Lopeta se uhkailu ja provoilu

Anonyymi-ap

Sulta meni kokonaan aikanaan ohi pääasia
Vanhaan ei palata. Ikinä ei tulla olemaan tekemisissä.

29

348

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Missä kuvittelet tämän miehen provoilevan? Täälläkö, perustat siis teidän välisen asian omiin kuvituksiin siitä mitä toinen on? Täällä? Oikeasti ? Kerron että se henkilö ei ole tääll.

• Anonyymi00004

Minkä miehen?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minkä miehen?

Se kenelle tämän kirjoitat. Osoittaa vain omaa harhaisuuttasi kun kuvittelet täällä provoilevan ja et osaa sopia asioita

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minkä miehen?

Niinpä tällä joka jostain miehestä näihin palstaäijän köyhiin provoihin länkyttää taitaa olla joku isompi ongelma

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Se kenelle tämän kirjoitat. Osoittaa vain omaa harhaisuuttasi kun kuvittelet täällä provoilevan ja et osaa sopia asioita

Oletko palstaäijän provon perusteella sitä mieltä, että olisi jotain oikein sovittavaakin tmv? Et käy täysillä et

• Anonyymi00002

Ketäs tää koskee?

Jos yrität mua maalittaa, niin eiköhän tässä olisi tarkastelun paikka, kuka/ketkä on uhkaillut ja provoillut.

Sitä minäkin.

• Anonyymi00003

Ja takaan, että tullaan olemaan tekemisissä.

• Anonyymi00010

Onko sinulla pauliina edelleen sen toisen ääripersun istuttama pakkoajatus tallennettuna pieneen päähäsi? Sitähän se minäki

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Onko sinulla pauliina edelleen sen toisen ääripersun istuttama pakkoajatus tallennettuna pieneen päähäsi? Sitähän se minäki

Eikä reppana edes tajua että tämä erittäin luotettava toveri on vainoillut täällä samaa pakkoajatusta siihen liittyen siinä missä muihinkin on ollut kesämökkiin liittyvää pakkoajatusta jne. Alkaa naurattaa tämä maksimaalinen typeryys

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Eikä reppana edes tajua että tämä erittäin luotettava toveri on vainoillut täällä samaa pakkoajatusta siihen liittyen siinä missä muihinkin on ollut kesämökkiin liittyvää pakkoajatusta jne. Alkaa naurattaa tämä maksimaalinen typeryys

Mustasusiperformaatio oli tekoälyn luoma harhautus ihan häntä ajatellen ym psy koottista skeidaa. Ei se vaa tajua

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mustasusiperformaatio oli tekoälyn luoma harhautus ihan häntä ajatellen ym psy koottista skeidaa. Ei se vaa tajua

Ei se ny ihan niinkään ole 😁

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei se ny ihan niinkään ole 😁

No kyllä se on niin

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

No kyllä se on niin

Näytän vielä, että eipä ollut ihan noin. Näytän paljon muutakin.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Näytän vielä, että eipä ollut ihan noin. Näytän paljon muutakin.

I think you should turn on this manipulating a-hole finally to save your heinie, golden boy

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

I think you should turn on this manipulating a-hole finally to save your heinie, golden boy

Nope. Ei sinne päinkään. Päinvastoin.

Katsohan: ei näitä ihan näin vain unohdeta.

Ootko sitä mieltä, että mun pitäis sanoo "eihän tässä mitään ole tapahtunut, kaikkihan on hyvin ja kukaan ei tehnyt mulle ja mun läheisille yhtään mitään pahaa".....?

"Että unohdetaan vain ja painetaan villaisella"

Ei nimittäin paineta.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Nope. Ei sinne päinkään. Päinvastoin.

Katsohan: ei näitä ihan näin vain unohdeta.

Ootko sitä mieltä, että mun pitäis sanoo "eihän tässä mitään ole tapahtunut, kaikkihan on hyvin ja kukaan ei tehnyt mulle ja mun läheisille yhtään mitään pahaa".....?

"Että unohdetaan vain ja painetaan villaisella"

Ei nimittäin paineta.

Kuka luulet olevasi

• Anonyymi00026
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ja takaan, että tullaan olemaan tekemisissä.

Ja minä takaan, että emme koskaan tule olemaan samassa tilassa.

• Anonyymi00005

Tupeet ei kyl vapaasti enää lentele, vaik kuinka uhkailisivat. Oldistaki palataan takas Goldiin. ;)
      -HelmiKallionKorvikset

• Anonyymi00009

Alkaako näitä vastustajia näkyä jo joka kulman takana ja jos, niin mistä se kertoo sinulle?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Alkaako näitä vastustajia näkyä jo joka kulman takana ja jos, niin mistä se kertoo sinulle?

Siitä että väärä raha ja valta puhuu, sex altavastaajana. Näköjää.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Siitä että väärä raha ja valta puhuu, sex altavastaajana. Näköjää.

Niin, ehkä olet katsellut liikaa netflixiä ja vetänyt liian pitkää lirpakkakuuria kun ylipäätään ajattelet tuohon malliin👌

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Niin, ehkä olet katsellut liikaa netflixiä ja vetänyt liian pitkää lirpakkakuuria kun ylipäätään ajattelet tuohon malliin👌

Kyllä minä ymmärrän että nk tukareille menee tippa nupin päähän tällaisista stooreista mutta että jopa, no joo. Säälin.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kyllä minä ymmärrän että nk tukareille menee tippa nupin päähän tällaisista stooreista mutta että jopa, no joo. Säälin.

Vttuilu on välittämistä tai kjin tökkisi naamaan sormella niin ettei ihan osu ei kosketusta lällälää

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei oo netflixiä, eikä lirpaskoilleska ikinä ollu tarvetta.

• Anonyymi00027

Kellä tupee

• Anonyymi00028

MayaHelie vedenkestävää

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

MayaHelie vedenkestävää

Piffattuna valmiiks verkossa. Kuulemma.
        -houkutusmoppelo

• Anonyymi00011

Pakko olla tekemisissä kun ollaan samassa työpaikassa.

• Anonyymi00014

Että ny patrikki sitten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      241
      2608
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      12
      2162
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      323
      1880
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1639
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      86
      1546
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1250
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1200
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1083
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1016
    Aihe