Sanna sen aikaan sai.
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/94fa4d24-70ac-4405-b7cd-85698755ce01
Velkaa vaan
35
210
Vastaukset
- Anonyymi00001
107 miljardia sitä oli, kun Sannan (Antin) hallitus aloitti rahan lappaamisen.
Nyt jo 190 miljardia ja koko ajan lisää tulee.- Anonyymi00002
Kokojen maksut lisääntyvät kovaa vauhtia. Se raha on suomalaisilta pois.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mutta kun kommari ja pormestari, paremmin seinämaalarina tunnettu P Arhinmäki sanoi ettei velkoja tarvitse maksaa, niin hätäkös tässä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mutta kun kommari ja pormestari, paremmin seinämaalarina tunnettu P Arhinmäki sanoi ettei velkoja tarvitse maksaa, niin hätäkös tässä.
Näin on. Otetaan vaan lisää velkaa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei se haittaa jos ei ajeta suomalaisten etua.
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kokkarin ei tarvitse olla valehtelija, mutta se tekee puoluetoiminan helpommaksi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kokkarin ei tarvitse olla rahan palvoja, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei se haittaa jos ei ajeta suomalaisten etua.
Petteri: Velkaa, velkaa, lisää velkaa. Sillä voidaan kustantaa enemmän rikkaiden rientoja, eikä vasurihallitukset pääse rahoihin käsiksi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kokkarin ei tarvitse olla rahan palvoja, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.
Petteri: Myydään, myydään, kun ei voi ottaa lisää velkaa. Näin saadaan rikkaille lisää rahaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kokkarin ei tarvitse olla valehtelija, mutta se tekee puoluetoiminan helpommaksi.
Demarin taas on pakko olla valehtelija. Muuten puoluetoiminta ei olisi mielekästä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Demari vaatii muiden rahat itselleen. Itse kun ei osaa mitään.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Demari vaatii muiden rahat itselleen. Itse kun ei osaa mitään.
Miksi Orpo sitten korotti minun veroja, jos kerran ei ole minun rahojen perässä?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miksi Orpo sitten korotti minun veroja, jos kerran ei ole minun rahojen perässä?
Veroja ei ole korotettu. Olet liian yksinkertainen tajutaksesi tätä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Höh? Mikä se alv muka on?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Höh? Mikä se alv muka on?
Ruuan alvia juuri laskettiin.
- Anonyymi00027
Anonyymi00019 kirjoitti:
Väitätkö että mun verokortti valehtelee, samoin kaikkien niiden verokortti, joiden kanssa asia on tullut puheeksi?
Mitenkäs oma tuloveroprosenttisi muuttui? - Anonyymi00034
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ne velkarahat otettiin syystä, sillä pandemia ja Venäjän pakotteet romauttivat Suomen kansantalouden. Huomatkaa, että oikeisto oppositossa vieläpä vaativat ottamaan lisää velkaa yritystykiin, kuten he ovat nyt tehneet Orpon hallituksessa, ja saaneet Suomen velkaantumaan aivan EU-tarkkailuluokalle asti. Eikä sekään tunnu riittävän, kun viedään valtion työntekijöiden eläkerahat.
- Anonyymi00035
Anonyymi00027 kirjoitti:
Väitätkö että mun verokortti valehtelee, samoin kaikkien niiden verokortti, joiden kanssa asia on tullut puheeksi?
Mitenkäs oma tuloveroprosenttisi muuttui?Verokortti kertoo tuloista menevän veroprosentin. Jos tulot nousevat niin nousee veroprosentti. Näin toimii demareiden ihailema progressiivinen verotus.
- Anonyymi00037
Anonyymi00010 kirjoitti:
Demarin pitää olla tyhmä. Muuten puolueen toiminta ei olisi mielekästä.
- Anonyymi00006
...ja tätä skeidaa jaksetaan suiltaa maailman tappiin saakka.
Ei kirjoitettu uutinen aina ole tosi.
Jättäkää te kateelliset ja vihanriivaamat ihmiset jo Sanna rauhaan. Hän oli monta kertaa parempi pääministeri, kuin mitäänsanomaton Orpo, tuo Purran sylikoira.
Yhdessä he (kokoomus ja persut) ovat ajaneet vain omien kannattajiensa politiikkaa, suurimmalla valehtelun ja asioiden pimittämisillä.
Vai että lisää saksi-perfomanssia;
EI KOSKAAN ENÄÄ OIKEISTOHALLITUSTA,
TAVALLISILLE SUOMEN KANSALAISILLE.
oikeistopopulistit joutavat lähtemään Trumpin tueksi
amerikan ihmemaahan.- Anonyymi00007
Demarille Sannan hallituksen asioiden esiintuominen on hankala paikka. Heidän oma messias kun ajoi Suomen velkasuohon ja valtiontalouden pikavippikierteeseen. Onneksi numerot eivät valehtele vaan kertovat tämän karun totuuden.
VASEMMISTOHALLITUS ON AINA TALOUDEN TURMA.
SEN MAKSAA KANSA.
MOT. - Anonyymi00008
Eihän Iltalehden juttu ollut edes uutinen, vaan mielipide, joka perustuu omaan harkintaan. Koko lehtikin on niin oikeistolainen, ettei sitä voi ilman rekisteröintiä lukea.
Marinin ja Saarikon hallituksen kohdalla täytyy huomata, että silloin mentiin katastrofista toiseen, mutta tämä Orpon ja Purran hallitus on itsessään katastrofi. Ja jälkimmäinen on ottanut enemmän velkaa kuin edellinen hallitus.
- Anonyymi00013
Onko Sanna tehnyt tällä kaudella Riikan työt? Mitä Riikka on duunannut?
- Anonyymi00015
Poseerannut sakset kädessä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Poseerannut sakset kädessä.
Sannalla oli vaan pullo kädessä ja mitä siitä seurasi?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Talouteen kova krapula.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Talouteen kova krapula.
Itse se jatkoi juhlimista.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Itse se jatkoi juhlimista.
Näin vältti itse krapulan.
- Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Bileet siitä seurasi, mutta tosikkona ja kykenemättömänä juhlimaan et ole koskaan bileissä vissiin ollut.
- Anonyymi00029
Anonyymi00021 kirjoitti:
Talouteen kova krapula.
Velkoomus ei jouda krapuloimaan, on liian kiire ottaa lisää velkaa.
- Anonyymi00032
Persu vailla taas jotain, heti valmis snorttaamaan toisten kokat. Onko koksut hyysänneet jo liikaa?
- Anonyymi00025
Suomessa ei pitäisi olla yhtään velatonta.
- Anonyymi00030
Minä halua paljon velkaa, josta muut maksavat minulle korkoja maailman tappiin saakka, sillä se on oikeiston tapa olla olemassa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Minä halua paljon velkaa, josta muut maksavat minulle korkoja maailman tappiin saakka, sillä se on oikeiston tapa olla olemassa.
Vasuri se velkaa haluaa ja korkoja muille maksaa.
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Vasuri se velkaa haluaa ja korkoja muille maksaa.
Lisää vaan haluavat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",265149Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012341- 1372052
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531915Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171740"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551296Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1341011Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää57895Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.308857Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa137684