Olisimme pelkästään riidelleet koska olet ehdoton. Sinun kanssasi ei pysty sopimaan mistään.
Jos olisimme alkaneet olemaan
29
446
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minäkin pidän tärkeänä, että kuullaan, ja saa tykätä eri asioista. Ehkä kaikessa ei kannata joustaa, siksihän lakikin on olemassa.
- Anonyymi00002
Eli kun ei saa panna kaikkea mikä liikkuu on ehdoton.
- Anonyymi00003
Semmonen olisi raskasta, jos toinen päättäisi aina mitä tehdään ja kenen kanssa, mitä syödään, miten tavaroitten pitää olla, millaista läheisyyttä ja milloin. Joku tasapaino suuntaan ja toiseen tuntuu itselle sopivalta.
- Anonyymi00021
Eli tarkoitat, että sen toisen pitäisi saada nämä asiat päättää? 😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00027
Siksi minä en halua uutta parisuhdetta enää koskaan. Pidän yksin asumisesta ja siitä että saa elää ja olla juuri niin kuin itse haluan eikä kukaan määrää minua! Pelkkä ystävyyssuhde ikäiseni miehen kanssa, mitään muuta en halua!
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Siksi minä en halua uutta parisuhdetta enää koskaan. Pidän yksin asumisesta ja siitä että saa elää ja olla juuri niin kuin itse haluan eikä kukaan määrää minua! Pelkkä ystävyyssuhde ikäiseni miehen kanssa, mitään muuta en halua!
En todellakaan voi hyväksyä elämääni sellaista ihmistä joka määräilee!
- Anonyymi00004
No ihan varmasti pystyy
- Anonyymi00005
Well bitches be crazy all right take care
- Anonyymi00006
Minä en riitele
- Anonyymi00007
Pysyn kaidalla tiellä nainen. m>n
- Anonyymi00008
Kiltti olen. Turha väittää vastaan. Naiselle tiedoksi.
- Anonyymi00010
Kun et ole. Se oli se ongelma.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kun et ole. Se oli se ongelma.
Sinulla on sitten varmaan todisteita, että en ole ollut kiltti? Niin ajattelinkin. Ei ole.
- Anonyymi00009
Mun ei oo mikää näist sit..🙄 en jaxa. Meen päiväunille💫
- Anonyymi00012
Niinpä olet varmaankin oikeassa. Nyt kun olet järkeillytkin asian ja hyväksynyt totuuden olet valmis unohtamaan ja menemään eteenpäin. Olen iloinen puolestasi ja varmaan pian löydät vierellesi ihmisen jonka kanssa sinulla on samanlaiset arvot ja voit olla onnellinen rakkaudesta...
- Anonyymi00016
Olen naimisissa. En etsi ketään. Eräs vain tuli kuvioihin haluten pilata toisen suhteen... Varjoista toimi.. Haluaa painaa alaspäin, pilata työkuviot ja pilata kaiken. Kai hän saa olonsa siten tuntumaan jotenkin paremmalta ja halutulta. Etsiköön muita uhreja. Tai siis lopettaisi tuon, en toivo kellekään tätä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olen naimisissa. En etsi ketään. Eräs vain tuli kuvioihin haluten pilata toisen suhteen... Varjoista toimi.. Haluaa painaa alaspäin, pilata työkuviot ja pilata kaiken. Kai hän saa olonsa siten tuntumaan jotenkin paremmalta ja halutulta. Etsiköön muita uhreja. Tai siis lopettaisi tuon, en toivo kellekään tätä.
Hämärän peittoon jää se, että ketä etsit ikävä-palstalta tai ketä täällä ikävöit, kun kerran olet naimisissa.
- Anonyymi00013
Oma vikasi kun tykkäät pettää.
- Anonyymi00017
Sä petät jatkuvasti mutta teet sen vaan ovelammin
- Anonyymi00014
olit väärä koska rakastuin liikaa ja minusta tuli hirviö en halua tietää mitään sinusta ja uudesta naisestasi koska en kestäisi sitä.
- Anonyymi00015
luulen kyllä hänen riisuvan ehdottomuuteni käden käänteessä leikki itkulla tai tulrmalla henkilökohtaiselle alueelle
- Anonyymi00018
Ehdottomuus on usein rehellisyyttä ja luotettavuutta. Juuri siksi ollaan ehdottomia kun luonne on tuollainen, lahjomaton. Ehdottomuuden voi purkaa olemalla suora, avoin, rehellinen ja luotettava.
- Anonyymi00019
Koen, että on kyse tasapainosta. Suoruus ja rehellisyys ovat hyveitä. Mutta niiden lisäksi täytyy olla myös kyky luoda tilaa, jossa on mahdollisuus molemmilla tulla kuulluksi ja luottamus toteuttaa itseään. Eli tila luoda kompromisseja suuntaan ja toiseen.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Koen, että on kyse tasapainosta. Suoruus ja rehellisyys ovat hyveitä. Mutta niiden lisäksi täytyy olla myös kyky luoda tilaa, jossa on mahdollisuus molemmilla tulla kuulluksi ja luottamus toteuttaa itseään. Eli tila luoda kompromisseja suuntaan ja toiseen.
Aloituksesta sain kuvan ettette ole vielä olleet yhdessä, joten toisesta ei voi oikeastaan tietää paljoakaan. Pelkästään realistinen mies voi olla tietyllä tavalla ehdoton, jos tilanne on epäselvä ja ette ole todisteellisesti vielä tavanneet toisianne ja tavallaan saaneet aikaan oikean yhteyden.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ehdottomuus voi olla sekä hyve, että ei. On asioita, jotka ovat itselleni ehdoton ei ja mistä en tingi ja on asioita, joista voin neuvotella.
En vaadi toisilta yhtään enempää kuin itseltäni tai oikeastaan vaadin itseltäni enemmän. Ehdottomuuteni ei myöskään koske mitään pikkujuttuja, vaan perustuu opittuun elämään ja omaan arvomaailmaani
- Anonyymi00024
Luuletko että olen irl samanlainen kuin täällä. Mä olen se joka yleensä leppyy nopeasti ja pyytää anteeksi.
- Anonyymi00025
Silloin, kun kokee toisen mielipiteet ja toiveet ehdottomuutena taitaa pohjimmaisena olla se seikka, että se mitä kumpikin haluaa, on liian kaukana toisistaan. Ehkä arvomaailmakaan ei sovi yhteen ja käsitys parisuhteen säännöistä ei ole yhteneväinen tai elämäntoiveet eivät kohtaa jne.
Rakastuneena ja rakastavana todennäköisesti haluaa tehdä kompromisseja ja löytää kumpaakin tyydyttävät ratkaisut. Silloin, jos ei löydy yhteistä maaperää, ajattelisin, että ollaan jo lähtokohatisesti liian erilaisia tai haluataan liian erilaista elämäntapaa, jotta suhde toimisi.- Anonyymi00026
Voi olla.
- Anonyymi00029
Minä en ole ollut rakastunut keneenkään, eikä minulla ole enää mitään tarvetta rakastua keneenkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1994740Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2043410Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1212952Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562932Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis442860Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132297Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos522288Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien732186Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552025En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131995