On hyvin selkeä merkki se että facessa minut on estetty, se oli viimeinen niitti.
Selkeä merkki
63
547
Vastaukset
- Anonyymi00001
O nnex mulla ei facee tai muutaka enää😊 jos joku vanha on se on mut en ole ollut ainaka koht vuotee siellä. Joten ei paina sydäntä
- Anonyymi00002
Hanki elämä.
- Anonyymi00003
Mistä tietää, että joku on estänyt Facessa?
- Anonyymi00048
Se kun et näe henkilön profiilikuvaa, pelkkä nimi vain mutta kun itse hänet estät niin näet myös profiilikuvan.
- Anonyymi00053
Anonyymi00048 kirjoitti:
Se kun et näe henkilön profiilikuvaa, pelkkä nimi vain mutta kun itse hänet estät niin näet myös profiilikuvan.
Ei kuulosta validilta.
- Anonyymi00062
Anonyymi00048 kirjoitti:
Toi ei oo muuten aina esto .
Henkilön tiedot näkyvät noin myös
Jos hän on sometaolla
Tai poistunut fasesta mut facecei oo vielä poistanut tiliä ..
Oletko nyt aivan varma että olet estossa?
Tai et syy metasta lähtöön olet sinä ?
Sivusta
- Anonyymi00004
Nykyisin suututaan siitä jos on sosiaalisessa mediassa estetty tai epäilys siitä 🤣
- Anonyymi00005
Siellä suututaan siitäkin ettei muisteta onnitella nimipäivänä🤣
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Fiksu tekee joka päivälle oman profiilin. Joka päivä on nimipäivä ja pyytää muilta vaikka kakkurahaa. Lisäksi voi esiintyä sekä naisena että miehenä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niinpä 😅 tai synttäripäivänä
- Anonyymi00027
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niinpä 😅 tai synttäripäivänä
Synttäripäivä on ihmisen elämän tärkein päivä. Luulis että ihminen jota pitää tärkeimpänä ja edes hän muistais. Laitetaan kuvia toisten synttärikeikoilta ja juhlista ja lässytetään p askaa tykkäämisestä, että eiköhän liene ollut aiheellinen murhe jollekkin jos ei ole välittänyt merkkipäivistä. V***taa vieläkin kun vähistä rahoista ostin tuliaisia ja ties mitä ja mitä sain? Hatullisen valheellista p askaa ja punalaputettuja pullia👍 sivusta vaan palstasedälle
- Anonyymi00036
Anonyymi00027 kirjoitti:
Synttäripäivä on ihmisen elämän tärkein päivä. Luulis että ihminen jota pitää tärkeimpänä ja edes hän muistais. Laitetaan kuvia toisten synttärikeikoilta ja juhlista ja lässytetään p askaa tykkäämisestä, että eiköhän liene ollut aiheellinen murhe jollekkin jos ei ole välittänyt merkkipäivistä. V***taa vieläkin kun vähistä rahoista ostin tuliaisia ja ties mitä ja mitä sain? Hatullisen valheellista p askaa ja punalaputettuja pullia👍 sivusta vaan palstasedälle
Kaikki ei pyöri joka päivä somessa päivystämässä
- Anonyymi00041
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kaikki ei pyöri joka päivä somessa päivystämässä
Ei tarvi somessa päivystää muistaakseen muistaa. Jos pitää toista aidosti tärkeänä ja välittää toisesta ja on oikeasti kiinnostunut niin muistaa toiselle tärkeät asiat jos ne on sanottu kasvotusten. Jos siis oikeasti välittää ihmisestä.
- Anonyymi00049
Jos jos olet seurustellut ja exä estää sut facessa niin sehän on merkki ettei halua olla missään tekemisissä. Se on yksi niitä viimeisiä niittejä josta tajuaa että peli menetetty. Paras elää sitten vain omaa elämää, siitä kyse eikä suuttumisesta.
- Anonyymi00006
En pitäis tota minään merkkinä
- Anonyymi00050
Mutta kun monia muitakin merkkejä siitä että good bye
- Anonyymi00007
Estäminen tarkoittaa että estäjälle et ole yhdentekevä, vaan herätät niin voimakkaita tunteita, että tulee tarve estää.
- Anonyymi00009
Ja estäminen tarkoittaa, ettei halua olla tekemisissä.
Asia pitää vain hyväksyä. - Anonyymi00012
Esto tarkoittaa vain sitä että ei halua olla tekemisissä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei välttämättä. Esto voi myös tarkoittaa sitä että toisen profiilin näkeminen tuo niin kovan ikävän ja surun, että suojellakseen itseään on pakko estää ettei kaivatun kuva pompsahda jatkuvasti "tämän saatat tuntea" -listalle.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei välttämättä. Esto voi myös tarkoittaa sitä että toisen profiilin näkeminen tuo niin kovan ikävän ja surun, että suojellakseen itseään on pakko estää ettei kaivatun kuva pompsahda jatkuvasti "tämän saatat tuntea" -listalle.
Ei pidä paikkaansa. Ei alkuunkaan.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Ei alkuunkaan.
Hah😂
Toinen kertoi miten asia on hänellä, ei sinun mielipidettä. Nyt sinä kerrot toisen puolesta asioita. - Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Aivan noin. Samaa mieltä. Noin mäkin oon tehnyt itteni takia.
- Anonyymi00030
Olen estänyt ihmisiä siksi, että heistä koituisi liikaa hankaluuksia. Ei liity tunteisiin vaan järjellä tietää. Sivust joku
- Anonyymi00051
Kun et tiedä tapausta niin tuo ei päde.
- Anonyymi00052
Anonyymi00012 kirjoitti:
Juurikin sitä tarkoitin
Ap
- Anonyymi00010
Kuka kenet? Minun Facebook on hakkeroitu niinku kaikki muukin, kotia myöden
- Anonyymi00011
Siis minun N naisen
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siis minun N naisen
Tuota tapahtuu valitettavan usein, siihen lisättynä valeprofiilit. Tuntemattomia tai jos liittyy epäilys kannata päästää saastuttamaan.
- Anonyymi00013
Estetyt huom!
Se esto tarkoittaa juuri sitä ettei teitä haluta.
Ymmärtäkää oikeasti jo.- Anonyymi00054
ÄLÄ SINÄ #ITTU ALA HUUTAMAAN!!!!
- Anonyymi00061
Anonyymi00054 kirjoitti:
ÄLÄ SINÄ #ITTU ALA HUUTAMAAN!!!!
Miten voit?
- Anonyymi00016
Etkö aikaisemmin ole uskonut?
- Anonyymi00019
Vain todelliset ällötykset estetään.
- Anonyymi00040
Kyllä se on juuri näin. Kaksi miestä olen estänyt
- Anonyymi00022
Se on juuri näin...
- Anonyymi00023
Viimeinen niitti mille?🤭
- Anonyymi00024
Kuka vielä on facessa? Not me......
- Anonyymi00055
Niin koska oot tiktokissa🤣 joko kävit riparin
- Anonyymi00025
Mä estin miehen johon olin todella rakastunut mutta tunne yksipuolinen.
- Anonyymi00028
jep jep
- Anonyymi00032
Noin kannattaakin tehdä ei kuvat pyöri feedissä
- Anonyymi00026
Täällä estetyt ihmiset vielä elättelee toiveita, että jos se kuitenkin tykkäis... NO EI TYKKÄÄ , siksi juuri se esto on laitettu.
Koettakaa nyt ymmärtää. Näin se vaan menee.- Anonyymi00029
Rauhoitu nyt 😉
- Anonyymi00035
Anonyymi00029 kirjoitti:
Rauhoitu nyt 😉
Et näemmä usko.
- Anonyymi00057
Aivan..ei edes ystäväksi haluta ja esto kun tuli niin tietää että se oli viimeinen niitti..pysy kaukana. Minä ymmärsin ja niin olen tehnytkin.
- Anonyymi00031
Juu. Ei halua olla tekemisissä.
- Anonyymi00033
Se esto on myös merkki siitä, että takasin ei ole enää tulemista minkään selityksen kera.
- Anonyymi00034
Elämä ei mene aina niin kuin on suunnitellut.
- Anonyymi00037
Ei akka huolinu muakaan faseen koskaan.
Helpotushan se vain on. - Anonyymi00038
Nyt on vapaa huolista
- Anonyymi00039
Ainoastaan yksi mies minulle olemassa bja hänen kanssa mulla jo onkin historiaa.
- Anonyymi00042
Huumoriahan se on
- Anonyymi00044
Nainen tekee sen tiedostaen.....
- Anonyymi00045
Keimaillen kun ei otakaannnnn......
- Anonyymi00046
En loukkaannu päinvastoin tykkään että osoittaa tunteensa.....
- Anonyymi00047
Inhoaa tai halveksii sua, siksi estänyt. Ja sinä vähä-älyinen tykkäät!....
- Anonyymi00060
Anonyymi00047 kirjoitti:
Inhoaa tai halveksii sua, siksi estänyt. Ja sinä vähä-älyinen tykkäät!....
Olipa esäasiallinen kommentti
- Anonyymi00056
Ajattelin omaa parastasi että jää aikaa muullekin, elämässäsi kun on paljon toivomisen varaa.
- Anonyymi00058
Too Bad. Omaan on häpeäsi jos olet jonkun estänyt. Tuskin kaipaa sinua.
- Anonyymi00059
Kokeile toisella profiililla.Voi olla että päivittää eikä kukaan pääse.
Hakkeri voi kiusata eli käyttää profiilia.
Älkää tehkö hätäisiä päätelmiä.- Anonyymi00064
Ei kovin arvokaata käytöstä. Elämä jatkuu
- Anonyymi00063
Viimeinen niitti mihin vyöhön vai otsaasi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,634928Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk313725Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699223340- 792315
- 241899
Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271571Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401522Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3311466Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔141433Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?331330