Mie en luovuta koskaaaaaaannnnn

Anonyymi-ap

Se mies tulee olemaan minun!!!!!!

55

667

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oikein👍

• Anonyymi00002

Ei todellakaan jos se on minusta kiinni.

• Anonyymi00005

Eli olisit kiilaamassa joidenkin väliin vai mitä tarkoitit kun katsoit asiaksesi vastata tällaista palstaäijän alkeelliseen itsekehuun mitä se jatkuvasti tuottaa näillä keinotekoisilla keinoilla?

• Anonyymi00003

Oletko koettanut sellaista lähestymistapaa incelisetä, että ihan omilla kuvilla ja identiteetillä lähestyt näitä miehiä?

• Anonyymi00007

On se varmaan pelleillyt naisena esiintyen myös somen puolella kun ilmeiseti miehiltä saatu huomio on jotenkin kiihottavaa

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

On se varmaan pelleillyt naisena esiintyen myös somen puolella kun ilmeiseti miehiltä saatu huomio on jotenkin kiihottavaa

Ikävä kyllä, asia on juurikin näin. Siksipä olen äärimmäisen pettynyt kuinka kynnysmattona tämä sukkahousuihin kuseskeleva luuseri naiset tai naisen esittää.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ikävä kyllä, asia on juurikin näin. Siksipä olen äärimmäisen pettynyt kuinka kynnysmattona tämä sukkahousuihin kuseskeleva luuseri naiset tai naisen esittää.

Sama täällä ja olen pettynyt myös siihen, että kuinka mitätöntä sakkia täällä on molempien sukupuolten edustajien osalta kun uskoa riittää näihin surkeisiin pikku esityksiin eli auto käy pensalla ja naisviha kusella päässä

• Anonyymi00004

Ei multa vaikka vois olla :)

• Anonyymi00006

Haluan olla hänen.

• Anonyymi00010

Mitähän sen miehen vaimo asiasta tuumii?

• Anonyymi00012

Kaikesta päätellen siis sinä palstaäijä. Tai siis kovasti haluaisit olla... Oliko se se 191cm komea mies jonka lusikkaan haluat?

Jännä luku muuten, saa käyttää ihan vapaasti ja olette käyttäneetkin. Stupids.

• Anonyymi00013

Voithan mennä kysymään jos se sinua eniten kiinnostaa? Miten ihmiset voi nykypäivänä olla noin helvatan onnettomia ajattelemaan itse 🧐

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kaikesta päätellen siis sinä palstaäijä. Tai siis kovasti haluaisit olla... Oliko se se 191cm komea mies jonka lusikkaan haluat?

Jännä luku muuten, saa käyttää ihan vapaasti ja olette käyttäneetkin. Stupids.

Tämä saattaa olla tosissaan tämän yhden raskaan ämmän toimituksensa kanssa, eikä ole apsetä

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tämä saattaa olla tosissaan tämän yhden raskaan ämmän toimituksensa kanssa, eikä ole apsetä

No kaikki nyt sitten kyselemään vaimoilta että mitä on mieltä, sillähän siitä pääsee. Muistatte vaan asetella kysymyksen oikeaan muotoon eli..

Naiseksi haluava runqutin haluaa sun miehen, mitä vttua meinaat asialle tehdä?! 🤣

• Anonyymi00027
        Anonyymi00020 kirjoitti:

No kaikki nyt sitten kyselemään vaimoilta että mitä on mieltä, sillähän siitä pääsee. Muistatte vaan asetella kysymyksen oikeaan muotoon eli..

Naiseksi haluava runqutin haluaa sun miehen, mitä vttua meinaat asialle tehdä?! 🤣

No sekin vaikka. Toiseen kerrontaan liittyen, mikäpä se siinä jos saa aikuiset ”sivistyneet” ihmiset ehdollistumaan erittäin elämänkoululta käryävään ajatteluun, että palsta on paikka jonka kautta kisutellaan ”aviovaimon” miestä🤦‍♀️

• Anonyymi00050
        Anonyymi00027 kirjoitti:

No sekin vaikka. Toiseen kerrontaan liittyen, mikäpä se siinä jos saa aikuiset ”sivistyneet” ihmiset ehdollistumaan erittäin elämänkoululta käryävään ajatteluun, että palsta on paikka jonka kautta kisutellaan ”aviovaimon” miestä🤦‍♀️

Onko "t nainen" hienoa käydä vaginamonologia itse itselleen mukamas eri henkilöinä kirjoittaen? Ilmeisesti on koska harrastat sitä jatkuvasti. Pitäiskö hankkia elämä eli laiffi yuu Nou?

• Anonyymi00011

Laitappa viestiä tulemaan niin aletaan rakentamaan yhteistä unelmaa.

• Anonyymi00014

Legoista?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Legoista?

Leikki mielellä siis olet. Menehän leikkimään sitten.

• Anonyymi00016

Oikea periaate, äläkä anna periksi. En miekään koskaan. m>n

• Anonyymi00018

Kyllä oikea mies päättää itse kenet ottaa. Kannattaa hutsun tietää tosiasiat.

• Anonyymi00022

Newsflash Quasimodo. Tässä todellisuudessa ne on naiset jotka päättää.

P.S Netin suojissa kyyhöttävä ja pikkutyttönä esittävä hyypiö, oletko päässyt poikuudestas jo?

• Anonyymi00023

Ketä mielestäs nimittelet tässä palstaäijän aloituksessa läskisarvinen- minuako? T naiselta

• Anonyymi00019

Tosiasipiden myöntäminen on järjen kehityksen merkki viisauden alku.

• Anonyymi00025

Ja mikä tämä tosiasia olisi- sekö että olet käyttänyt vuosia ihan hukkaan tulkuttamalla tälle naista esittävälle?

• Anonyymi00021

Usein pakkomielle toiseen tulee ajamaan sen vielä kauemmaksi. Ehkä alat pelaamaan pelejä kuvittelet että mies toimii samalla tavalla kuin sinä, lopputulos katastrofinen.

• Anonyymi00024

Jopas te mäntit lähditte taas pitkälle vierittämään tätä palstaäijän aloitusta tärkeilemällä mitä pateettisinta pskaa. Hah.

• Anonyymi00026

Kuuluuko tähän pakkomielteisyyteen muuten naisen laiton seuraaminen? Mitä olette mieltä irlissä tasapainoisia miehiä esittävät juupajokelaiset?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kuuluuko tähän pakkomielteisyyteen muuten naisen laiton seuraaminen? Mitä olette mieltä irlissä tasapainoisia miehiä esittävät juupajokelaiset?

Sivuhuomiona kaikille psykoosissa riehuville madoille. Ihmiset ei ole mikään kauppatavara, ei omien tarpeiden eikä varsinkaan hyödykkeiden vuoksi...

Eikä silloin varsinkaan jos samalla pelaatte pienten ihmisten elämillä, joten toivottavasti jäytää siellä otsalohkossa ja kunnolla.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Sivuhuomiona kaikille psykoosissa riehuville madoille. Ihmiset ei ole mikään kauppatavara, ei omien tarpeiden eikä varsinkaan hyödykkeiden vuoksi...

Eikä silloin varsinkaan jos samalla pelaatte pienten ihmisten elämillä, joten toivottavasti jäytää siellä otsalohkossa ja kunnolla.

Luulisi älykkään ihmisen ymmärtävän sen, etteivät ihmiset todellakaan ole kauppatavaraa! Mutta jos ihminen luulee saavansa tehdä mitä haluaa niin.. Kyllä se laki heitäkin koskee!!

• Anonyymi00029

Kiva juttu.

• Anonyymi00030

Älä sie matki minnuuuuuuuu

• Anonyymi00031

Arvostan periksiantamattomuutta.

• Anonyymi00032

Periksi ei anneta, muista nainen se! m>n

• Anonyymi00035

Minua ei kukaan voi määrätä eikä käskeä!!

• Anonyymi00036

Sinä annoit jo. Itsekäs toimintasi riitti minulle.

• Anonyymi00046

Sä suolaat naisia.

• Anonyymi00033

Sinä olet jo saanut miehen elämääsi, eikö sinulle riitä yksi mies??

• Anonyymi00037

Ihan sama, kuha se ei ole miu mies!

• Anonyymi00038

Kysytkö häneltä itseltään vai meinasitko käyttää saalistajan väsytys taktiikkaa se on yleiseti käytetty tapa kun ei muuten enää saa

• Anonyymi00039

Suomalaisilla kun on tapana kyllästyä eikä uskalleta reagoida kun onnettomat runkkarit on ensimmäisenä poliisille itkemässä

• Anonyymi00040

Olisipa nainen jota kaipaan yhtä määrätietoinen minun suhteeni.

• Anonyymi00041

Kannattaisiko olla itse määrätietoinen.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kannattaisiko olla itse määrätietoinen.

Älä epäile sitä ettenkö olisi.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Jos olet minua paljon nuorempi, niin se on täysin varmaa etten koskaan halua olla missään tekemisissä kanssasi!

• Anonyymi00056
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Epäilin jo.

• Anonyymi00042

Onko Timo jo hylännyt siut?

• Anonyymi00044

Toisten miehet kannattaa jättää rauhaan. Suihkuun viilentämään päätäsi läsä

• Anonyymi00048

Et ole kaipaamani nainen väärä määrä aata ja ännää

• Anonyymi00049

Jos väkipakolla ja pelaamisella miehen saat itsellesi niin kannattaa sitten valmistautua, että hän on vietävissä myös sinulta ellei kyllästy ennen sitä. Naiset taistelee miehestä, mutta loppupeleissä heikoin lenkki on se mies.

• Anonyymi00051

Ei koska mulla ei ole mitään tunteita sua kohtaan olet yhden tekevä mua kohtaan

• Anonyymi00052

Jos palstalla meno on jo tällaista, millaistahan olisi yhdessäolo irl?

• Anonyymi00053

Minäkään en luovuta J-naisen kohdalla.

• Anonyymi00054

Valitettavasti hän on jo kanssani naimisissa

• Anonyymi00055

Voit olla joku sivu husu ehkä jossain kohtaa mutta mies on rengastettu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2242
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      218
      2119
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1428
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1183
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      84
      930
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe