ja ruma että mitään enää saisi aikaiseksi.
Olen jo liian vanha
37
646
Vastaukset
- Anonyymi00001
Et ole...vaikka vuosia takana....
- Anonyymi00017UUSI
So dude plz
- Anonyymi00002
Tykkään hänestä
- Anonyymi00003
Et ole. Ikäeromme ei haittaa! 😍
- Anonyymi00004
Pitäähän sitä yrittää kunnes lapioivat hiekkaa suuhun💪
- Anonyymi00018UUSI
You a bit demonic, son.
- Anonyymi00005
100% kateellinen trolli aloitus naiselta!
- Anonyymi00011UUSI
Sivusta - Niin on! Vaikka olen miestä aika paljon vanhempi niin ei tulisi mieleenikään ajatella noin. Hyväksyn itseni sellaisena kuin olen. Jos jostain syystä mies alkaisi kokemaan minut liian rumaksi ja vanhaksi niin sehän olisi vain merkki siitä ettei hän osaisi arvostaa riittävästi minun lojaaliutta, pyyteetöntä rakkautta, rehellisyyttä, avoimuutta, itsenäisyyttä, draamattomuutta jne joten sillon hän olisi minulle muutenkin väärä ihminen. Uskon hänen kuitenkin arvostavan näitä joten kaikki hyvin. Hänellä niin kuin minullakin on vapaus valita seuransa. Ei ole tarvetta roikkua kenessäkään.
- Anonyymi00006
Kaikki onnistuu Rakas!
- Anonyymi00007
Minäkin, palaan vanhaan hyvään aikaan, prätkä, viina ja naiset. Pitäkää rakkaanne!
- Anonyymi00008
Ei jotenkin korreloi keskenään.
- Anonyymi00009UUSI
Jokaisella koittaa aika, jolloin on liian vanha sytyttääkseen kiinnostuksen vastakkaisessa sukupuolessa. Tämä nyt vaan on fakta.
- Anonyymi00010UUSI
Naisilla aiemmin kuin miehillä
- Anonyymi00015UUSI
Riippuu molempien iästä ja yksilöllisestä vanhenemisesta.
Olen yli 40vuotias nainen ja olen esim nyt 2 viikon aikana torjunut suoraan sanallisesti jo 8 miestä jotka olivat 20-30v enkä edes tarkoita missään yöelämässä vaan kasvotusten ja yksityisviesteillä. Ei oikein kukaan muu sytytä kuin vain hän johon on syviä tunteita. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Naisilla aiemmin kuin miehillä
Niinpä ja kun ei ole enää sexikäs ei voi elää
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Riippuu molempien iästä ja yksilöllisestä vanhenemisesta.
Olen yli 40vuotias nainen ja olen esim nyt 2 viikon aikana torjunut suoraan sanallisesti jo 8 miestä jotka olivat 20-30v enkä edes tarkoita missään yöelämässä vaan kasvotusten ja yksityisviesteillä. Ei oikein kukaan muu sytytä kuin vain hän johon on syviä tunteita.Ei ne nuoret miehet sinusta hae elämänkumppania. Olivat varmasti alempaa tasoa, mamuja ym. eikä mitään järjenjättiläisiä, sinä joku tinderfantasioissa elävä tyrkky. Ei tuollainen ole muuten edes mahdollista.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei ne nuoret miehet sinusta hae elämänkumppania. Olivat varmasti alempaa tasoa, mamuja ym. eikä mitään järjenjättiläisiä, sinä joku tinderfantasioissa elävä tyrkky. Ei tuollainen ole muuten edes mahdollista.
Ei olleet mamuja. Osa haki ja osa ei hakenut joten nyt meni pieleen veikkauksesi. Ihmiset ovat niin yksilöllisiä joten ehkä hyvä olisi sinunkin laajentaa käsitystäsi ihmusistä.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei olleet mamuja. Osa haki ja osa ei hakenut joten nyt meni pieleen veikkauksesi. Ihmiset ovat niin yksilöllisiä joten ehkä hyvä olisi sinunkin laajentaa käsitystäsi ihmusistä.
Tiedän sinua paremmin mitä 20 - 30 pojat ajattelee yli 40v naisesta. Et todellakaan ole niille parisuhdematskua :)
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tiedän sinua paremmin mitä 20 - 30 pojat ajattelee yli 40v naisesta. Et todellakaan ole niille parisuhdematskua :)
No et ole edes mies jos 20-30 v on sinulle poika mutta 40 v nainen on nainen eikä tyttö
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
No et ole edes mies jos 20-30 v on sinulle poika mutta 40 v nainen on nainen eikä tyttö
Parikymppinen on vielä lapsenkasvoinen henkisesti kehittymätön poika, partakaan ei vielä kasva.
- Anonyymi00012UUSI
Huomenta...hyvä kuulla
- Anonyymi00013UUSI
joo kyllä lapset vanhentaa ja myös muu kusipska elämäntyyli
- Anonyymi00014UUSI
ihtiä kahtelee noin 45 v miehet en tiedä pitäiskö itkeä
- Anonyymi00020UUSI
No minen jaxa sitäkää
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
No minen jaxa sitäkää
xD.
- Anonyymi00040UUSI
Eli iällä on merkitystä?
- Anonyymi00023UUSI
Höpöhöpö. Kyllä vanhakin voi tehdä juttuja, ja voi olla onnellinen vähemmästäkin. Ja jokainen vanhenee, ennemmin tai myöhemmin. Itsehän sitä myös päättää onko joku ulkonäköasia tärkeää itselle.
- Anonyymi00025UUSI
Se että kuka on kenenkin mielestä vanha on aika suhteellinen käsitys. Riippuu molempien iästä, luonteesta ja asenteista.
- Anonyymi00026UUSI
Niin minäkin olen liian vanha ja rumaksikin käynyt. Niin monet on jo sanoneet että olet liian vanhan vaikka mihin. Eniten satutti kun lähimmät sanoivat että olen liian vanha menemään naimisiin. Että ei muuta kuin kuolemaa odotellen vain mennään päivä kerrallaan.
- Anonyymi00027UUSI
Minä ajattelen, että voi mennä satavuotiaanakin naimisiin. Ja jotkut meneekin.
- Anonyymi00030UUSI
Asialehdissä (sydän, diabetes) on puhuttu varttuneempien s*ksielänmästä. Millloinkaan ei ole siihen liian myöhäistä. Maikkarin Huomenta Suomi ohjelmassakin oli tänään kypsemmän iän puuhista.
https://www.mtv.fi/lyhyet/7399e78b7c6210b60c0b/video-erotiikkaa-kypsemmalla-ialla-ovatko-tabut-murtumassa - Anonyymi00031UUSI
Ei kiinnosta. =))
Kesäksi hankin hiuksiin taas rastat, että varmasti joillekin kaavoihinsa kangistuneille normoille vaikutan varmasti sit rumemmalta. *lovelove*- Anonyymi00033UUSI
Ja minulta sentään kysytään yhä paperit tyyliin Alkossa, toisinaan peruskaupankassoillakin. ❤️
Plus on suunnitelmia, toivon mukaan toteutuvat.
- YlempiMiNa.
- Anonyymi00035UUSI
Minulla ei oo vielä kaikki hampaat tippunut.
- Anonyymi00036UUSI
Älähän nyt. Jokainen on sellainen kuin on. Sisäinen kauneus kirkastaa koko olemuksen. (sivusta.)
- Anonyymi00037UUSI
Kun kerran olet itse tuota mieltä niin luultavasti olet oikeassa
- Anonyymi00038UUSI
Eti toinen yhtä ruma ja menette naimisiin. Ei kahta puhetta, ettet kelpaisi hälle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617530Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242959- 1431793
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1171479Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53764