Mikä se on? Tehdastyöläinen miettii.
Elämän tarkoitus
8
204
Vastaukset
- Anonyymi00002
Yli 2000v sitten kamala sääntö väsättiin, lisääntykää ja täyttäkää maa. Huh huh
Se oli onneton pykälä mikä pitäisi poistaa ensitilassa. - Anonyymi00003
köyhän ihmisen elämä on pelekkä keltanen kusivana synnytyslaetoksen ja krematorion välissä.
- Anonyymi00007
Köyhän ei kannata lisääntyä, tuleevaan lisää köyhiä ei mulla
nyt muuta MOI.
- Anonyymi00004
Työtä, leipää, riemureikää SKDL 🤠
- Anonyymi00005
Vagisan on elämän tarkoitus.
- Anonyymi00006
Piereskely
- Anonyymi00008
Jumala sanoo, että en voi näyttäytyä, koska te ette kestäisi sitä. Kai se tuohon jotenkin liittyy.
- Anonyymi00009
Kun tänne on kerran syntyny ja siihen ei voinu itse vaikuttaa mitenkään. Niin kyllä täällä on heiluttava vaikka kuinka kornilta tuntuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee773198Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."362030Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1671792Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2931320Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki311226Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911170- 1021120
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711080Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201074- 271007