olet linnun liverrys
olet perhonen
olet kastehelmi,
ja ihana auringonvalo joka siitä heijastuu
etkä voisi enempää hämmästyttää minua,
vaikka olisit keiju,
maahinen,
tai yksisarvinen
sitä sinä olet minulle
Olet linnun liverrys
6
403
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihana.
- Anonyymi00002
Satakieli :D
- Anonyymi00003
saat minut niin iloiseksi
joskus saat minut niin surulliseksi
joka päivä kiitän Jumalaa, että löysin sinut - Anonyymi00004
rakastana sua aivan hirveästi
eikä se haittaa mua ollenkaan
ehkä se on vähän hullua
ja mä varmaan pelottaisin sua ja saisin sut aivan hämmennyksiin
kuvittelen, että osaisin jo pakittaa- Anonyymi00005
Jos satakieli
istuu oikealla
olkapäällä,
Laulaa
ja näyttää
elämän värit
SE joka katsoo
silmästä silmään,
ei ole pelkoa,
ei pakitusta.
- Anonyymi00006
Väkijoukko virtasi ohi kuin harmaa joki, kiireisenä ja kasvottomana. Elias seisoi rautatieaseman kellon alla, sateenvarjoaan puristaen, ja tunsi itsensä näkymättömäksi. Kaikki katsoivat puhelimiaan, kellojaan tai kengänkärkiään – kukaan ei katsonut toista.
Sitten hän näki hänet. Vastapäisellä laiturilla seisoi nainen, jolla oli kirkkaankeltainen takki. Kun juna vyöryi heidän väliinsä ja lopulta jatkoi matkaansa, nainen ei ollutkaan jatkanut matkaa. Hän katsoi suoraan Eliasta kohti.
Heidän katseensa lukittuvat. Se ei ollut vain vilkaisu, vaan hetki, jolloin maailman melu vaimeni. Tuossa silmästä silmään -kohtaamisessa ei tarvittu sanoja. Elias näki naisen silmissä saman yksinäisyyden ja saman toivon, jota hän itse kantoi. Se oli sähköinen sekunti, totuus ilman suodatinta.
Nainen hymyili hitaasti, nyökkäsi ja lähti kävelemään kohti ylikulkusiltaa. Elias veti syvään henkeä ja otti ensimmäisen askeleen häntä kohti. Joskus elämä muuttuu vasta sitten, kun uskaltaa todella katsoa ja tulla nähdyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497