Koita rauhoittua. Ekana itket et on niin kamalas ku joku tykkää ja vetelet pultteja. Sit kun mitään ei kuulu, niin on suru puserossa. Epävakaata käytöstä.
Luin kyllä sun kirjoitukset
100
760
Vastaukset
- Anonyymi00001
olen epävakaa joten älä sinä lässytä
- Anonyymi00105
Mää vältän katsekontaktin tästä päivästä alkaen sit, random tyybbi. Kannattaa kelata kuka tuijaamisen aloittaa ja että mix teet niin vieläkii?
- Anonyymi00002
Ei ķannata opettaa kunigasta siivoamaan. Ihan neuvoksi.
- Anonyymi00007
Mikä vtun kuningas 🤣
- Anonyymi00032
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mikä vtun kuningas 🤣
Kunigas🤣
- Anonyymi00003
Jospa ymmärtäö tämäkun hyypiö tosiasiat?
- Anonyymi00004
En usko sun sanoihis enempää oot samanlainen juoruämmä kuin muutkin miehet ehkä pahempi
Joten annetaan olla. Ei kelpaa mulle. Moro
Ps. Hyvä että tuli ilmi taas että moni kakku päältä komea- Anonyymi00104
Well outside look not a guarantee for sure
- Anonyymi00005
Oma kaivattu ei ikinä kirjoittaisi noin!
- Anonyymi00006
Mun mielestä voit jatkaa sitä mitä teit koko eilisen illan. Tuli seurattua aika läheltä. Että miten sitä sanotaan. Pata kattilaa soimaa. Ehkä kestät itse saman.
Kiirettä on siis pitänä- Anonyymi00012
Niin mitä minä oletetusti tein eilen 🧐😮 kato enhän mä nyt kaikkia känniörvellyksiäni muista. Valaisee meitä vähän
- Anonyymi00013
Eikö tuo sanonta ole vähän tuollainen romanttinen kuvaus, että ollaan samalla viivalla, ollaan samanlaisia...... Minä pata, sinä kattila grrrrrrr
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin mitä minä oletetusti tein eilen 🧐😮 kato enhän mä nyt kaikkia känniörvellyksiäni muista. Valaisee meitä vähän
Siltähän se taas jo tulikin vaikka vaan vähän rapsutin. Eli taas kännissä eilen. Eipä siinä
Mikään ei siis ole muuttunut - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Siltähän se taas jo tulikin vaikka vaan vähän rapsutin. Eli taas kännissä eilen. Eipä siinä
Mikään ei siis ole muuttunutMikä nyt koskaan muuutuuisi ANORA rulez
- Anonyymi00009
your pleasure ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
- Anonyymi00018
By Vitosen papan valetili
- Anonyymi00010
Ja mitähän mahdoit nähdä?
- Anonyymi00011
Riittävästi, eikä ollut ainoa kerta.
Sivusts - Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Riittävästi, eikä ollut ainoa kerta.
Sivusts🤣joku muukin täällä vastailee näihi ku mää
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
🤣joku muukin täällä vastailee näihi ku mää
Tottakai..meitä faneja on liuta
- Anonyymi00040
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tottakai..meitä faneja on liuta
Tiedän!suurin osa yrittää olla mie. Mut ei onnistu.
- Anonyymi00054
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tiedän!suurin osa yrittää olla mie. Mut ei onnistu.
Tunnetaankin me? 💅
- Anonyymi00103
Anonyymi00054 kirjoitti:
Tunnetaankin me? 💅
Hyvänen aika minä sponssaan vaikka kiiltokuvakirjan, nii on muutaki ku emojiet
- Anonyymi00014
Epävakaus on sellainen piirre ihmisessä, että sellaista on mahdotonta hyväksyä, koska silloin elämästä tulee suorastaan helvettiä!
- Anonyymi00024
Juuri nääääääi. Ei voi luottaa että toinen rakastaisi huomennakin. Narsisti on sellainen. Mikä millonki itelle passaa
- Anonyymi00034
Anonyymi00024 kirjoitti:
Juuri nääääääi. Ei voi luottaa että toinen rakastaisi huomennakin. Narsisti on sellainen. Mikä millonki itelle passaa
Sekoitellen ihan muita Diagnooseja ja Narsismia keskenään tuleekin luotettava arvio ihmisestä
- Anonyymi00015
Mun paha mieli ei liity näihin niihin on vakampi syy. Toki saattoin vähän päästellä höyryjä täällä. Eiks tää oo sitä varten. Se on sun mokasi jos et osaa suhteutta näitä kirjoituksia.
- Anonyymi00016
Vakka kantensa löys
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vakka kantensa löys
Olipa epärelevantti toteamus.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olipa epärelevantti toteamus.
Oikolue sitten niin säästyy enemmiltä
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Oikolue sitten niin säästyy enemmiltä
Edelleen en ymmärrä komenttiasi. Voitko avata sen minulle. Et pysty koska siinä ei ole järkeä.
- Anonyymi00025
Totta juu. Vastuu on aina lukijan ja vastaan ottajan miten asian ottaa. Ei koskaan tekijän tai lähetin. Jep jep🤣
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vakka kantensa löys
Ja vitut! 🤣 blååååblåååå
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Edelleen en ymmärrä komenttiasi. Voitko avata sen minulle. Et pysty koska siinä ei ole järkeä.
Kyllähän sinä itsekin näet kun sinulla olla silmät pääs ei puos
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Totta juu. Vastuu on aina lukijan ja vastaan ottajan miten asian ottaa. Ei koskaan tekijän tai lähetin. Jep jep🤣
En nyt niinkään sanonut. Täytyy osata lukea mitä toinen kertoo. Jos joku kertoo voivansa huonosti tai olevansa rikki. En lähtisi tekemään hirveitä päätelmiä palstatekstien perusteella ikinä. Koska silloin voi jo päätellä ettei toinen ole jo lähtökohtaisesti oma itsensä. Siinä vaaditaan tilanneälyä kohdata toinen vai lähteekö provosoimaan kun huomaa ettei toinen jaksa sisäistää asioita. Meillä kaikilla on huonoja hetkiä jolloin ihminen vaan romahtaa.
- Anonyymi00044
Anonyymi00029 kirjoitti:
En nyt niinkään sanonut. Täytyy osata lukea mitä toinen kertoo. Jos joku kertoo voivansa huonosti tai olevansa rikki. En lähtisi tekemään hirveitä päätelmiä palstatekstien perusteella ikinä. Koska silloin voi jo päätellä ettei toinen ole jo lähtökohtaisesti oma itsensä. Siinä vaaditaan tilanneälyä kohdata toinen vai lähteekö provosoimaan kun huomaa ettei toinen jaksa sisäistää asioita. Meillä kaikilla on huonoja hetkiä jolloin ihminen vaan romahtaa.
Täällä niitä ei näe. Mut noin lähtökohtasesti juttelen kuin terveelle enkä ota vastuuta. Eriasia jos edessä ois "asiakas tai potilas"
Vastuu pitää ottaa sen joka täällä kirjoittaa jos ei ymmärrä lukemaansa tai miten sen ottaa se on hänen vastuu. Ei minun. Sitten voi pysyä pois täältä. - Anonyymi00053
Anonyymi00044 kirjoitti:
Täällä niitä ei näe. Mut noin lähtökohtasesti juttelen kuin terveelle enkä ota vastuuta. Eriasia jos edessä ois "asiakas tai potilas"
Vastuu pitää ottaa sen joka täällä kirjoittaa jos ei ymmärrä lukemaansa tai miten sen ottaa se on hänen vastuu. Ei minun. Sitten voi pysyä pois täältä.Tuossahan lukee mitä ihminen kertoo. Ihminen on aina vastussa omista tekemisistään. Tietenkin voit senkin jälkee olla mlkku ja inhottava se on sinun valinta elämässäsi.
- Anonyymi00056
Anonyymi00044 kirjoitti:
Vastuu pitää ottaa sen joka täällä kirjoittaa jos ei ymmärrä lukemaansa tai miten sen ottaa se on hänen vastuu. Ei minun. Sitten voi pysyä pois täältä.Tuokin että alennat ettei ihminen ole terve jos hän on herkempi kuin sinä. Ja kokee asiat eritavalla kuin sinä. Kertonee sinun tunneälykeedestä jotain. Osaat hahmottaa elämää vain itsesi kautta.
- Anonyymi00070
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kyllähän sinä itsekin näet kun sinulla olla silmät pääs ei puos
Toinen silmä katsoo Kittilään ja toinen kattilaan:))))) kuulin just ja oli niin hauska pakko nauraa:)))))))
- Anonyymi00099
Anonyymi00056 kirjoitti:
Tuokin että alennat ettei ihminen ole terve jos hän on herkempi kuin sinä. Ja kokee asiat eritavalla kuin sinä. Kertonee sinun tunneälykeedestä jotain. Osaat hahmottaa elämää vain itsesi kautta.
Sounds like a setämies?
- Anonyymi00100
Anonyymi00053 kirjoitti:
Tuossahan lukee mitä ihminen kertoo. Ihminen on aina vastussa omista tekemisistään. Tietenkin voit senkin jälkee olla mlkku ja inhottava se on sinun valinta elämässäsi.
Niin turha esim sitä syyttää joka varsinkaan ei oo neuvonu tekemään huonoi valintoi
- Anonyymi00101
Anonyymi00044 kirjoitti:
Vastuu pitää ottaa sen joka täällä kirjoittaa jos ei ymmärrä lukemaansa tai miten sen ottaa se on hänen vastuu. Ei minun. Sitten voi pysyä pois täältä.Niin voihan sitä vaikka stetoskooppia sitten kaulassa roikottaa
- Anonyymi00102
Anonyymi00029 kirjoitti:
Myönnän olin kerran ilkee henkisesti, verbaalisesti ko vtutti
- Anonyymi00030
Niin kauan kuin tämä henkilö toimii vihan viemänä, niin kauan hänellä on rakkautta jäljellä. Vanha sanonta rakkaudesta se HEVONENkin potkaisee, soveltuu myös hänen toimintaansa. On selvää, etten ole samantekevä.
- Anonyymi00057
Voi myös käydä niin, että jää vain pelkkä viha. Tuskin rakkaudesta kyse.
- Anonyymi00031
No ei ole tervetullutta tykkäämistä varattuna varattujen perään. Koita nyt ymmärtää. Mene eteenpäin.
- Anonyymi00035
Kun en mene. Me päädytään vielä yhteen. Usko pois.
- Anonyymi00036
Itse olet antanut syytä tykätä. Tarkastele omaa toimintaasi. Aloita vaikkapa katsomalla peiliin. Onko sormukset tallessa. Hups!
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kun en mene. Me päädytään vielä yhteen. Usko pois.
Ei kiitos
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Itse olet antanut syytä tykätä. Tarkastele omaa toimintaasi. Aloita vaikkapa katsomalla peiliin. Onko sormukset tallessa. Hups!
Sormus ei kerro mitään. 👏 Pysy sinä kaukana nyt vaan ja lopeta muiden onnen sotkeminen.
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
SUOLAA ei saa enää sopasta pois. Ei maistu joten kaadan viemäriin. Hyvästi.
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Oijoi. Nähdään pian 💋
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Oijoi. Nähdään pian 💋
Toivottavasti ei nähdä..
- Anonyymi00045
Anonyymi00036 kirjoitti:
Millaiset sormukset?
- Anonyymi00046
Anonyymi00043 kirjoitti:
Toivottavasti ei nähdä..
Tukin seurasi tavalla tai toisella. Meillä naisilla on keinomme. Painan sinut seinää vasten kuuman suudelmaan. Ei kun sinä teet sen minulle. Fantasiani toteutuu
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Millaiset sormukset?
Voidaan tosiaan käydä kultasepällä ja voitkin heti tehdä osoitteenmuutoksen. Paperityöt ehtii myöhemminkin
- Anonyymi00050
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sormus ei kerro mitään. 👏 Pysy sinä kaukana nyt vaan ja lopeta muiden onnen sotkeminen.
Sormus kertoo kaiken. Tulet ostamaan mulle sen kaupan kalleimman #Tarkkanen
- Anonyymi00051
Anonyymi00039 kirjoitti:
Olipa naisellinen kommentti mieheltä. Eikö äitisi opettanut, ettei ruokaa heitetä roskiin. Pitäisi hakea tuleva anoppi tarkkailemaan,että syöt jokaisen lusikallisen.
- Anonyymi00055
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei kiitos
Kyllä kiitos. Tulet vielä anelemaan vällyihini. Ostin sitä uutta miehiä hulluksi tekevää suihketta kun. Siinä on jotain feromoneja ja pissaa aka ureaa.
- Anonyymi00059
Anonyymi00039 kirjoitti:
Vielä sä palaat
- Anonyymi00069
Ei täällä mitään varattuja ole. Esiintyjiä senkin edestä.
- Anonyymi00088
Anonyymi00069 kirjoitti:
Ei täällä mitään varattuja ole. Esiintyjiä senkin edestä.
Mitä vttua vuodet menneet hukkaan?
- Anonyymi00089
Anonyymi00059 kirjoitti:
Vielä sä palaat
Haarniska taonnassa jo.
- Anonyymi00090
Anonyymi00055 kirjoitti:
Kyllä kiitos. Tulet vielä anelemaan vällyihini. Ostin sitä uutta miehiä hulluksi tekevää suihketta kun. Siinä on jotain feromoneja ja pissaa aka ureaa.
Onko gubbe miesten tuaksuis sitten mm sitä myskihärkää?
- Anonyymi00091
Anonyymi00051 kirjoitti:
Olipa naisellinen kommentti mieheltä. Eikö äitisi opettanut, ettei ruokaa heitetä roskiin. Pitäisi hakea tuleva anoppi tarkkailemaan,että syöt jokaisen lusikallisen.
Eikä sillä myöskään leikitä meillä kotona opetettu jostain syystä johtui myös siitä, että Afrikan lapsilla on nälkä eikä ne valittais ettei ole makua. Se oli sitä aikaa kun oli pulttiboisit
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Eikä sillä myöskään leikitä meillä kotona opetettu jostain syystä johtui myös siitä, että Afrikan lapsilla on nälkä eikä ne valittais ettei ole makua. Se oli sitä aikaa kun oli pulttiboisit
See where this going?
- Anonyymi00093
Anonyymi00043 kirjoitti:
Toivottavasti ei nähdä..
Sä oot jotenki apaattinen että koominen yhtä aikaa girlfriend
- Anonyymi00094
Anonyymi00039 kirjoitti:
Eli vanha suala ei siten janota? Myös jos sitä sualaa ei ns o koskaan ollukkaan. Ylämummo
- Anonyymi00095
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei kiitos
Voi kun isot ihmiset ei kexi mitää älyllisesti upliftaavaa tekemistä. Sivusta Tee
- Anonyymi00096
Anonyymi00036 kirjoitti:
Myin romukullaksi halusin pubiin
- Anonyymi00097
Tällainen nimismiehen kihara tähän stooriin draamasetäap, hih
- Anonyymi00098
Anonyymi00038 kirjoitti:
Eikä yx nyrkkirautakaan
- Anonyymi00042
Kyllä se on kaikille parempi että yhteys katkaistaan 👏 kaikkea hyvää elämääsi ja jatkoon. ❤️
- Anonyymi00048
Eiiiiiiiiiiiiiiiiii. Se ei käy minulle. Ja minä määrään täällä.
- Anonyymi00049
On parempi, että siirrytään suoraan lapsen hankinnan harjoituksiin. Me molemmat tiedetään.... Sinä hyödyt. Mulla on massiii
- Anonyymi00087
Anonyymi00049 kirjoitti:
On parempi, että siirrytään suoraan lapsen hankinnan harjoituksiin. Me molemmat tiedetään.... Sinä hyödyt. Mulla on massiii
Ne maksaa ittensä takaisin jos hyvä tuuri
- Anonyymi00052
Muista mies. Min otann kenet haluan. Sinulta ei kukaan kysy mitäänn.
- Anonyymi00063
Pike ottaa kun Pike päättää.
- Anonyymi00085
No esimerkiksi jotakuinkin näin miten palstasetä kirjoitti välispiikiks
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
No esimerkiksi jotakuinkin näin miten palstasetä kirjoitti välispiikiks
Though blessed be the fruit and all? Jeez
- Anonyymi00058
Mitä mä just luin?!??? 😆
- Anonyymi00062
Mies olet varmaan shokissa, että kaikki nämä vuodet Pike on ollut kaipauksesi kohde. Ymmärrän tuskasi. Yritä löytää asiasta jotain positiivista. Koita muistella hyviä hetkiä.
- Anonyymi00064
Sekoitatkohan useamman kirjoituksia keskenään?
- Anonyymi00084
No mitäpä sää ite täällä miksailet ns? Mitä tulee aloitukseen ja useimpiin vastauksiin, niin palstaäijän teatraalista monologia on, ikävä tuattaa pettymys beibi
- Anonyymi00065
Niin tai näin, mutten huolisi ketään heistä, joille en ole riittänyt nykyisenä versiona.
- Anonyymi00066
Trans.it olet sairas ihminen jonka paikka suljetulla.Olet mustamaalannut minua nimelläni moniin paikkoihin ja tuut pask..housu tuntemaan kun huomaat että olet ulkoruokinnassa ja hyvällä tuurilla vaimosi antaa reikäset vaatteesi mukaan.Tajuntaasi ei mene että jossain menee sietokyky pask...auhamiseesi.Kerrotko itse vai kertooko joku muu touhuistasi.Ois kannattanut sopia asioistasi kanssani kun ehdotin.Oon ollu aika myötämielinen mutta ....
- Anonyymi00067
Hähähähääääää harhaluulot ottaneet vallan
- Anonyymi00082
Anonyymi00067 kirjoitti:
Hähähähääääää harhaluulot ottaneet vallan
No etten sanois mitä suhun tulee
- Anonyymi00083
Eiks gubbe niil köyhil annetakaan enää tynnyriä millä peittää riittiset paikat
- Anonyymi00068
Kenellä sinulla vai kannattaisiko sun si harkita terapiaa
- Anonyymi00073
Ap koita sinäkin kasvaa ja aikuistua vähä.
- Anonyymi00074
Puhuu tyhjä ihminen.
- Anonyymi00081
Mää en tost apsedäst tiiä mut mää kokeilin kerran ihan oli BS
- Anonyymi00075
Sä sen sait aikaan ettei mulla enää ole mitään tunteita sua kohtaan tajua jo
- Anonyymi00080
So take a look at you noow
- Anonyymi00076
Ehkä sinä vaan annat hänen olla niin kuin on. Voit keskittyä vakaisiin.
- Anonyymi00079
Eikö hän voikaan muuttua?
- Anonyymi00077
Joo, määki luin sun kirjoitukset, että koitahan sinä raamarolliukko ja muutkin rauhoittua
- Anonyymi00078
Ja karseeta luettavaa oli
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1895108Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254482Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993147Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2603060Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1552977- 522541
- 271939
- 561893
- 781831
- 221797