Onko kaivattusi osoittanut oikeassa,elämässä

Anonyymi-ap

tunteensa sinua kohtaan? Vai perustuuko "tietosi" hänen kiinnostuksestaan tähän palstaan? Oletko itse näyttänyt/ilmaissut jotenkin oikeassa elämässä tunteesi? Vai ainoastaan palstalla?

26

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen kertonut suoraan rakastavani. ❤️ naiselta

• Anonyymi00002

Kerropa sinä näin ensi alkuun.

• Anonyymi00003

Hienosti on kommunikoitu, hän ei ole sanonut mitään, joko kiinnostuksen tai tilaisuuksien puutteen vuoksi, ja mä olen tunkenut häntä joka vaiheessa friendzonolle. Vahvaa suoriutumista. 💪

• Anonyymi00005

Onko nyt tullut tai tulossa muutosta?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Onko nyt tullut tai tulossa muutosta?

Ei ole ainakaan näkynyt mitään muutosta.
        Omassa mielessä "ei"stä on tullut "ehkä", mutta se nyt on vain yksityistä ajattelua.

• Anonyymi00004

Kuka niistä🤭on aika monta

• Anonyymi00006

Et sinä täällä oikeesti ketään kaipaa

• Anonyymi00007

Molemmat kai osoittanut jotenkin "kömpelösti" aikoinaan irl.
      Palstasta en osaa muuta sanoa, kun että hän varmaankin löysi viestejä koskien itseään.
      Nyt taitaa puhaltaa eri ja uudet tuulet.

• Anonyymi00010

Varmasti puhaltaa. Tulee niin kylmä tuuli että etsit suojaa tulevassa. Kosto on parasta

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Varmasti puhaltaa. Tulee niin kylmä tuuli että etsit suojaa tulevassa. Kosto on parasta

Mene mielisairaalaan.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mene mielisairaalaan.

Tee sä kauniimpis lapsis

• Anonyymi00028
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kostaminen ei ole tervettä tykkäämistä.

Sivusta

• Anonyymi00009

Ei siitä taida olla kuin ehkä suunnilleen pari viikkoa kun viimeksi totesimme molemmat toisillemme, että molemmilla on syviä tunteita toisiamme kohtaan. Siksi on aika vaikea uskoa tämän palstan juttuja. Uskon vain mitä kasvotusten tapahtuu ja mitä hän minulle suoraan sanoo. Tätä kautta tulevat tarinat ovat ”ehkä” osastoa.
      Vaalea S nainen 45

• Anonyymi00012

45? Onko kengän koko? Saija?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

45? Onko kengän koko? Saija?

En ole Saija, Satu, Sari enkä Suvi. Kengän kokoni on 36 😁

• Anonyymi00022

Minä en ole sanonut kenellekään mitään. Ja turha luulla, että osaisit pelkästä katseesta tulkita välittämistä. Se on vain sinun harhaasi jos niin luulet olevan!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00019 kirjoitti:

En ole Saija, Satu, Sari enkä Suvi. Kengän kokoni on 36 😁

Vene on laivaakin isompi.

• Anonyymi00016

Lampaantalja takki🤣🤣🤣🐎ihahah haa ihahha hepo hirnahtaa ihanaa ihanaa onhan tärattastaa

• Anonyymi00017

Ei se mies täällä palstalla ole eikä ole koskaan ollutkaan. Tämä on vain ajatustenpurkupaikka. Valitettavasti emme koskaan puhuneet tunteista, vaikka käytöksestä muuten pystyi päättelemään paljon. Nyt emme ole enää pitkään aikaan nähneet emmekä todennäköisesti tule enää koskaan törmäämään missään, joten tunteetkin jää paljastamatta.

• Anonyymi00018

Aika epämääräisesti näytti, jos edes näytti, mutta minä sain silti näköjään kimmokkeen näyttää tunteeni konkreettisesti. Sen jälkeen pakenin tänne palstalle säälimään itseäni, kun koin tulleeni kohdelluksi väärin. Täältä minut bongasi joko hän tai naisystävänsä ja sotku oli valmis. En tiedä miksi hän/ he täällä olivat. Jotain hauskanpitoa kai.
      Myöhemmin ymmärsin, ettei hän koskaan ole IRL näyttänyt että tuntisi mitään kaveruutta enempää. Ja tuskin tulee näyttämäänkään. Näillä mennään 😁
      Naiselta

• Anonyymi00020

Voi hitsi. Otan osaa
        Oletko miettinyt miksi ei kiinnostunut?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Voi hitsi. Otan osaa
        Oletko miettinyt miksi ei kiinnostunut?

Enpä ole sellaista miettinyt. Mitä sillä oikeastaan väliä miksi? Vastailin vain aloituksen kysymyksiin tunteiden näyttämisestä.

• Anonyymi00023

Perustuu siihen miten hän katsoi, seuraili ja ilmestyi aina samoihin paikkoihin ja hakeutui seuraan ja juttelemaan.
      Itse osoitin käyttäytymällä samalla lailla.
      En ole havainnut hänen olevan täällä.

• Anonyymi00024

On osoittanut. Jos hän on täällä, niin on ollut kiukkupylly. Uskon enemmän tosielämään kuin palstaharhoihin eli tosielämän mukaan toimin.

• Anonyymi00025

Oikein. Tosielämän tapahtumat merkitsevät. Ei tämä harhainen anonyymipalsta. Korona-aika sai kai ihmiset sekaisin. Jotkut elävät vieläkin siinä harhassa, että elämä tapahtuu netissä. Etenkin nuoret.

• Anonyymi00026

Se, kuinka hän on käyttäytynyt, voi olla ystävällisyyttä tai kiinnostusta. Luultavasti oma käytökseni on samanlaista, sen voi tulkita kummaksi vain.

Mut kyl mä silti uskon, että meillä on molemminpuoleista kiinnostusta, mutta kumpikaan ei uskalla tai halua ylittää sitä rajaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      47
      2192
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      191
      2009
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      835
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      736
    Aihe