Ilmeisesti moni mies haaveilee naisesta seksileluna? Mikä on miehenä mielestäsi ajatuksessa kiihottavinta? Onko se tärkeintä, että on lastien purkupaikka vai joku muu?
Naisena ajatellen alistuminen on tietysti tärkeintä. On ihana ottaa pano, tyydyttää toinen ja ottaa lastit vastaan, ollen kokoajan epätietoisuudessa antaako se toinen sinun tulla tällä kertaa vai jättääkö pillu turpeana kerjäämään helpotusta seuraavaan kertaan.
Mielestäni seksileluna ei saa koskea itseen ilman toisen lupaa, vaan sillon tyydytyksestä päättää täysin toinen osapuoli ja seksilelun tehtävänä on pitää huoli, että isäntä nauttii. Omasta kiimaisuudesta häpeän tunteminen ja siinä olotilassa oleminen, on mielestäni lelulle oikein ja ainakin itse aina odotan, että pääsee tyydyttämään isäntää, jos tällä kertaa saisi itsekin. On hyvin kiihottavaa ja nöyryyttävää joutua kerjäämään pilluunsa täytettä ja jäädä vaille helpotusta, ollen entistä kiimaisempi seuraavalla kerralla.
Nainen seksileluna
31
1112
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voit kommentoida tähän hyvinkin halventavasti miten minua leluna käsittelisit ja kohtelisit. Mielestäni lelun tehtävä on palvella isäntää kaikissa tarpeissa ja ottaa vastaan kaikenlainen huomio.
- Anonyymi00002
Lupaan kiittää nöyrästi jokaista, joka kommentoi miten haluaisi käyttää leluaan omien tarpeiden tyydyttämiseen. Lupaan vastata jokaiselle kommentoijalle, joka viitsii nöyryyttää tällaista kiimapillua vastauksellaan.
- Anonyymi00003
Olen se dominoiva osapuoli alistus yms leikeissä vaimoni kanssa. Vaikka vaimo joutuu toimimaan kuten minä sanon, niin tilanne ei ole koskaan käskyttämistä. Tilanne näyttää aina siltä, että vaimoni saa kuningattaren kohtelua, mutta joutuu seksuaalisesti toimimaan täysin minun mukaan. Meillä nämä leikit suunnitellaan aina yhdessä vaatetusta myöten. Karkeasti suunnitellaan myös illan kulku. Minne mennään. Mitä tulee tapahtumaan. Millaisia fantasioita olen sille tapahtumalle keksinyt. Eli harrastamme erittäin pitkää esileikkiä julkisesti ja vetäydymme hieman syrjään tai kokonaan privaattiin tilaan saattamaan monien tuntien seksuaalinen leikkimme loppuun.
- Anonyymi00006
Jos olet oikeasti nainen, sut pitää kiihottaa äärimmilleen sidottuna. Leluja ym. käytetään. Pelisäännöistä pitää sopia.
- Anonyymi00007
Täällä olis 18v. Tyttö seksinukeks. Saa tehdä mitä vaan, koska annan sinulle vapaat kädet...
- Anonyymi00008
Sissä päin vaikutat. Kiinnostunut mies.
- Anonyymi00012
Jokin toinen kommentoi ensin. Sun pitää kunnioittaa ja olla nöyrä. Tehdä kuten käsken. Siisti, karvaton alapää. Pukeudut kuten sanon. Anomuksella voit jotakin saada.
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sissä päin vaikutat. Kiinnostunut mies.
Satakunta
- Anonyymi00009
Käskisin sinut kontallesi, paljastaisit perseesi ja levittäisit reikäsi näytille molemmilla käsilläsi levittäen. Sitten antaisin sinulle remmiä niin, että perseesi punottaisi ja sormettaisin persereikääsi jonkun aikaa. Sitten nussisin pilluasi takaa hitaasti ja kauan.
- Anonyymi00015
Kuulostaa kivalta
- Anonyymi00010
"Ilmeisesti moni mies haaveilee naisesta seksileluna?"
Mielisairaalloinen ilmeistäminen. - Anonyymi00011
Toi on täysin älykääpiö äijä joka paikkaan huutaa tota samaa ei raukan kulli varmaan seiso enää.
- Anonyymi00013
Nainen seksi leluna ja miehen tyydyttäjänä on parasta mitä mies voi saada. Se tuo kumminkin tietenkin ison vastuun mitä moni ei ymmärrä. Seksi lelua pitää hoitaa huomioida ja hoivata myös ja pitää tietenkin kuin kukas kämmenellä, ja antaa vastavuoroisesti tilaa hengittää muuten, mutta kun tulee se aika jolloin mies ottaa ja määrää, se tapahtuu ehdoitta.
Rakastan sitä tunnetta kun ei tarvitse miettiä sitä miltä toisesta tuntuu tai mitä se haluaa, eikä minua kiinnosta. Nainen on minun tyydytyksen tuoja ja käytössäni ehdoitta, tai niillä ehdoilla mitä on etukäteen sovittu että ei voi ylittää. Voin ohimennen työntää munaa suuhun jos haluan, ihan kesken askareiden, mitä ne nyt ovatkaan, ottaa pillu, vaikka se ei olisi valmiskaan, vaan työntää sisälle ja raiskaa minun seksilelun vaikka kovan päivän jälkeen suoraa siihen kotisohvan selkänojalle. Pillun ja perseen pitää olla aina puhdas ja valmis käyttöön. Tykkään työnnellä ohimennen sormea persereikään, sylkeä perseelle ja pillulle ja tietenkin naida pillua ja suuta ristiin miten haluaa, ehdoitta ja oman mielen mukaan. Minun kulli on vain hänen käytössään, ei kenenkään muun ja hän voi olla rennosti, koska tietää että se on vain hänen ja sen tehtävä on tehdä hyvää vain hänelle. Jokainen sperma lasti ja tippa kuuluu hänen sisäänsä, suuhun, pilluun ja perseeseen. Minun ei tarvi runkata eikä tyydyttää koskaan itseäni, eikä pitkänkään reissun jälkeen tarvi miettiä, saanko vai en. Vaan saman tien saan tyhjentää lastini häneen.
Se tekee vahvan ihanan sidoksen.
Tässä vain pintaraapaisu... Ihania naisia olette mutta te vaaditte oikean miehen siihen joka osaa ottaa ja antaa - Anonyymi00014
Puheen rajottaminen vain luvalla.
Alistaminen söisit ilman aterimia lattialta.kaulapanta punainen talutus hihna,kulku konttaamalla.
Suihin ottaessa saisit kevyesti piiskaa,lastin jälkeen imet hyväilet,ättä seisokki laskee.
Sitte ulkoilun vuoro juot ämpäristä,rännin alta.
Huili tauko kyykkyyn otat munan esille käänyt selin lasken kuset sun niskaan.Matala astia haaroväliin kuset housuun.Valumat talteen juot ulkoilun aikana.
Saunaan normisti jälkeen naintia.
Huomenna olis naisen vuoro alistaa ja käskyttää. - Anonyymi00016
Jokin siinä vain kiihottaa, kun on täysin miehen määräiltävänä ja joutuu kiltisti toteuttamaan miehen kaikki vaatimukset pukeutumisesta lähtien. Se on jatkuvaa kiihotusta.
- Anonyymi00018
Kyllä olisi mukava toteuttaa tuollainen fantasia kanssasi. Mies 60v 02AL
- Anonyymi00019
Täysin samaa mieltä, mutta sen pitää alistamisleikeistä huolimatta olla naista kunnioittavaa ja naisen seksuaalinen halu on kuitenkin pääasia.
- Anonyymi00017
Sellaista seksilelua olis ihana käyttää jollakin vakiporukalla.
M44 Satakunta- Anonyymi00021
Oi! Kuulostaa ihanalta olla jonkun vakiporukan käytettävänä ja puhtaasti pelkkänä reikänä! 🙋♀️
Miten suhun saa M44 yhteyden, jos haluaisi aiheesta enemmän jutella, löytyykö esim kik?😏 - Anonyymi00032
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oi! Kuulostaa ihanalta olla jonkun vakiporukan käytettävänä ja puhtaasti pelkkänä reikänä! 🙋♀️
Miten suhun saa M44 yhteyden, jos haluaisi aiheesta enemmän jutella, löytyykö esim kik?😏Tuo oli si kova. Monta kertaa kavereiden kanssa mietitty että saisi mukaan jonnekin loma tai työreissulle käytettävän nartun mitä saisi ohimennen polkea kuin tulpatonta mopoa, tyhjentää kassit aamuin illoin ja öisin, pitää pikku hiprakassa ja tarjoilla sihijuomaa ja kivaa safkaa Kunnes taas tulee parrua kummastakin päästä ja joka reikään
- Anonyymi00023
Minä olen ollut seksileluna jo muutaman vuoden ajan ja jotenkin kaiketi perverssillä tavalla nautin siitä joutuessani tottelevaisesti alistumaan ja tekemään mitä mies minulta vaatii.
Meillä on 12 vuotta ikäeroa ja tavatessamme olin seksuaalisesti täysin konematon. Ihastuin komeaan pitkään mieheen heti tavatessamme tanssilavalla.
Hyvin pian, toisella tapaamisella mies vei neitsyyteni ja heti seurustelumme alkuvaiheessa hän sanoi kouluttavansa minusta rohkean, kuuman ja tottelevaisen seksipedon.
Mies oli ja on taitava puheissaan ja hän saa paljon juuri puheillaan kuumennettua minut tekemään juuri tahtonsa mukaan, enkä voi, monista päätöksistäni huolimatta, yhtään mitään hänen määräillessä tekemisiäni ja pukeutumisiani.
Hävetä ole saanut satoja kertoja ja monesti olen päättänyt panna pisteen suhteelle, kunnes taas.- Anonyymi00025
Kerros vähän yksityiskohtaisemmin.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kerros vähän yksityiskohtaisemmin.
Jos sulla on kikki heittää ?😚
- Anonyymi00027
Miehelläsi on käynyt satumainen tuuri ja Onni ja myös sinulla. Molemmat saatte toisiltanne paljon tuossa ja tuo oppi on kullanarvoista nuorelle naiselle. Vaikka suhde päättyiisikin ja jos se päättyy, zen tulee päättyä niin, että mies ei jatka alistamista, olet saanut jotain mitä harva saa. Sitten tuleekin se toinen iso kysymysmerkki, mitä sen jälkeen.
Tarvitset aika varmasti alustavan ja hallitsevan miehen, joka käyttää sinua oikein, huolehtii ja pitää hyvänä, mutta osaa määrätä oikeassa paikassa tarkasti miten mennään. Jos saat vääränlaisen rentun, se vaan oikeasti hyväksikäyttää sinua eikä näe tarpeitasi.
Kiihottava tilanne jokatapauksessa. Minkä ikäinen olet? - Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miehelläsi on käynyt satumainen tuuri ja Onni ja myös sinulla. Molemmat saatte toisiltanne paljon tuossa ja tuo oppi on kullanarvoista nuorelle naiselle. Vaikka suhde päättyiisikin ja jos se päättyy, zen tulee päättyä niin, että mies ei jatka alistamista, olet saanut jotain mitä harva saa. Sitten tuleekin se toinen iso kysymysmerkki, mitä sen jälkeen.
Tarvitset aika varmasti alustavan ja hallitsevan miehen, joka käyttää sinua oikein, huolehtii ja pitää hyvänä, mutta osaa määrätä oikeassa paikassa tarkasti miten mennään. Jos saat vääränlaisen rentun, se vaan oikeasti hyväksikäyttää sinua eikä näe tarpeitasi.
Kiihottava tilanne jokatapauksessa. Minkä ikäinen olet?Tavatessamme olin 19 ja nyt 27 v.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tavatessamme olin 19 ja nyt 27 v.
Olette olleet siis pitkään jo, mutta ihana nuori nainen olet vielä, huh. 👌 Uskon että on ollut aika hämmentäviäkkn kokemuksia, mutta ikää kun tulee niin kaikki pervo ja outo muuttuu vaan enemmän normaaliksi 😅 olet silti varmaan nähnyt enemmän kuin minä sinun ikäisenä, hyvä niin. Nyt kun tajuaa niin paljon jäi kokeilematta silloin. Pitää yrittää ottaa kiinni.
Siinä vaiheessa kun orgasmit ja tärinät ovat sitä luokkaa että yrität jo vähän hidastaa, niin sitä pidemmällä se menee himoissaan ei huomaakaan että sitä on nautittu toisista koko yö.
- Anonyymi00028
Lainaisitko näin kauniin vaimosi seksileluksi, kaikille halukkaille miehille.
https://www.erome.com/Lazaro64 todella kiehtova asetelma , toisin olen tyttöilijä , mutta haluasin olla samassa asemassa 😋
- Anonyymi00031
Kullityttö seksileluna voisi olla jotain mahtavaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee673056Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."231929Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2511479Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.851466Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2531145Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201044Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki231040En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711020- 97968
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin68954