Näkisit hänet??
Uskaltaisitko mitään jos...
23
483
Vastaukset
- Anonyymi00001
no hakkeroin
- Anonyymi00002
Pitää olla vastuullinen silloinkin, jos hakkeroi toisen mieltä
- Anonyymi00003
Uskaltaisin, jos hän nainen ei juokse karkuun.
- Anonyymi00004
Onko niin käynyt,jos oot niin pelottava!!
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onko niin käynyt,jos oot niin pelottava!!
En ole pelottava, olen ihana mies!
- Anonyymi00005
Jos hän tekisi aloitteen niin kyllä
- Anonyymi00006
Eipä ole sanottavaa
- Anonyymi00017
Miksi vastasit tähän? On mielessä kumminkin.
- Anonyymi00007
Uskaltaisin ja olen uskaltanut kin. Tilanne vaan on nyt toinen, niin en halua.
- Anonyymi00008
Uskaltaisin haukkua hänet lyttyyn ja niin aion tehdä, jos hän vielä yhdenkin kerran liikkuu samassa paikassa kuin minä!
- Anonyymi00009
En. Koska en vain usko että nainen haluaisin minun lähestyvän häntä. Olen liian outo ja jotenkin tyhjä. En tietäisi mitä sanoa. Mielialani on aika murheellinen ja ahdistunut suurimmaksi osaksi. Ei ole mitään hyvää tuoda naisen elämään.
Ei ole paljon vanhemmalle, niin se yksi osaa olla kommentoimatta. - Anonyymi00010
Olisi pakko uskaltaa. Koska jos ei silloin, niin sitten ei milloinkaan.
- Anonyymi00018
Sama. Näkemisiä ei ole enää ollut, olisi pakko käyttää tilaisuus hyväkseen.
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sama. Näkemisiä ei ole enää ollut, olisi pakko käyttää tilaisuus hyväkseen.
Ihan sama tilanne minulla.
- Anonyymi00011
Ei mun tarvi nähdä kun en tunne mitään enää
- Anonyymi00014
Olet ikävä-palstalla. Luuletko, että kukaan uskoo, kun sanot, ettet tunne mitään?
- Anonyymi00012
Pakko..
- Anonyymi00013
Se mitä haluaisin tehdä versus se mitä teen niin en antaisi mielestäni minusta väärän kuvan hänelle kysymyksenä kuinka paljon vaikuttaa suhteeseen ja suhteen toimivuuteen se kuinka suhde on saanut alkunsa (luottamukseen) kuinka tärkeässä osassa suhteessa pidätte toisen luotettavuutta mikä on se hetki kun ihminen muuttuu siitä mitä oli nuorena se hetki kun kokee ettei ole mitään menetettävää yleensä huonompaan suuntaan millainen ihminen on todellisuudessa sellainen kuin oli pienenä lapsenakin edellyttäen että lapsi on saanut kasvaa kodissa jossa on saanut olla omaitsensä muussa tapauksessahan lapsi on juuri täsmälleen sellainen miksi vanhemmat ovat tämän itse kasvattaneet
- Anonyymi00015
niin noita, iskee ja saatte takaisin paljon pahaa 😂 ja myös muidenkin naisten elämät kirottu, ei kaikkien nimiä viitsi tänne laittaa, selviää vähemmällä 😂 mutta nallet ja Jenni veitsi hakattu.
- Anonyymi00019
Uskallanhan minä, mutta en halua. Hänen vuoronsa tehdä jotain.
- Anonyymi00020
Tuskin, vaikka haluaisin. Jänistäisin kuten viime kesänäkin.
- Anonyymi00021
Miksei, mutta pysyttelee piilossa kulissin takana.
- Anonyymi00022
Kyllä, jos hän haluaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1754961Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184336Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341713
- 201703
- 631677