Maailmanjärjestys persujen mukaan

Mika Niikko (PS) oli antamassa Ukrainan ilman taisteluita Venäjälle. Missähän Venäjä etenisi tällä hetkellä Euroopassa, jos Niikon persuus olisi päässyt valloille?

Mika Niikko oli ulkoasianvaliokunnan puheenjohtaja. Ei ole todellakaan sama, ketä äänestät.

44

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Persujen kiiluvasilmäinen Venäjä-mielisyys on ällistyttävää. Miten tuollaiset voivat väittää olevansa muka isänmaallisia?

      • Anonyymi00004

        Yhteisillä verorahoilla toimiva Yle tukee eniten niitä puolueita jotka vastustavat Suomen puolustustuksen vahvistamista, jotka eivät hyväksyneet rajalakia, jotka antaisivat Venäjän päästää miljoonia ihmisiä Suomeen Suomeen. Nämä puolueet ovat vasemmistoliitto vihreät ja sosiaalidemokraattien vasen reuna.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Yhteisillä verorahoilla toimiva Yle tukee eniten niitä puolueita jotka vastustavat Suomen puolustustuksen vahvistamista, jotka eivät hyväksyneet rajalakia, jotka antaisivat Venäjän päästää miljoonia ihmisiä Suomeen Suomeen. Nämä puolueet ovat vasemmistoliitto vihreät ja sosiaalidemokraattien vasen reuna.

        Putinin syöttö persujen lapaan kannatuksen kiihdyttämiseksi.


      • Anonyymi00010

        Aina yhtä hauskoja nämä "äärioikeistolaiset persut ovat venäjä mielisiä" avaukset harhoineen joiden viestiketjuista katoaa järjestelmällisesti viestit joissa arvostellaan persuja s24 palstoilla maalittavia persuista pihalle potkittuja venäjämielisiä rotuopin julistajia..😂😂


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Yhteisillä verorahoilla toimiva Yle tukee eniten niitä puolueita jotka vastustavat Suomen puolustustuksen vahvistamista, jotka eivät hyväksyneet rajalakia, jotka antaisivat Venäjän päästää miljoonia ihmisiä Suomeen Suomeen. Nämä puolueet ovat vasemmistoliitto vihreät ja sosiaalidemokraattien vasen reuna.

        T uppurainen vastusti jopa sitä, että persut saisi Putinin hybridivaikuttamisen nimissä mamupolitiikan kiristyksiä läpi. Myöhemmin demarien eduskuntaryhmän pomona joutuessa pitämään huolen siitä, ettei itärajan sulkeminen kaadu demareihin. Sama täti joka hetki sitten toitotti taas kuinka massamaahanmuutto on enemmän kuin jees ja sama täti, joka aikaisemmin aivopieruili toteamuksellaan kuinka oma kansa ensin ajattelu on vahingollista. Ja sama täti joka kohta on yksi niistä, joka tekee kaikkensa persujen mamupolitiikan kiristyksien vesittämiseksi.


      • Anonyymi00014

        Maailma on muuttunut. Myös perusut olivat Natoon liittymisen kannalla.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Aina yhtä hauskoja nämä "äärioikeistolaiset persut ovat venäjä mielisiä" avaukset harhoineen joiden viestiketjuista katoaa järjestelmällisesti viestit joissa arvostellaan persuja s24 palstoilla maalittavia persuista pihalle potkittuja venäjämielisiä rotuopin julistajia..😂😂

        yhdet ja samat harhaiset avaukset vuoden jokaisena päivänä aina uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Yksillä ja samoilla harhaisilla yksinpuheluilla jokaisessa viestiketjussa.


      • Anonyymi00017

        Soita Baranovin poika paranoid.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        T uppurainen vastusti jopa sitä, että persut saisi Putinin hybridivaikuttamisen nimissä mamupolitiikan kiristyksiä läpi. Myöhemmin demarien eduskuntaryhmän pomona joutuessa pitämään huolen siitä, ettei itärajan sulkeminen kaadu demareihin. Sama täti joka hetki sitten toitotti taas kuinka massamaahanmuutto on enemmän kuin jees ja sama täti, joka aikaisemmin aivopieruili toteamuksellaan kuinka oma kansa ensin ajattelu on vahingollista. Ja sama täti joka kohta on yksi niistä, joka tekee kaikkensa persujen mamupolitiikan kiristyksien vesittämiseksi.

        Nasimat ja kumppanit kavereina vesittämässä persujen mamupolitiikan kiristyksiä. Hyvä etteivät ensityönään avaa itärajaa?


      • Anonyymi00023

        Mene ap esim. Simulan tai Antikaisen facebook sivuille seuraamaan Ukraina vierailua koskevien postauksien kommenttiketjuja joissa Putinistit hyökkää joukolla edellisten kimppuun heidän tukiessa Uktainaa sodassa Putinia vastaan. Toinen vaihtoehto on tietenkin se, että kietaiset pari ekstrakierrosta folioa pääsi ympärille kun pukkaa taas harhat noin vahvasti pintaan.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Nasimat ja kumppanit kavereina vesittämässä persujen mamupolitiikan kiristyksiä. Hyvä etteivät ensityönään avaa itärajaa?

        Omaan pesään paskoville Soinisteille tulee olemaan valtaisa järkytys kun heidän haaveensa toteutuu siitä, että persut tippuu oppositioon. Mitä nämä sukurutsan hedelmät juhlii kaivamalla kiljupöntöt tunkiosta ilman että ymmärrys riittäisi siihen, että heidän äänestyskäyttäytymisen takia Nasimat ja kumppanit nousee hallitukseen persujen tilalle. Mitä tulevat katumaan katkerasti.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Maailma on muuttunut. Myös perusut olivat Natoon liittymisen kannalla.

        Joo, suojaksi venäjän sotilaallista uhkaa mikä ei estä antipersua kirjoittamasta vuoden jokaisena päivänä lukuisia harhaisia avauksia venäjämielisistä persuista.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Omaan pesään paskoville Soinisteille tulee olemaan valtaisa järkytys kun heidän haaveensa toteutuu siitä, että persut tippuu oppositioon. Mitä nämä sukurutsan hedelmät juhlii kaivamalla kiljupöntöt tunkiosta ilman että ymmärrys riittäisi siihen, että heidän äänestyskäyttäytymisen takia Nasimat ja kumppanit nousee hallitukseen persujen tilalle. Mitä tulevat katumaan katkerasti.

        Oman elämän Hakkaraisia thaivaimoineen joiden äo ei riitä sen ymmärtämiseen että oikeistohallitus kokoomuspolitiikalla on ainoa hallitus mihin persuilla on asiaa. Vaihtoehtona sille ollessa vasemmistöhallitus kokoomuksella tai keskustalla. Siihen asti kun vihervassarit saa imuroitua mamua maahan määrissä että saavat enemmistöhallituksen kasaan ilman kokoomusta tai kepua. Minkä jälkeen vasta herää kokoomus ja kepukin ongelmana siinä se, että se on silloin jo liian myöhäistä. Maahanmuuttajien lopulta pitkässä juoksussa syrjäyttäessä kantapeikot kokonaan.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Mene ap esim. Simulan tai Antikaisen facebook sivuille seuraamaan Ukraina vierailua koskevien postauksien kommenttiketjuja joissa Putinistit hyökkää joukolla edellisten kimppuun heidän tukiessa Uktainaa sodassa Putinia vastaan. Toinen vaihtoehto on tietenkin se, että kietaiset pari ekstrakierrosta folioa pääsi ympärille kun pukkaa taas harhat noin vahvasti pintaan.

        Hyvin huomattava yliedustus seuraajissa Ukrainan sodan tukemisen vastustavia persujen vainoajia.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        T uppurainen vastusti jopa sitä, että persut saisi Putinin hybridivaikuttamisen nimissä mamupolitiikan kiristyksiä läpi. Myöhemmin demarien eduskuntaryhmän pomona joutuessa pitämään huolen siitä, ettei itärajan sulkeminen kaadu demareihin. Sama täti joka hetki sitten toitotti taas kuinka massamaahanmuutto on enemmän kuin jees ja sama täti, joka aikaisemmin aivopieruili toteamuksellaan kuinka oma kansa ensin ajattelu on vahingollista. Ja sama täti joka kohta on yksi niistä, joka tekee kaikkensa persujen mamupolitiikan kiristyksien vesittämiseksi.

        Yhtä pelottava täti hallituksen jäsenenä pahimmillaan ministerinä kuin Hutisalot ja kumppanit.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Aina yhtä hauskoja nämä "äärioikeistolaiset persut ovat venäjä mielisiä" avaukset harhoineen joiden viestiketjuista katoaa järjestelmällisesti viestit joissa arvostellaan persuja s24 palstoilla maalittavia persuista pihalle potkittuja venäjämielisiä rotuopin julistajia..😂😂

        Venäjämielisissä persuissa ei ole mitään hauskaa.

        Perusjen Veljeydessä ei ole mitään hauskaa:
        Tynkkysen Tver-koulutus
        Le Pen:n puolueen miljoonalainat Rupla-pankista.
        Orbanin ihailu.
        Trumpin ihailu
        Venäläisen öljyn perään haikailu ja ilmastonmuutoksen kieltäminen ettei Putinin öljybusiness kärsisi.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Venäjämielisissä persuissa ei ole mitään hauskaa.

        Perusjen Veljeydessä ei ole mitään hauskaa:
        Tynkkysen Tver-koulutus
        Le Pen:n puolueen miljoonalainat Rupla-pankista.
        Orbanin ihailu.
        Trumpin ihailu
        Venäläisen öljyn perään haikailu ja ilmastonmuutoksen kieltäminen ettei Putinin öljybusiness kärsisi.

        "Venäjämielisissä persuissa ei ole mitään hauskaa."

        Mihin kategoriaan laitat meidän oppositiopuolueiden mepit, jotka nytkin Rysselissä toimivat yhdessä Orpan kanssa itänaapurimyönteisessä ryhmittymässä!!??


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Mene ap esim. Simulan tai Antikaisen facebook sivuille seuraamaan Ukraina vierailua koskevien postauksien kommenttiketjuja joissa Putinistit hyökkää joukolla edellisten kimppuun heidän tukiessa Uktainaa sodassa Putinia vastaan. Toinen vaihtoehto on tietenkin se, että kietaiset pari ekstrakierrosta folioa pääsi ympärille kun pukkaa taas harhat noin vahvasti pintaan.

        YHTÄ ASIAA TULISI MIETTIÄ: Sanna Antikainen vaatii Suomen Uutisissa satsaamaan enemmän droonisodankäyntiin. Miksi vallassa olevat PS-poliitikot vain VAATIVAT, kun tulisi TEHDÄ?
        Minkälaisen vallan PS johto tarvitsee toteuttaakseen haluamansa kun hallituskoalition toiseksi suurin puolue ei riitä.

        Ensi eduskuntavaaleissa: Kysykää miten vaalilupaukset täytetään; se on tärkeämpi asia kuin mitä lupaa!


    • Anonyymi00002

      Venäjä olisi vapauttanut koko Euroopan natseista sekä siinä samassa olisi sotahullujen Natokin lakkautunut.

      • Anonyymi00003

        Kremlissähän istuu toinen tämän ajan suurimmista fasistiijohtajista eli Putler. Toinen asuu valtameren päinvastaisella puolella eli Trumpillini.


      • Anonyymi00016

        Hassua on se, että kun tiedetään venäjän propagandan olevan Natsi-uskomisen ja väitteiden takana Ukrainan suhteen, niin vieläkin on porukkaa, jotka oikeasti uskovat tuota asiaa.


    • Anonyymi00005

      Kannattaa kuunnella Roni Arvosen Podcast kun hän haastattelee Jesse Rauhamoa. Totuutta Ylestä.

      • Anonyymi00007

      • Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Jaa jaa. Tämä Roni Arvonen, joka sai Kokoomuksen ehdokaslistalta kenkää kutsuttuaan demareita vammaisiksi. Onko Arvonen nykyään persu? Ylehän pitää vaientaa kuten Trump vaientaa amerikkalaismedioita Mussolinin ja Hitlerin hengessä. Putinhan on sen jo toteuttanut Venäjällä.

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1f3d6931-15bd-4846-991e-7953e7f9d080

        Sinä antipersukopiokone se jaksat itsellesi lehtijuttuja arkistoistasi massapostata s24 palstoilla vuoden jokaisena päivänä. 🤭


      • Anonyymi00022

        Joo, aktivisteja paljon korkeissa asemissa aatteitaan ajamassa veronmaksajien varoilla jne.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Jaa jaa. Tämä Roni Arvonen, joka sai Kokoomuksen ehdokaslistalta kenkää kutsuttuaan demareita vammaisiksi. Onko Arvonen nykyään persu? Ylehän pitää vaientaa kuten Trump vaientaa amerikkalaismedioita Mussolinin ja Hitlerin hengessä. Putinhan on sen jo toteuttanut Venäjällä.

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1f3d6931-15bd-4846-991e-7953e7f9d080

        Kokoomuksen persuleirin edustaja. Soinin kaltainen jeesustelija.


    • Anonyymi00008

      Nii nii Niikko, tämä joka jakoi köyhille tarkoitettuja avustusruokia omalla vaaliteltallaan.
      Isänmaallinen Suomi ensin mies.

      • Anonyymi00009

        Hyvin epäilyttävä henkilö.


      • Niikko ajatteli saavansa gauleiterin homman ja siinä rikastuvansa lahjuksilla perivenäläiseen tapaan kun ryssä valtaa Suomen.


      • Anonyymi00029

        Meinaako olla idear lopussa ap pitkien pääsiäspyhien jälkeen kun sinun pitää trollata jollain Niikolla joka ei ole edes kansanedustaja?


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Meinaako olla idear lopussa ap pitkien pääsiäspyhien jälkeen kun sinun pitää trollata jollain Niikolla joka ei ole edes kansanedustaja?

        Vaikka Niikko ei ole nykyään kansaneedustaja, niin persu hän siitä huolimatta on.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Vaikka Niikko ei ole nykyään kansaneedustaja, niin persu hän siitä huolimatta on.

        Valitettavasti.


    • Anonyymi00011

      kirjoitin jo sodan alussa että se dombassin alue luovutetaan vnäjälle ja sitten vain kauppa täysillä pyörimään ja länsimaat takaa ukrainan koskemattomuuden
      ei olisi kuin muutama sata kuollut ja homma olisi siinä mihin nytkin jää 🤔

      mutta kyllähän pekka toveri eduskuntaan valitsi ja tiesi tiedustelu upseerina miten käy 🤣kyllä tää kansa on ihan debiilinnnussimaa 😠

      • Anonyymi00018

        On Ukrainan asia, että haluavat puolustaa omia alueitaan. Sinulle sitten varmaan sopisi sellainen, että venäjä täyttäisi ensiksi kaakkoissuomen venäläisillä ja kaappaisi sitten alueen itsellensä, eikö niin?


    • Anonyymi00021

      Persut ovat vahvasti venäjämielisiä.

      • Anonyymi00032

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

        Häiriö on psykoottinen tila, koska mitkään vastakkaiset todistelut eivät voi horjuttaa uskoa harhaluuloon, ja havainnot tulkitaan aina tukemaan harhaluuloa.

        Harhaluuloisuushäiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat ja ihmisten eleet tavalla, joka tukee heidän uskojaan. Tuloksena ovat riitaisat väittelyt ja kaikkien osapuolten ärtyneisyys."


    • Anonyymi00027

      Jos väittämäsi pitää paikkaansa niin missä ongelma Natoa vastustava Ukrainan sodan tukemista Suomesta toimesta vastustava sometrolli?

      • Anonyymi00048

        Tuo mitä kirjoitat, ei ole suomen kieltä, lauseesta ei saa mitään selvää. Sinulla on joko jäänyt koulut käymättä tai et ole kantasuomalainen.


    • Anonyymi00030

      Odota Herraa. Cos its still got he whole world in His hands.

      • Anonyymi00044

        Himmeää 🤯


    • Anonyymi00050

      Iranin pitää taistella vaikka viimeiseen mieheen pahisvaltioiden raakalaismaista hyökkäystä vastaan, kaikki mahdollinen on nyt tehtävä iranilaisten hyväksi. Paras ja nopein tapa auttaa Irania olisi lähettää Suomen asevarastoista aseita ja ammuksia maan pelastamiseksi roistovaltioiden silmittömältä tuhoamisvimmalta.

    • Anonyymi00052

      UPI Trump on siirtynyt sotarikosten areenalle
      Ulkopoliittisen instituutin vanhempi tutkija Toni Alaranta sanoo Trumpin pyrkivän oikeuttamaan toimintaansa demonisoimalla Iranin johtoa.

      Putinin rikoskumppani Trumpille myös kutsu Haagiin.

      • Anonyymi00053

        Kokonainen siviilisaatio kuolee tänä iltana”

        Että sillä lailla.


    • Anonyymi00055

      Kohtalon ironiaa: kohta kaksi toisen maailmansodan voittajavaltion, eli YK:n perustajamaan presidenttiä, sekä YK:n luoman Israelin pääministeri SYYTETTYINÄ SOTARIKOKSISTA!

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe