia, ja toimitaan eri tavoilla. Parisuhteeseen voi itse valita sopivan (kun täällä on se vapaus). Jos ylipäätään parisuhteeseen haluaa.
- Anonyymi00024UUSI
Toinen on kauniimpi
- Anonyymi00025UUSI
Pitäisikö tähän sitten laittaa että ypinen on miehekkäämpi. Huoh.
- Anonyymi00028UUSI
Tuo vastakommentti oli sarkasmia. Ollaan erilaisia. Joskus parisuhdetta ajatellen vähän liian erilaisia. Kyllä vakka kantensa löytää.
- Anonyymi00031UUSI
… E-Koreassa on muutes kulttuuri, jossa ulkonäköasiat on todella tärkeitä. Ehkä jotkut tykkäisi asua siellä, olisi samat intressit. En tiedä.
- Anonyymi00032UUSI
Jos tykkää tiukoista säännöistä niin parempi varmaan suunnata p.Koreaan.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jos tykkää tiukoista säännöistä niin parempi varmaan suunnata p.Koreaan.
Joo. Mutta on siellä E-Koreassakin aika tiukka kulttuuri, mitä olen kuullut dokumenteista.
- Anonyymi00034UUSI
Yllättävän paljon samaa, tietäisitpä vaan 😂😁
- Anonyymi00035UUSI
Mutta se piirre kyllä juuri ärsyttää mua tavallaan 🤣
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mutta se piirre kyllä juuri ärsyttää mua tavallaan 🤣
Mutta sitten taas kumminkin se on on kyllä arvostettavaa ja sydämmellistäkin, mutta aiheuttaa vaan välillä vähän hämmennystä mutta ymmärrän ja ihanaa että on halua auttaa ❤️ 🥹
- Anonyymi00036UUSI
miksi te puhutte täällä viikoja tätä puhdasta pskaa
- Anonyymi00037UUSI
viikkoja*
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi853913Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693707Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442215Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522179- 582074
- 511756
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051153- 601099