joista en saa itse mitään
En ala enää koskaan ihmissuhteisiin
29
398
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo, kyllähän sellainen suhde vähän yksipuoliselta kuulostaa, joten ihan fiksu ratkaisu varmaan.
- Anonyymi00002
Tietenkään ei kannata ryhtyä tai jäädä ihmissuhteisiin, joista ei saa mitään. Suhteiden kuuluisi olla kummallekin antavia eikä ainoastaan ottavia.
- Anonyymi00003
Jäähän sulle hyviä mielikuvia, joita voit kelata aivoissasi...no jaa
- Anonyymi00004
Osaatko itse antaa yhtään mitään ä?
- Anonyymi00005
Se on molemminpuolista? Onko ollut niin että et vain itse kyennyt ? Ei silloin voi saadakaan jos ymmärrys ei ole molemminpuolinen.
- Anonyymi00006
Mitenkäs ajattelit tuosta varmistua yleensä se on se vuoden yhdessä olo ni ei voi päättää enään suhdetta kunnon uhrannu niin paljon suhteeseen pelejä siksi on yleensä miksi vioden jälkeen selviää totuus toisesta vasta ei ole niin helppoa lähteä ainakaan
- Anonyymi00007
Kuka nyt alkaisi. Ei kukaan pildeä anna jos mies ei ole valmis sitoutumaan
- Anonyymi00008
Sen ympärilläkö maailma pyörii?
- Anonyymi00009
No kyllä niitäkin naisia näkyy olevan.
- Anonyymi00010
Sama. Olen elänyt tahtomattani lapsuuteni ja nuoruuteni kahden narsistin kanssa, jotka todellakin painoivat minut alas. Kaikki psykot ja narsistit hakeutuivat seuraani, koska olin liian kiltti ja vääristyneellä tavalla kiltti. Selviytymismekanismeja. Kun pääsin eroon näistä huonoa oloa tuottavista ihmissuhteista, niin aloin seistä vihdoin omilla jaloillani. Ja kun huonot lähtee, niin on tilaa niille hyville ihmissuhteille. Ihanaa on ollut huomata, että kelpaa omana itsenään. Ei tarvitse yrittää kelvata kun on vaan, mikä on.
- Anonyymi00012
Piti kirjoittaa, että vääristyneellä tavalla empaattinen. Nyt silmät lupsuu, hyvää yötä.
Niin, eli sä oot niitä ns kilttejä ja kunnollisia?
Mä ite oon ratkassu niin. Että oon vaan tarpeeks kiltti ja tarpeeks kunnollinen. Sopivassa suhteessa. Muuten voi sortua inseliksi. Oliks sulla inseli ajatuksia?Anonyymi00012 kirjoitti:
Piti kirjoittaa, että vääristyneellä tavalla empaattinen. Nyt silmät lupsuu, hyvää yötä.
Jaa no selvä, sitten ei ihan kirjammellisesti tota mun vastausta kannata ottaa. Mutta siiiinnepäin, niin ku crash laulo.
- Anonyymi00011
Ei tietenkään kannata ryhtyä suhteisiin, josta ei saa mitään. Suhteet perustuvat siihen, että kumpikin kokee saavansa, vaikka saamisen ja antamisen määrä aaltoilee puolin ja toisin.
Yksipuolinen suhde on uhrautumista ja velvoitetta. Mutta ottakaa huomioon, että ihmisillä ei oo enää sillälailla rahaa ku ennen. Ne viidentähden illalliset ja kylpylälomat on mennyttä aikaa.
Mutta meillä jokasella on kaks kättä. Niillä saa paljon hyvää aikaseks. Mikä voiskaan ilahduttaa enempää, kun jokin ite tehty. Joku kiina krääsä vois olla jopa loukkaus. Eikä tunnettu merkki sitä takaa, ettei se ole halpatuotantoo. Vaikka joku marimekon riepu, ei niitä suomessa tehä. Suomalaista on vain hinta.- Anonyymi00014
Eiköhän suhteista puhuttaessa kyse ole muistakin seikoista kuin materiaaisista lahjoista ja lomamatkoista. Emotionaalinen saaminen, kumppanuus, rakastamien ja rakastettuna oleminen jne.
- Anonyymi00015
Tarkoitin aloituksella henkisiä juttuja, en krääsää. Olen törmännyt viime aikoina lähinnä miehiin, jotka on persoonaltaan häiriintyneitä, eli eivät pysty esimerkiksi sitoutumaan. Minä en saa suhteesta yhtään mitään, jos näen, että toinen on ajatellut olla siinä hetkisen vain.... Tasan niin kauan, että on saanut käytettyä toista seksuaalisesti. Sitten toisen voi heittää romikselle ja etsiä uuden ja taas uuden ja seuraavan. Jotkut ei lopeta tuota kaavaa.
Toisaalta jos minä pidän toisesta huolta, niin haluan että.myös toinen pitää minusta huolta. Tämä tarkoittaa enemmän muunlaista huolenpitoa kuin rahallista. On niin paljon emoatiaköyhiä miehiä sinkuissa, että tuntuu, että parempi olla yksin. - Anonyymi00016
Mutta olet myös oikeassa. Itse tehdyt jutut on kivoja. En ole kyllä törmännyt miehiin, jotka tekee yhtään mitään käsitöitä.
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tarkoitin aloituksella henkisiä juttuja, en krääsää. Olen törmännyt viime aikoina lähinnä miehiin, jotka on persoonaltaan häiriintyneitä, eli eivät pysty esimerkiksi sitoutumaan. Minä en saa suhteesta yhtään mitään, jos näen, että toinen on ajatellut olla siinä hetkisen vain.... Tasan niin kauan, että on saanut käytettyä toista seksuaalisesti. Sitten toisen voi heittää romikselle ja etsiä uuden ja taas uuden ja seuraavan. Jotkut ei lopeta tuota kaavaa.
Toisaalta jos minä pidän toisesta huolta, niin haluan että.myös toinen pitää minusta huolta. Tämä tarkoittaa enemmän muunlaista huolenpitoa kuin rahallista. On niin paljon emoatiaköyhiä miehiä sinkuissa, että tuntuu, että parempi olla yksin.Juu, ymmärrän. Mutta eiks henkisetkin jutut voi olla vaikka vertauskuvallisesti jotakin parempaa tai krääsää. Ite nään noi irtosuhteet juurikin krääsänä. Mutta kukin tietenki tyylillään.
En tiiä missä vaiheessa elämää oot, mutta voisko olla niin että ne paremmat miehet meni jo. Jäljelle jää vaan ne ketkä ei pysty sitoutuu. Ei kaikki miehet tollasii oo.Anonyymi00014 kirjoitti:
Eiköhän suhteista puhuttaessa kyse ole muistakin seikoista kuin materiaaisista lahjoista ja lomamatkoista. Emotionaalinen saaminen, kumppanuus, rakastamien ja rakastettuna oleminen jne.
Totta kai. Mutta kuka ostaa pakkotyöllä teetettyä, niin pystyykö aidosti rakastaa vai onko sekin hyväksikäyttöä?
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mutta olet myös oikeassa. Itse tehdyt jutut on kivoja. En ole kyllä törmännyt miehiin, jotka tekee yhtään mitään käsitöitä.
Toi käsillä tekeminen kehittää ihmistä muutoinkin kuin pelkästään kättentaitoja. Ite ainakin uskon ja moni käsityöopettaja on yhtynytkin siihen että käsillä tekeminen kehittää ihmistä monipuolisesti, myös niitä tunnetaitoja.
- Anonyymi00013
Pitäähän sen olla molemminpuolista
- Anonyymi00017
Kyllä. En olisi miehen kanssa, jota en rakasta tai vastaavasti hänen kanssaan, joka ei rakasta minua.
- Anonyymi00018
Suosittelen. Liikaa iilimatoja
- Anonyymi00019
jos olet poikkeavan näköinen nainen niin reitti in vaikea kaksi omaan muottiin tehtyä maailman rakkainta maailmassa millä pystyt suojelemaan no kaikilla polvet notkossa ei auta kun potkia takasin
- Anonyymi00020
Juu. Siksi en suostu suhteisiin, joissa joutuisin hoivaajan rooliin
- Anonyymi00022
Samahan se on työn suhteen. Ei enää koskaan paskaa auttamistyötä tyyliin vanhustenhoito yms.
- Anonyymi00023
Viisas päätös, elämä lyhyt aika kuitenkin.
- Anonyymi00024UUSI
No okei saat klamyn.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172353Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671559Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1031489Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61432Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681305Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801250Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.401231Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311087En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056