pyörii hänen napansa ympärillä. Ottakaa popparit esille.
Yksi taas pyörii ja luulee että koko maailma
21
342
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ai sinäkö?
- Anonyymi00002
Tietoa ei luuloja kiitos
Timantin terävää puskuroitua tietoa.- Anonyymi00006
Paljonko on luottoa Karjapuskurissas? Katalysaattorini puolesta vaa kyselen.
- Anonyymi00003
Se olet sinä mies.
- Anonyymi00005
Pyöriihän se kun laittaa pallon pyöriin.
- Anonyymi00007
Jos tarkoitat tuota joka tänne spämmää asiaa joka ei kuulu ikävä palstalle..
Onko sillä autismi vai muuten vaan tyhmä tapaus kun ei parempaa paikkaa löydä.
Täällä sitä ei kyllä jaksa kukaan kauaa katsella.- Anonyymi00012
Mo ei ole autisti. Minä olen autisti ja osaan käyttäytyä paremmin kuin se.
- Anonyymi00008
Äh, oon kattonu jo tuon jakson. Ei kiinnosta.
- Anonyymi00009
En ymmärrä miten tämä Ap ja tai ap jaksaa päivästä toiseen ja vuodesta toiseen kaivata? Eikö järki sano, että lopeta. Hän ei ole sinusta kiinnostunut ja sillä selvä. Sairauden puolelle on mennyt jutut ja toisten aloituksiin sekaantuminen...
- Anonyymi00013
Eiköhän anonyymi postaajia ole paljon
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eiköhän anonyymi postaajia ole paljon
Nämä höntit luulee, että ap on sen anonyymin etunimen ja sukunimen alkukirjaimet.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Nämä höntit luulee, että ap on sen anonyymin etunimen ja sukunimen alkukirjaimet.
Tarkoitisko siis A nainen ? 🤣
- Anonyymi00010
Ota minut nyt nyt hämärissä
- Anonyymi00011
"Kiinnitetty". -sivu
- Anonyymi00014
Todella lapsellinen ja ymmärtämätön, siitä mitä saa tehdä ja mitä ei! Noin viikon päästä tieto saattaa levitä!
- Anonyymi00015
Korkeatasoinen nainen otettavissa.
- Anonyymi00016
Ei hän minun mielestä ole millään tavalla korkeatasoinen! En pystyisi olemaan hetkeäkään samassa tilassa hänen kanssaa, joten en voi koskaan olla edes hänelle ystävä!
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei hän minun mielestä ole millään tavalla korkeatasoinen! En pystyisi olemaan hetkeäkään samassa tilassa hänen kanssaa, joten en voi koskaan olla edes hänelle ystävä!
Etsin ikäistäni ystävää, en pakkomielteistä häirikköä! Ensi viikolla odotan saavani korvauksia! Muuten teen käyntejä vähintään kahdessa paikassa kertomassa..
- Anonyymi00024
Kuka trump vai se on ollu ameriikan napoleon syndrooma aina tyytyivät yhdeksänkymmentä luvulla maailmanpoliisin rooliin unohtaen oman kansansa täysin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1862690Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 84954
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239819Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka285775Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies89774Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708