Ikävä
Onko yhtään
23
426
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä..
- Anonyymi00002
On. Miksi tää mee ohi? Tää ihastuminen, rakastuminen, 🙄
- Anonyymi00003
ihan hirvee ikävä
- Anonyymi00004
On ikävä tunnelma
- Anonyymi00013
Oli ja on ollut pitkään.
- Anonyymi00005
Ketä teillä on ikävä
- Anonyymi00006
On häntä ikävä, hän on hyvä ihminen ja ystäväni.
https://www.youtube.com/watch?v=ef9zjRAyolE&list=RDef9zjRAyolE&start_radio=1- Anonyymi00008
Mullakin on mun parasta kaveria💔
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mullakin on mun parasta kaveria💔
Mulla tuo sama juttu. Siitä jo vuosia, kun hänet menetin. Alkuun tuntui tosi kivuliaalta. Parin ekan vuoden ajan meinasin soittaa. Maailma on aika paljon yksinäisempi paikka hänen lähtönsä jälkeen. En enää aktiivisesti häntä mieti tietenkään, kun paljon aikaa jo kulunut. En ole oikein tavannut sellaisia ihmisiä, kenelle kauheasti asioitani haluaisin puhua. Enää en edes odota tapaavani. Ei sellaista sidettä voi enää luoda, mitä meillä oli. Oltiin kuitenkin melko nuoria, kun tutustuttiin. Ei tarvinnut selittää itseään, kun toinen tunsi paremmin kuin kukaan muu. Kun mietin, kuinka paljon naurettiin ja hassuteltiin, alkaa itkettämään. Välillä on ikävä sinua, paras ystäväni 😥❤️ Siellä sinä olet jossain, matka jatkuu.
- Anonyymi00007
Joo
- Anonyymi00009
Kyllä on ja myös jotenkin haikea olo. m>n
- Anonyymi00010
On.
- Anonyymi00011
On, nuorta neitiä, sydäntäni lämmittää kun tiedän hänen minua rakastavan.
- Anonyymi00012
Kenellä ketä toisinaan on toisinaan ei yrittäny parhaani mukaan vältellä ajattelemasta häntä yhtään sen enempää hänet olisin halunnut jo ajat si sellaisena kuin hän oli sillä hetkellä mutta en olisi halunnu että hän on missään tekemisissä niiden kavereidensa kanssa miksi aina ei ole kaikille hyvä tietää mitä kaverit puhuu seläntakana ja koska mä en pakota tai painosta valitsemaan on mulle helpompaa antaa asian olla mulla tavallaan jo kasi päättynyttä suhdetta on takana joiden kummankin osa syy oli se PARAS KAVERI joten ei kiitos jos ei muhun pysty luottamaan
- Anonyymi00014UUSI
Näiden kanssa on vaan pystyttävä elämään.
- Anonyymi00015UUSI
Tietysti on totta kai.
- Anonyymi00016UUSI
Aivan valtava.
- Anonyymi00017UUSI
Joskus saattaa tippa tulla "sen" kärkeen ajattelusta. Kun oon niin timmissä kunnossa.
- Anonyymi00018UUSI
Tunneihminen selkeesti!
- Anonyymi00019UUSI
👃 ❓
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
👃 ❓
Nenänpäähän niin. 🤣
- Anonyymi00022UUSI
On, tottakai.
- Anonyymi00023UUSI
On, paljonkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain437370Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi3475399Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232856Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1431756- 1381661
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha611597Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1001399Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1631315Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N2931172Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.3641151