Ilmeisesti moni mies haaveilee naisesta seksileluna? Mikä on miehenä mielestäsi ajatuksessa kiihottavinta? Onko se tärkeintä, että on lastien purkupaikka vai joku muu?
Naisena ajatellen alistuminen on tietysti tärkeintä. On ihana ottaa pano, tyydyttää toinen ja ottaa lastit vastaan, ollen kokoajan epätietoisuudessa antaako se toinen sinun tulla tällä kertaa vai jättääkö pillu turpeana kerjäämään helpotusta seuraavaan kertaan.
Mielestäni seksileluna ei saa koskea itseen ilman toisen lupaa, vaan sillon tyydytyksestä päättää täysin toinen osapuoli ja seksilelun tehtävänä on pitää huoli, että isäntä nauttii. Omasta kiimaisuudesta häpeän tunteminen ja siinä olotilassa oleminen, on mielestäni lelulle oikein ja ainakin itse aina odotan, että pääsee tyydyttämään isäntää, jos tällä kertaa saisi itsekin. On hyvin kiihottavaa ja nöyryyttävää joutua kerjäämään pilluunsa täytettä ja jäädä vaille helpotusta, ollen entistä kiimaisempi seuraavalla kerralla.
Nainen seksileluna
10
298
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voit kommentoida tähän hyvinkin halventavasti miten minua leluna käsittelisit ja kohtelisit. Mielestäni lelun tehtävä on palvella isäntää kaikissa tarpeissa ja ottaa vastaan kaikenlainen huomio.
- Anonyymi00002
Lupaan kiittää nöyrästi jokaista, joka kommentoi miten haluaisi käyttää leluaan omien tarpeiden tyydyttämiseen. Lupaan vastata jokaiselle kommentoijalle, joka viitsii nöyryyttää tällaista kiimapillua vastauksellaan.
- Anonyymi00003
Olen se dominoiva osapuoli alistus yms leikeissä vaimoni kanssa. Vaikka vaimo joutuu toimimaan kuten minä sanon, niin tilanne ei ole koskaan käskyttämistä. Tilanne näyttää aina siltä, että vaimoni saa kuningattaren kohtelua, mutta joutuu seksuaalisesti toimimaan täysin minun mukaan. Meillä nämä leikit suunnitellaan aina yhdessä vaatetusta myöten. Karkeasti suunnitellaan myös illan kulku. Minne mennään. Mitä tulee tapahtumaan. Millaisia fantasioita olen sille tapahtumalle keksinyt. Eli harrastamme erittäin pitkää esileikkiä julkisesti ja vetäydymme hieman syrjään tai kokonaan privaattiin tilaan saattamaan monien tuntien seksuaalinen leikkimme loppuun.
- Anonyymi00004
Spede se taas päästelee aivopieruja buaahaa
- Anonyymi00006
Jos olet oikeasti nainen, sut pitää kiihottaa äärimmilleen sidottuna. Leluja ym. käytetään. Pelisäännöistä pitää sopia.
- Anonyymi00007UUSI
Täällä olis 18v. Tyttö seksinukeks. Saa tehdä mitä vaan, koska annan sinulle vapaat kädet...
- Anonyymi00008UUSI
Sissä päin vaikutat. Kiinnostunut mies.
- Anonyymi00009UUSI
Käskisin sinut kontallesi, paljastaisit perseesi ja levittäisit reikäsi näytille molemmilla käsilläsi levittäen. Sitten antaisin sinulle remmiä niin, että perseesi punottaisi ja sormettaisin persereikääsi jonkun aikaa. Sitten nussisin pilluasi takaa hitaasti ja kauan.
- Anonyymi00010UUSI
"Ilmeisesti moni mies haaveilee naisesta seksileluna?"
Mielisairaalloinen ilmeistäminen. - Anonyymi00011UUSI
Toi on täysin älykääpiö äijä joka paikkaan huutaa tota samaa ei raukan kulli varmaan seiso enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617540Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242969- 1431803
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1181483Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774