Luin kyllä sun kirjoitukset

Anonyymi-ap

Koita rauhoittua. Ekana itket et on niin kamalas ku joku tykkää ja vetelet pultteja. Sit kun mitään ei kuulu, niin on suru puserossa. Epävakaata käytöstä.

100

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

olen epävakaa joten älä sinä lässytä

• Anonyymi00105

Mää vältän katsekontaktin tästä päivästä alkaen sit, random tyybbi. Kannattaa kelata kuka tuijaamisen aloittaa ja että mix teet niin vieläkii?

• Anonyymi00002

Ei ķannata opettaa kunigasta siivoamaan. Ihan neuvoksi.

• Anonyymi00007

Mikä vtun kuningas 🤣

• Anonyymi00032
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mikä vtun kuningas 🤣

Kunigas🤣

• Anonyymi00003

Jospa ymmärtäö tämäkun hyypiö tosiasiat?

• Anonyymi00004

En usko sun sanoihis enempää oot samanlainen juoruämmä kuin muutkin miehet ehkä pahempi
      Joten annetaan olla. Ei kelpaa mulle. Moro
      Ps. Hyvä että tuli ilmi taas että moni kakku päältä komea

• Anonyymi00104

Well outside look not a guarantee for sure

• Anonyymi00005

Oma kaivattu ei ikinä kirjoittaisi noin!

• Anonyymi00006

Mun mielestä voit jatkaa sitä mitä teit koko eilisen illan. Tuli seurattua aika läheltä. Että miten sitä sanotaan. Pata kattilaa soimaa. Ehkä kestät itse saman.
      Kiirettä on siis pitänä

• Anonyymi00012

Niin mitä minä oletetusti tein eilen 🧐😮 kato enhän mä nyt kaikkia känniörvellyksiäni muista. Valaisee meitä vähän

• Anonyymi00013

Eikö tuo sanonta ole vähän tuollainen romanttinen kuvaus, että ollaan samalla viivalla, ollaan samanlaisia...... Minä pata, sinä kattila grrrrrrr

• Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Niin mitä minä oletetusti tein eilen 🧐😮 kato enhän mä nyt kaikkia känniörvellyksiäni muista. Valaisee meitä vähän

Siltähän se taas jo tulikin vaikka vaan vähän rapsutin. Eli taas kännissä eilen. Eipä siinä
        Mikään ei siis ole muuttunut

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Siltähän se taas jo tulikin vaikka vaan vähän rapsutin. Eli taas kännissä eilen. Eipä siinä
        Mikään ei siis ole muuttunut

Mikä nyt koskaan muuutuuisi ANORA rulez

• Anonyymi00009

your pleasure ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

• Anonyymi00018

By Vitosen papan valetili

• Anonyymi00010

Ja mitähän mahdoit nähdä?

• Anonyymi00011

Riittävästi, eikä ollut ainoa kerta.
        Sivusts

• Anonyymi00021
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Riittävästi, eikä ollut ainoa kerta.
        Sivusts

🤣joku muukin täällä vastailee näihi ku mää

• Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

🤣joku muukin täällä vastailee näihi ku mää

Tottakai..meitä faneja on liuta

• Anonyymi00040
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tottakai..meitä faneja on liuta

Tiedän!suurin osa yrittää olla mie. Mut ei onnistu.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Tiedän!suurin osa yrittää olla mie. Mut ei onnistu.

Tunnetaankin me? 💅

• Anonyymi00103
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Tunnetaankin me? 💅

Hyvänen aika minä sponssaan vaikka kiiltokuvakirjan, nii on muutaki ku emojiet

• Anonyymi00014

Epävakaus on sellainen piirre ihmisessä, että sellaista on mahdotonta hyväksyä, koska silloin elämästä tulee suorastaan helvettiä!

• Anonyymi00024

Juuri nääääääi. Ei voi luottaa että toinen rakastaisi huomennakin. Narsisti on sellainen. Mikä millonki itelle passaa

• Anonyymi00034
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Juuri nääääääi. Ei voi luottaa että toinen rakastaisi huomennakin. Narsisti on sellainen. Mikä millonki itelle passaa

Sekoitellen ihan muita Diagnooseja ja Narsismia keskenään tuleekin luotettava arvio ihmisestä

• Anonyymi00015

Mun paha mieli ei liity näihin niihin on vakampi syy. Toki saattoin vähän päästellä höyryjä täällä. Eiks tää oo sitä varten. Se on sun mokasi jos et osaa suhteutta näitä kirjoituksia.

• Anonyymi00016

Vakka kantensa löys

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Vakka kantensa löys

Olipa epärelevantti toteamus.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Olipa epärelevantti toteamus.

Oikolue sitten niin säästyy enemmiltä

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Oikolue sitten niin säästyy enemmiltä

Edelleen en ymmärrä komenttiasi. Voitko avata sen minulle. Et pysty koska siinä ei ole järkeä.

• Anonyymi00025

Totta juu. Vastuu on aina lukijan ja vastaan ottajan miten asian ottaa. Ei koskaan tekijän tai lähetin. Jep jep🤣

• Anonyymi00026
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Vakka kantensa löys

Ja vitut! 🤣 blååååblåååå

• Anonyymi00028
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Edelleen en ymmärrä komenttiasi. Voitko avata sen minulle. Et pysty koska siinä ei ole järkeä.

Kyllähän sinä itsekin näet kun sinulla olla silmät pääs ei puos

• Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Totta juu. Vastuu on aina lukijan ja vastaan ottajan miten asian ottaa. Ei koskaan tekijän tai lähetin. Jep jep🤣

En nyt niinkään sanonut. Täytyy osata lukea mitä toinen kertoo. Jos joku kertoo voivansa huonosti tai olevansa rikki. En lähtisi tekemään hirveitä päätelmiä palstatekstien perusteella ikinä. Koska silloin voi jo päätellä ettei toinen ole jo lähtökohtaisesti oma itsensä. Siinä vaaditaan tilanneälyä kohdata toinen vai lähteekö provosoimaan kun huomaa ettei toinen jaksa sisäistää asioita. Meillä kaikilla on huonoja hetkiä jolloin ihminen vaan romahtaa.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00029 kirjoitti:

En nyt niinkään sanonut. Täytyy osata lukea mitä toinen kertoo. Jos joku kertoo voivansa huonosti tai olevansa rikki. En lähtisi tekemään hirveitä päätelmiä palstatekstien perusteella ikinä. Koska silloin voi jo päätellä ettei toinen ole jo lähtökohtaisesti oma itsensä. Siinä vaaditaan tilanneälyä kohdata toinen vai lähteekö provosoimaan kun huomaa ettei toinen jaksa sisäistää asioita. Meillä kaikilla on huonoja hetkiä jolloin ihminen vaan romahtaa.

Täällä niitä ei näe. Mut noin lähtökohtasesti juttelen kuin terveelle enkä ota vastuuta. Eriasia jos edessä ois "asiakas tai potilas"
        Vastuu pitää ottaa sen joka täällä kirjoittaa jos ei ymmärrä lukemaansa tai miten sen ottaa se on hänen vastuu. Ei minun. Sitten voi pysyä pois täältä.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Täällä niitä ei näe. Mut noin lähtökohtasesti juttelen kuin terveelle enkä ota vastuuta. Eriasia jos edessä ois "asiakas tai potilas"
        Vastuu pitää ottaa sen joka täällä kirjoittaa jos ei ymmärrä lukemaansa tai miten sen ottaa se on hänen vastuu. Ei minun. Sitten voi pysyä pois täältä.

Tuossahan lukee mitä ihminen kertoo. Ihminen on aina vastussa omista tekemisistään. Tietenkin voit senkin jälkee olla mlkku ja inhottava se on sinun valinta elämässäsi.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Tuokin että alennat ettei ihminen ole terve jos hän on herkempi kuin sinä. Ja kokee asiat eritavalla kuin sinä. Kertonee sinun tunneälykeedestä jotain. Osaat hahmottaa elämää vain itsesi kautta.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kyllähän sinä itsekin näet kun sinulla olla silmät pääs ei puos

Toinen silmä katsoo Kittilään ja toinen kattilaan:))))) kuulin just ja oli niin hauska pakko nauraa:)))))))

• Anonyymi00099
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Tuokin että alennat ettei ihminen ole terve jos hän on herkempi kuin sinä. Ja kokee asiat eritavalla kuin sinä. Kertonee sinun tunneälykeedestä jotain. Osaat hahmottaa elämää vain itsesi kautta.

Sounds like a setämies?

• Anonyymi00100
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Tuossahan lukee mitä ihminen kertoo. Ihminen on aina vastussa omista tekemisistään. Tietenkin voit senkin jälkee olla mlkku ja inhottava se on sinun valinta elämässäsi.

Niin turha esim sitä syyttää joka varsinkaan ei oo neuvonu tekemään huonoi valintoi

• Anonyymi00101
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Niin voihan sitä vaikka stetoskooppia sitten kaulassa roikottaa

• Anonyymi00102
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Myönnän olin kerran ilkee henkisesti, verbaalisesti ko vtutti

• Anonyymi00030

Niin kauan kuin tämä henkilö toimii vihan viemänä, niin kauan hänellä on rakkautta jäljellä. Vanha sanonta rakkaudesta se HEVONENkin potkaisee, soveltuu myös hänen toimintaansa. On selvää, etten ole samantekevä.

• Anonyymi00057

Voi myös käydä niin, että jää vain pelkkä viha. Tuskin rakkaudesta kyse.

• Anonyymi00031

No ei ole tervetullutta tykkäämistä varattuna varattujen perään. Koita nyt ymmärtää. Mene eteenpäin.

• Anonyymi00035

Kun en mene. Me päädytään vielä yhteen. Usko pois.

• Anonyymi00036

Itse olet antanut syytä tykätä. Tarkastele omaa toimintaasi. Aloita vaikkapa katsomalla peiliin. Onko sormukset tallessa. Hups!

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kun en mene. Me päädytään vielä yhteen. Usko pois.

Ei kiitos

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Itse olet antanut syytä tykätä. Tarkastele omaa toimintaasi. Aloita vaikkapa katsomalla peiliin. Onko sormukset tallessa. Hups!

Sormus ei kerro mitään. 👏 Pysy sinä kaukana nyt vaan ja lopeta muiden onnen sotkeminen.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

SUOLAA ei saa enää sopasta pois. Ei maistu joten kaadan viemäriin. Hyvästi.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Oijoi. Nähdään pian 💋

• Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Oijoi. Nähdään pian 💋

Toivottavasti ei nähdä..

• Anonyymi00045
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Millaiset sormukset?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Toivottavasti ei nähdä..

Tukin seurasi tavalla tai toisella. Meillä naisilla on keinomme. Painan sinut seinää vasten kuuman suudelmaan. Ei kun sinä teet sen minulle. Fantasiani toteutuu

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Millaiset sormukset?

Voidaan tosiaan käydä kultasepällä ja voitkin heti tehdä osoitteenmuutoksen. Paperityöt ehtii myöhemminkin

• Anonyymi00050
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Sormus ei kerro mitään. 👏 Pysy sinä kaukana nyt vaan ja lopeta muiden onnen sotkeminen.

Sormus kertoo kaiken. Tulet ostamaan mulle sen kaupan kalleimman #Tarkkanen

• Anonyymi00051
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Olipa naisellinen kommentti mieheltä. Eikö äitisi opettanut, ettei ruokaa heitetä roskiin. Pitäisi hakea tuleva anoppi tarkkailemaan,että syöt jokaisen lusikallisen.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ei kiitos

Kyllä kiitos. Tulet vielä anelemaan vällyihini. Ostin sitä uutta miehiä hulluksi tekevää suihketta kun. Siinä on jotain feromoneja ja pissaa aka ureaa.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Vielä sä palaat

• Anonyymi00069

Ei täällä mitään varattuja ole. Esiintyjiä senkin edestä.

• Anonyymi00088
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Ei täällä mitään varattuja ole. Esiintyjiä senkin edestä.

Mitä vttua vuodet menneet hukkaan?

• Anonyymi00089
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Vielä sä palaat

Haarniska taonnassa jo.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Kyllä kiitos. Tulet vielä anelemaan vällyihini. Ostin sitä uutta miehiä hulluksi tekevää suihketta kun. Siinä on jotain feromoneja ja pissaa aka ureaa.

Onko gubbe miesten tuaksuis sitten mm sitä myskihärkää?

• Anonyymi00091
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Olipa naisellinen kommentti mieheltä. Eikö äitisi opettanut, ettei ruokaa heitetä roskiin. Pitäisi hakea tuleva anoppi tarkkailemaan,että syöt jokaisen lusikallisen.

Eikä sillä myöskään leikitä meillä kotona opetettu jostain syystä johtui myös siitä, että Afrikan lapsilla on nälkä eikä ne valittais ettei ole makua. Se oli sitä aikaa kun oli pulttiboisit

• Anonyymi00092
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Eikä sillä myöskään leikitä meillä kotona opetettu jostain syystä johtui myös siitä, että Afrikan lapsilla on nälkä eikä ne valittais ettei ole makua. Se oli sitä aikaa kun oli pulttiboisit

See where this going?

• Anonyymi00093
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Toivottavasti ei nähdä..

Sä oot jotenki apaattinen että koominen yhtä aikaa girlfriend

• Anonyymi00094
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Eli vanha suala ei siten janota? Myös jos sitä sualaa ei ns o koskaan ollukkaan. Ylämummo

• Anonyymi00095
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ei kiitos

Voi kun isot ihmiset ei kexi mitää älyllisesti upliftaavaa tekemistä. Sivusta Tee

• Anonyymi00096
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Myin romukullaksi halusin pubiin

• Anonyymi00097

Tällainen nimismiehen kihara tähän stooriin draamasetäap, hih

• Anonyymi00098
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Eikä yx nyrkkirautakaan

• Anonyymi00042

Kyllä se on kaikille parempi että yhteys katkaistaan 👏 kaikkea hyvää elämääsi ja jatkoon. ❤️

• Anonyymi00048

Eiiiiiiiiiiiiiiiiii. Se ei käy minulle. Ja minä määrään täällä.

• Anonyymi00049

On parempi, että siirrytään suoraan lapsen hankinnan harjoituksiin. Me molemmat tiedetään.... Sinä hyödyt. Mulla on massiii

• Anonyymi00087
        Anonyymi00049 kirjoitti:

On parempi, että siirrytään suoraan lapsen hankinnan harjoituksiin. Me molemmat tiedetään.... Sinä hyödyt. Mulla on massiii

Ne maksaa ittensä takaisin jos hyvä tuuri

• Anonyymi00052

Muista mies. Min otann kenet haluan. Sinulta ei kukaan kysy mitäänn.

• Anonyymi00063

Pike ottaa kun Pike päättää.

• Anonyymi00085

No esimerkiksi jotakuinkin näin miten palstasetä kirjoitti välispiikiks

• Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

No esimerkiksi jotakuinkin näin miten palstasetä kirjoitti välispiikiks

Though blessed be the fruit and all? Jeez

• Anonyymi00058

Mitä mä just luin?!??? 😆

• Anonyymi00062

Mies olet varmaan shokissa, että kaikki nämä vuodet Pike on ollut kaipauksesi kohde. Ymmärrän tuskasi. Yritä löytää asiasta jotain positiivista. Koita muistella hyviä hetkiä.

• Anonyymi00064

Sekoitatkohan useamman kirjoituksia keskenään?

• Anonyymi00084

No mitäpä sää ite täällä miksailet ns? Mitä tulee aloitukseen ja useimpiin vastauksiin, niin palstaäijän teatraalista monologia on, ikävä tuattaa pettymys beibi

• Anonyymi00065

Niin tai näin, mutten huolisi ketään heistä, joille en ole riittänyt nykyisenä versiona.

• Anonyymi00066

Trans.it olet sairas ihminen jonka paikka suljetulla.Olet mustamaalannut minua nimelläni moniin paikkoihin ja tuut pask..housu tuntemaan kun huomaat että olet ulkoruokinnassa ja hyvällä tuurilla vaimosi antaa reikäset vaatteesi mukaan.Tajuntaasi ei mene että jossain menee sietokyky pask...auhamiseesi.Kerrotko itse vai kertooko joku muu touhuistasi.Ois kannattanut sopia asioistasi kanssani kun ehdotin.Oon ollu aika myötämielinen mutta ....

• Anonyymi00067

Hähähähääääää harhaluulot ottaneet vallan

• Anonyymi00082
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Hähähähääääää harhaluulot ottaneet vallan

No etten sanois mitä suhun tulee

• Anonyymi00083

Eiks gubbe niil köyhil annetakaan enää tynnyriä millä peittää riittiset paikat

• Anonyymi00068

Kenellä sinulla vai kannattaisiko sun si harkita terapiaa

• Anonyymi00073

Ap koita sinäkin kasvaa ja aikuistua vähä.

• Anonyymi00074

Puhuu tyhjä ihminen.

• Anonyymi00081

Mää en tost apsedäst tiiä mut mää kokeilin kerran ihan oli BS

• Anonyymi00075

Sä sen sait aikaan ettei mulla enää ole mitään tunteita sua kohtaan tajua jo

• Anonyymi00080

So take a look at you noow

• Anonyymi00076

Ehkä sinä vaan annat hänen olla niin kuin on. Voit keskittyä vakaisiin.

• Anonyymi00079

Eikö hän voikaan muuttua?

• Anonyymi00077

Joo, määki luin sun kirjoitukset, että koitahan sinä raamarolliukko ja muutkin rauhoittua

• Anonyymi00078

Ja karseeta luettavaa oli

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      189
      5108
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      25
      4482
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3147
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      260
      3060
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      155
      2977
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2541
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27