Tosin olin yllättynyt että olit niin sporttisen näköinen. 🤭👐Nenästä tunnistin, et tossa "mun nainen" 💗✨️, oispa saanut tanssittaa ja pussaa sua... 😩🫶🫦
Oli sul oikeessakin elämässä viekkaat silmät
10
318
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kukaan sinua hullua halua mene nukkumaan
- Anonyymi00003
Moni haluaa tän hullun, tai ainakin osoittaa kiinnostusta... mut mä en halua kuin hänet💗 -AP
- Anonyymi00002
Miehet on ihme otuksia
ne leikkii vahvaa ja
ne tekee valintoja silmillään. - Anonyymi00004
En rakasta sinua enää
- Anonyymi00005
Tule tanssittamaan, johan tässä on odoteltu terkuin tihrusilmä leveeee nenä saamelainen mongoli kärsänainen ja mitä näitä nyt oli 😅
Keksikäämme jotain uutta välillä, olisiko ihan "oikeilla rakastajilla" lisättävää?- Anonyymi00006
Huolehdiitsestäsi mies et saaketään pysymään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Huolehdiitsestäsi mies et saaketään pysymään.
No se unohtui, olen aika miehinen. Siksikö vinoon kasvanut naisia esittävä puliveivari noin kovasti ottaakin otsalohkoon?
- Anonyymi00009
Mä tykkään sun nenäst, se tuo persoonaa ja haluisin pussata sitä. En tykkää yhtään jos on pieni tai sievä persoonaton nenä, ja sun kasvonpiirteet on kyllä tosi naiselliset ja ihanat, näytät sporttiselt, terveeltä ja tosi kauniilt, viehätyn paljon..- aloittaja🫶🥺
- Anonyymi00007
Joko leikkasit ne rumat varpaan kynnet? Rumat jalat ei treenillä kohene 🤢
- Anonyymi00010
Ihan älytön pottuvarvas😑🤢
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2393051Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell171708Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.151396- 1041238
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291231- 751137
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531052Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581035Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717957- 135942