Arvoisat puoluetoverit ja vapaamuurariveljet!
Minulla on tässä ollut firmassa suunnitteluinsinöörin paikka auki ja hakemuksista olen seulonut yhden todella hyvän. Ongelma on vain siinä, että hän on työtön. Ollut jo kolme kuukautta. Uskaltako palkata vai laitanko uuden haun?
Uskaltaako ottaa työttömän töihin?
21
175
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kukaan pakota ottamaan työttömiä töihin. Ota vaan töistä töihin!
Kolme kuukautta tekee jo sossupummin. - Anonyymi00002
Hyvä kokoomuslainen veli ,onko sinulla sukulaisia tai muita läheisiä joilla olisi tarvetta tehdä työtä.Löytyisikö joku joka olisi valmistumassa.Älä ihmeessä palkkaa tavallisia työttömiä vaan tee kuten on tapana.Suhteilla töihin hieman huonommallakin koulutuksella.Kunhan edustaa oikeaa puoluetta.
- Anonyymi00004
SE ON UUSI LASKENNALLINEN TYÖPAIKKA
- Anonyymi00005
Kokoomuslaiset perustaa haamutyöpaikkoja ja ovat hakevinaan niihin tekijöitä. Oikeasti niihin ei ole tarkoituskaan palkata ketään vaan manipuloida tilastoja
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kokoomuslaiset perustaa haamutyöpaikkoja ja ovat hakevinaan niihin tekijöitä. Oikeasti niihin ei ole tarkoituskaan palkata ketään vaan manipuloida tilastoja
SSDP viime vaalikaudella pumppasi liki 40000Miljoonaa juuri noihin työpaikkoihin!!!!
- Anonyymi00006
"Uskaltaako ottaa työttömän töihin?"
ON AINA ISO RISKI ottaa töihin äärivihervasemmistolainen, jolle jo äidinmaidossa ja alakoulussa (jolle tasolle yleensä jää) on iskostettu puolueen päälinjat:
-Suomi ja suomalaiset ensin ajattelu on VAHINGOLLISTA
-Kenenkään EI TARVITSE MENNÄ TÖIHIN, on Ok elää sosiaaliturvan varassa!!Oma ansio on sitä parasta sosiaaliturvaa ja siitä minulla on kokemusta noin 48 työvuoden verran. Tuona aikana vain 11 kk meni muiden laskuun armeijan palveluksessa. Ja nyt eläkkeellä menee silti hyvin koska olen osannut järjestää nuo ansiot tavalla jolla ansioiden jämiä on vielä lähes 20 työeläkevuodenkin jälkeen ja tuppaavat vaan lisääntymään. Valtion sosiaaliturva on lopun alkua ja estää normaalin rahan käytön mutta kun olet säästänyt, sijoittanut ja saat vielä kohtuu eläkkeen niin eipä ole hätä päivää näkyvissä!
Toisten laskuun eläminen ellei ole sairas tai päästään vajaa on rikoksen kaltaista toimintaa muita kojhtaan!- Anonyymi00008
YXKAXEX kirjoitti:
Oma ansio on sitä parasta sosiaaliturvaa ja siitä minulla on kokemusta noin 48 työvuoden verran. Tuona aikana vain 11 kk meni muiden laskuun armeijan palveluksessa. Ja nyt eläkkeellä menee silti hyvin koska olen osannut järjestää nuo ansiot tavalla jolla ansioiden jämiä on vielä lähes 20 työeläkevuodenkin jälkeen ja tuppaavat vaan lisääntymään. Valtion sosiaaliturva on lopun alkua ja estää normaalin rahan käytön mutta kun olet säästänyt, sijoittanut ja saat vielä kohtuu eläkkeen niin eipä ole hätä päivää näkyvissä!
Toisten laskuun eläminen ellei ole sairas tai päästään vajaa on rikoksen kaltaista toimintaa muita kojhtaan!Tyhmiähän sinän nyt puhut!
Kuten sosiaaliturva ei ole palkkaa, ei omaa ansiota
Niin ei se oma ansio ole mitään sosiaaliturvaa... YXKAXEX kirjoitti:
Oma ansio on sitä parasta sosiaaliturvaa ja siitä minulla on kokemusta noin 48 työvuoden verran. Tuona aikana vain 11 kk meni muiden laskuun armeijan palveluksessa. Ja nyt eläkkeellä menee silti hyvin koska olen osannut järjestää nuo ansiot tavalla jolla ansioiden jämiä on vielä lähes 20 työeläkevuodenkin jälkeen ja tuppaavat vaan lisääntymään. Valtion sosiaaliturva on lopun alkua ja estää normaalin rahan käytön mutta kun olet säästänyt, sijoittanut ja saat vielä kohtuu eläkkeen niin eipä ole hätä päivää näkyvissä!
Toisten laskuun eläminen ellei ole sairas tai päästään vajaa on rikoksen kaltaista toimintaa muita kojhtaan!Sinut pitäisi kyllä hirttää.☠️👎
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tyhmiähän sinän nyt puhut!
Kuten sosiaaliturva ei ole palkkaa, ei omaa ansiota
Niin ei se oma ansio ole mitään sosiaaliturvaa...Niin ansio kuin sosiaaliturvakin on turvaa jolla kykenee elämään ja ansio on se paras vaihtoehto ja muu pitää laittaa minimiin ja vain sairaille ja vajaakykyisille eli ehkä vasemmistolle, eihän sinne ilman vajaakykyisyyttä taida edes kelvata!
Mitä muuta sosiaaliturva on kuin palkan korvike? Palkkaa ilman työtä!- Anonyymi00011
YXKAXEX kirjoitti:
Toisten laskuun eläminen ellei ole sairas tai päästään vajaa on rikoksen kaltaista toimintaa muita kojhtaan!"Oma ansio on sitä parasta sosiaaliturvaa ja siitä minulla on kokemusta noin 48 työvuoden verran."
Miksi valehtelet?
Aikaisemmin sinä itse olet täällä kertonut että sinun työurasi kesti vain 43 vuotta, ja annoit nuoremmille sitten vain tilaa. Ja nyt sitten tuohon sinun työuraasi on jostain kumman syystä löytynyt jostain muka ihan yhtäkkiä viisi vuotta lisää.
Eikö sinua itseäsi nyt lainkaan harmita, tai pikemminkin hävetä se tosiasia, että sinä olet nyt menettänyt täällä sen oman uskottavuutesi jo todella kauan aikaa sitten? - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
"Oma ansio on sitä parasta sosiaaliturvaa ja siitä minulla on kokemusta noin 48 työvuoden verran."
Miksi valehtelet?
Aikaisemmin sinä itse olet täällä kertonut että sinun työurasi kesti vain 43 vuotta, ja annoit nuoremmille sitten vain tilaa. Ja nyt sitten tuohon sinun työuraasi on jostain kumman syystä löytynyt jostain muka ihan yhtäkkiä viisi vuotta lisää.
Eikö sinua itseäsi nyt lainkaan harmita, tai pikemminkin hävetä se tosiasia, että sinä olet nyt menettänyt täällä sen oman uskottavuutesi jo todella kauan aikaa sitten?Extyökkäri mellastaa vanhempiensa jättämällä perinnöllä ja muiden selkänahasta repimällä rahalla,jos hän olisi joutunut itse elättämään itsensä niin hän olisi jo vainaja.
Älä ota tytötöntä töihin!😱
Tytötön on vasenmisto vähenmistö konmunisti lusnmu.🇻🇳🎖🎈🧨🦥🐌😴🛌🌹- Anonyymi00009
Ota rohkeasti vaan, saat todennäköisesti motivoituneen henkilön työhön
- Anonyymi00010
Miksi persut vihaavat ihmisiä jotka vain yrittää päästä elämässä eteenpäin? Eihän siinä ole minkäänlaista järkeä?
- Anonyymi00012
Eiköhän tärkeintä ole, että se insinööri olisi viisas.
- Anonyymi00015
Työtön = sossupummi
- Anonyymi00014
Vapaamuurarimafiosot tilasi murhan luki meedian mukaan. Sen on oltava faktaa.
- Anonyymi00016
Suhteilla suhmuroiden hyvä veli verkoston kautta ja nepotismilla Suomessa menevät työpaikat. Tunnetaan myös Stubb menetelmänä
- Anonyymi00018
ELÄ OTA TYÖTÖNTÄ
- Anonyymi00020
Otat vaan hakijoista parhaan. Nyt kai elvistelet, kun jokaiseen paikkaan on mistä valita!
Sillai itse tein rekrytoidessani. Hakijoista paras. Kukaan ei huonoja työkalujakaan halua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1935147Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,374537Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699113171Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2633092Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1603021- 542578
- 271949
- 561903
- 841896
- 241829