Heti Vilhokadun sillaan jälkeen on ajattu suuri määrä maata ja kiviä.
Kauppapuisto ei kuitenkaan valmistu pitkään aikaan.
Tehtäänkö nyt uutta liittymää kauppapuistoon?
4
224
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siihen tulee jalkakäytävä, jos sitä kivistä tehtyä liuskaa tarkoitat?
- Anonyymi00002
Kyllä sitä juuri. Eli siis jalkakäytävä/pyörätie kauppapuistoonko?
- Anonyymi00003
Tuntuu kyllä oudolta, koska jalkakäytähän menee toisella puolella, onko jalkakäytävän
tarkoitus johtaa esimerkiksi Heselle? Vai onko se osa baanaa pyörätietä? Onko sen tarkoitus johtaa myöhemmin sille turhalle kauppapuistolle, jota päästään suunnittelemaan vasta 2028 koska kaupunki sössi mm. pilaantuneen maan poiston selvitykset. Kaupunki osti Väylävirastolta maata tuota kauppapuistoa varten, muuntoihan pilaantuneen maan selvitys ja poisto kuuluisi omistajalle, eli tässä tapauksessa Väylävirastolle. Nyt kaupunki maksaa koko helahoidon. Sitten oli se omituinen episodi veturien kääntöpöydän kanssa.
- Anonyymi00004
Siihen on ajettu santaa ja kiviä tulevaa rakentamista varten. Kun alueelta poistetaan pintamulta, niin täyttöön menee satoja neliöitä maata. Sitten vaan levitetään tuo maakasa, niin homma valmis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181