Onhan se mukava ajella nyky Länsi Skodalla.....Superb on hyvä länsiauto!
Länsi Skoda
17
237
Vastaukset
- Anonyymi00001
En minä mitään itälinttoja huolikkaan....pitää olla nykyään paras LÄNSIAUTO ,eli SKODA!
- Anonyymi00002
1999 v, asti olen ajanut Länsi Skodilla.itälintat ovat historiaa,johon joutaisivat myös trollien "itäaivot".Nykypäivänä Skodat ovat parhaita LänsiAutoja! Sekös näyttää VITUTTAVAN trolleja.Nämä saavat olla ommassa surkeassa liemessään........
- Anonyymi00003
Istui iltahan pihalla,
Skoda itäauto vierellänsä,
kääkkä keinui kyydissänsä,
Skoda itäauto kolkutteli.
Lauloi lauluja syviä,
Skoda itäauto säestämässä,
kommuuni kansa kuunteli,
Skoda itäauto kumppanina.
Tuli tuuli teiden päältä,
Skoda itäauto tärisevi,
DSG siellä vaihtelevi,
Skoda itäauto laulavina.
Jore - Anonyymi00005
Pitää muista että kaikki Auto-unionin (Audi, Horch, DKW, Wanderer) merkit tuli siltä puolen mikä myöhemmin tunnettiin itäsaksana.
Voisi siis sanoa että VAG konsernissa on itäpuolen autoista kokemusta Skoda ja Audi.- Anonyymi00008
Ja mitähän tuolla on merkitystä mihinkään?
- Anonyymi00006
Hehehe, skooda on ainoa itäauto daatsian ohella meillä. Daatsia on kyllä parempi.
- Anonyymi00007
Daciahan ei edes ole itäauto. Romanialaiset eivät ole slaaveja, vaan samaa porukkaa esim. italialaisten, ranskalaisten ja espanjalaisten kanssa. Dacian tekniikkakin tulee Ranskasta. Dacia on puhdas LÄNSIAUTO ja se on sellainen ominaisuus josta Kalugan kehno itälavetti SkoDa voi vain haaveilla.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Daciahan ei edes ole itäauto. Romanialaiset eivät ole slaaveja, vaan samaa porukkaa esim. italialaisten, ranskalaisten ja espanjalaisten kanssa. Dacian tekniikkakin tulee Ranskasta. Dacia on puhdas LÄNSIAUTO ja se on sellainen ominaisuus josta Kalugan kehno itälavetti SkoDa voi vain haaveilla.
Ja vuosia samaa lapsellista tekstiä. Ettekö te pari pöljää kasva ja viisastu lainkaan, onko henkinen kehitys jäänyt jonnekin kauemmaksi fyysisestä kehityksesstä?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja vuosia samaa lapsellista tekstiä. Ettekö te pari pöljää kasva ja viisastu lainkaan, onko henkinen kehitys jäänyt jonnekin kauemmaksi fyysisestä kehityksesstä?
Kyllä se oli niin että nykyisen kolhoosikonsernin edustajan mukaan skoda lanseerattiin itäeuroopan tarpeeseen. Voiko silloin olla mikään muu kuin itäauto kun on vielä vanhasta itäblokin maastakin kotoisin oleva sosialismin suuri saavutus.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä se oli niin että nykyisen kolhoosikonsernin edustajan mukaan skoda lanseerattiin itäeuroopan tarpeeseen. Voiko silloin olla mikään muu kuin itäauto kun on vielä vanhasta itäblokin maastakin kotoisin oleva sosialismin suuri saavutus.
Miksi vain skodasta puhuttaessa pitää erikseen länsi mainita kun muilla merkeillä se on selviö. Itäautostatushan tulee kun valmistaja on kuulunut johonkin varsovanliiton maahan eli itäblokkiin niinkuin skodan tehdas on!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi vain skodasta puhuttaessa pitää erikseen länsi mainita kun muilla merkeillä se on selviö. Itäautostatushan tulee kun valmistaja on kuulunut johonkin varsovanliiton maahan eli itäblokkiin niinkuin skodan tehdas on!
Audin juuret on itäsaksan puolella.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Audin juuret on itäsaksan puolella.
Oliko se joku dkw vai mikä? Saksalainen kuitenkin, jos se nyt kuitenkaan on enää mikään laadun tae kalliine ongelmineen joita ei Audin hintaisesta autosta kuitenkaan pitäisi enää löytyä. Kolhoosikonsernin omistus tarkoittanee laadun kirjavuutta joista mediat meitä tietämättömiä toisinaan valistaa.
- Anonyymi00014
Itäautojen aatelia, skooda simpli kleever, larionov & klimovits malli, uraaa, uraaaa!
- Anonyymi00015
Niin se vaan on että yhtä lailla Itä-Eurooppalaisia ovat Skoda ja Dacia. Ostitpa kumman tahansa niin hyvällä omallatunnolla voit kertoa Mersun omistajalle kuin savolainen kun Popedan osti. "Voitto tuli kotiin".
- Anonyymi00016
T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. S K O D A on I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. S K O D A I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. S K O D A I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. S K O D A I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. S K O D A I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. S K O D A I T Ä A U T O. I T Ä A U T O. I T Ä A U T O.
- Anonyymi00017
NAM! NAM!
- Anonyymi00018
Skoda oli näyttelyesineenä Moskovan suurten sosialististen saavutusten näyttelyssä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2942983Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1181784
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 651337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223