Perussuomalaiset on ainoana puolueena täyttänyt vaalilupauksensa.

Anonyymi-ap

Perussuomalaiset ovat tehneet juuri sen mitä lupasivat, laittoivat haittamaahanmuuton aisoihin. Sisäministeriössä on tehty maan turvallisuuden eteen kaikki se mikä on lain puitteissa mahdollista, edellinen hallitus ei tehnyt rikollisuuden kasvulle juuri mitään hillitseviä toimia. Oikeusministeriössä tehdään niitä asioita joita edellisen hallituksen ministerillä ei käynyt edes mielessä, jos mietit mitä ota selvää. Sosiaali- ja terveysministeriksi Wille Rydman tekee niitä asioita mitkä jäivät edelliseltä ministeriltä kesken, sanavalmiutta ja tietoa löytyy niin laajasti ettei oppositiolla ole enää juuri mitään kysyttävää. Edellisen hallituksen jäljiltä jäänyttä katastrofaalista velkakurimusta korjaavat vastuulliset puolueet yhdessä, tehden niitä toimia mitä seuraava hallitus joutuu jatkamaan. Taloutta korjataan vielä useita hallituskausia ja se pitäisi laitaa potaskaa paukuttavat trollitkin miettimään mitä suustaan päästävät.

24

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persut eivät tehneet ensimmäistäkään vaalilupausta. Kaikilla muilla oli ohjelma, persuilla vain epämääräistä mölinää.

      Ja siitähän eivät ole pitäneet oikeastaan mitään. Vähän ovat Suomen mainetta maailmalla pilanneet, mutta esimerkiksi euron pensaa ei vaan näy...

      • Anonyymi00008

        miten on maahan muutto alle suomalaisten keskiarvon ja jopa vasemmiston keskiarvon alapuolella , onko se rikkaus ja voimavara 🤣


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        miten on maahan muutto alle suomalaisten keskiarvon ja jopa vasemmiston keskiarvon alapuolella , onko se rikkaus ja voimavara 🤣

        Otetaanko kysymys uudestaan kun olet sen verran selvin päin että uskot voivasi kirjoittaa kieltä joka on ymmärrettävissä?


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        miten on maahan muutto alle suomalaisten keskiarvon ja jopa vasemmiston keskiarvon alapuolella , onko se rikkaus ja voimavara 🤣

        Sinun kannattaa ensin opetella kirjoituksen salat ja jättää hymiöt pois. Nyt menestyt vain Suolen Pellenä.


    • Entäs se halvempi bensa?

      Nyt 95 huitelee jo kahdessa eurossa, eikä sekään riitä. ,)

      • Anonyymi00002

        kysy extyökkäriltä-hih


      • Anonyymi00009

        bensa tulee ruottista ja öljy norjasta eli ei ole sitä polttoainepulaa
        jos venäjän kauppa olisi päällä niin kaikesta olisi ylitarjontaa


    • Anonyymi00003

      Vassarin peppukipu on ikuista.
      Kiva.

    • Moktar.Gubta

      Ei taida persujen tehdä mieli muistella halpaa bensaa ja omia puheitaan siitä.

      Huutonaurua vartti. ;)

    • Anonyymi00005

      Nyt on aloittajalla mennyt sanat sekaisin, pitää olla: persut on pettäneet joka asiassa.

    • Anonyymi00006

      Al Holista lappaa porukkaa edelleen! Senkin asian persut petti.
      Kaiken muun lisäksi.

    • Anonyymi00007

      Mistä ihmeestä noita persuja oikein sikiää. Melkoisen yksinkertaista populaa. Vai juuri senkö takia ?

      • Anonyymi00013

        "Mistä ihmeestä noita persuja oikein sikiää. Melkoisen yksinkertaista populaa. Vai juuri senkö takia ? "

        Lainatun vitsin kertominen ei myöskään paljoa lahjoja vaadi, siksi oletkin vihervassari.


    • Anonyymi00010

      persut on ihan ok olen silti radikaalimpi eli pitäisi jotenkin aina valita oikein jotta kehitys olisi mahdollisimmannopeaa , millaistahan oli muinoin roomassa asua , täällä asuttiin turvemajoissa ja siellä marmorihuviloissa juoksevan veden kanssa ja oli vesivessat ja kaikki viihdykkeet , 50.000 katsojaa vastaan nokia areenan 15000 🤣

    • Anonyymi00011

      PS puolue onkin ainoa järkeä käyttävä puolue. Pikkuhiljaa tulee suomen asiat kuntoon.

      • Anonyymi00012

        Islamisaation pysäyttäminen on tärkein asia SUOMEN sisäisen turvallisuuden kannalta!
        Islamisaatio on myös valtava taloudellinen ongelma valtiontaloudelle, yhteiskuntarauhasta ja rikollisuuden aiheuttamista ongelmista nyt puhumattakaan…


    • Ja sitä halpaa bensaakaan ei ole näkynyt, vaikka tämänkin kylän torilla kansanedustajaehdokas sen minulle todistettavasti lupasi.

      Jaa, että ei ole koskaan luvattu? Lue siitä:
      https://blogit.perussuomalaiset.fi/jarmo-nahkamki/marinin-hallituksen-karmea-perinto-jakeluvelvoite-50-65-snt/
      "Perussuomalaiset pitää sen minkä lupaa – nyt oli kyse polttoaineen hinnasta."

      Huutonaurua vartti. ;)

      • Anonyymi00015

        Eikö sinulla ole ideologiasi mukaista sähköautoa?


    • Anonyymi00014

      Islamisaatio korjaa kaikki ongelmat SUOMESSA!
      Tulette vielä näkemään sen…

      • Kuha🐟 pers. pois niin ok. 🟦🟨☠️👎


    • Anonyymi00016

      Persut ovat ainoa puolue, joka uskaltaa vastustaa islamisaatiota suomessa.
      Valitettavasti!

    • "... vastustaa islamisaatiota suomessa."
      Eihän tällaista edes ole olemassa. Tämä on vain pelokkaassa ja tietämättömässä päässä luotu olkiukko.

      Käytännössä Suomeen muuttaneet muslimit länsimaistuvat nopeasti. Jos kohta säilyttävätkin oma uskontonsa, niin tavat, arvot ja asenteet muuttuvat enemmän suomalaisiksi. Toisen polven maahanmuuttaja jo tuntee itsensä suomalaiseksi. Se kaukainen ja kaunis Somalia on enää vain vanhemman sukupolven haave, kuten mennyt Karjala oli karjalaisille.

      Muutama naisten uima-asu, Iltalehdessä nähty hijabin kuva ja jokunen pöljän pojan tekemä raiskaus kasvaa pelokkaan ja tietämättömän päässä peloksi, että islam valloittaa maailman.

      Eihän se näin ole. Rauhoitu toki.
      Toivoo, Moktar. ;)

    • Anonyymi00018

      Vain jokunen
      "jokunen pöljän pojan tekemä raiskaus kasvaa pelokkaan ja tietämättömän päässä peloksi, että islam valloittaa maailman"

    • Anonyymi00020

      Persu pettää aina tai hankkii itselleen tuomioita tai vähintään syytteitä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe