Tuli sellainen olo..
Että tiedän mitä sulle kuuluu.
Nyt tarve jutella
12
342
Vastaukset
- Anonyymi00001
Asiat risteilee päässä liikaa.
- Anonyymi00003
Tuttua.
- Anonyymi00002
Ei kuulu sinulle
- Anonyymi00004
Samaa. Ei edelleenkän kiinnosta hakautua töihin naapurustoon vaan keskitän työnhaun toisaalle.
- Anonyymi00005
No ole häneen yhteydessä ?
- Anonyymi00006
Sama.
- Anonyymi00007
Vaihtelevaa. Yritän tsempata itseäni, pysyä liikkeessä ym. Kolme yötä on mennyt niin, että olen nukahtanut vasta aamulla. Viime yönä sain nukuttua kaksi tuntia pätkissä, sitten piti nousta, koska oli menoa. Välillä mietin, että millä helvetillä tätä paskaa jaksaa. Olen ensimmäistä kertaa tilanteessa, jossa olen ihan neuvoton. Että ei löydy ratkaisua ja joutuu olemaan mukana tässä systeemissä, jossa lapsia tuhotaan. En olisi tätä kestänyt ja nyt kuitenkin pitää jollain lailla saada jostain ote ja jatkaa vaan. Mutta kun tässä tilanteessa on aika vaikea nähdä sitä valoa siellä fucking tunnelin päässä. Vuosia jo menty viimeisillä voimilla ja silti sieltä tulee lisää sitä paskaa. En pääse tätä mihinkään pakoon, niin kuin ei monet muutkaan. Tällaista nyt. Joku vois kertoa nyt vaikka jonkun vitsin 🙂
- Anonyymi00008
En mä ainakaan. Pakko mennä nukkumaan. Tsemppiä sinne.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
En mä ainakaan. Pakko mennä nukkumaan. Tsemppiä sinne.
Kiitos ja öitä!
- Anonyymi00010
Ei suinkaan koska asia on persoonallista. Fakta.
- Anonyymi00011
Mikä on persoonallista?
- Anonyymi00012
Ja mistähän sen luulit tietäväsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715