Minä olen lopen kyllästynyt tähän työllisyystoimiin jota meille pitkäaikaistyöttömille tuputetaan vaikka kuuluisimme työkyvyttömyyseläkkeelle... Minä en tunne enää mitään pahaa omaatuntoa siitä että virtain kunta maksaa minusta 100% sakkoja joka kuukausi.... Mitään apua en ole saanut pelkkää tyhmyyttä psykiatri Virroilla pelkkä vitsi... Mutta iha sama maksaa kunta sakkoja seuraavat 20v🤣
Työttömyysturva sakot
24
482
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jaa eikö kryptot kannattanu enään?
- Anonyymi00002
Enkä muuten tätäkään.
t.Aki - Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Enkä muuten tätäkään.
t.AkiEt kannata kryptoja etkä tätäkään?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Et kannata kryptoja etkä tätäkään?
Eiku tonne toiseen ketjuun kirjotin että en ollu sitä alottanu, ja meinasin etten tätäkään ketjua, mut aika hauska että ny joku luulee että mä oon joka viestin takana :D
t.Aki - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eiku tonne toiseen ketjuun kirjotin että en ollu sitä alottanu, ja meinasin etten tätäkään ketjua, mut aika hauska että ny joku luulee että mä oon joka viestin takana :D
t.AkiTarttee laittaa tähän viä toinen kommentti, ettei kiusa saa poistatettua tota edellistä kommenttia..
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tarttee laittaa tähän viä toinen kommentti, ettei kiusa saa poistatettua tota edellistä kommenttia..
Tosi ovela ja kekseliäs veto ,mutta ihan turha
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tosi ovela ja kekseliäs veto ,mutta ihan turha
On joo, salaliittoteoriat jäi vielä mainitsematta
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
On joo, salaliittoteoriat jäi vielä mainitsematta
älä ny vitu jolati psykiatrilta mee apuuhakeen , kai se eläke olis tarkotus mutta psykioatrit tappaa potilaitaan ihan liukuhinalta natsihommaa
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
älä ny vitu jolati psykiatrilta mee apuuhakeen , kai se eläke olis tarkotus mutta psykioatrit tappaa potilaitaan ihan liukuhinalta natsihommaa
Sellasta tekstiä suollat että laitas korkki kiinni
- Anonyymi00004
Tehtiinkö tilaa säärille?
- Anonyymi00005
Näkikö hän sisääsi?
- Anonyymi00006
mitäs äänestit
- Anonyymi00022
Petosjytky.. Saksikäsipetturin katala petosjytky tuhosi ja romutti suomen..
- Anonyymi00008
Kunta maksaa sakot meidän muiden maksamista verorahoista vaikka kunta ei voi sille mitään, että et pääse eläkkeelle. Kunta ei myöskään ole päättänyt lainsäädännöstä, mihin pohjautuen työttömyystoimia on pakko tarjota. Kunta vaan maksaa siitä, että työttömyystoimia on tarjolla. Kunta ei myöskään sitä psykiatria järjestä.
Kunnalla ei siis oikeastaan ole osaa eikä arpaa tilanteeseesi, kunta vain maksaa. Ei siitä ehkä silti kauheasti kannata huonoa omaatuntoa kantaa, mutta kuntaa on turha syyttää.- Anonyymi00011
Työkkäri tekee yhteistyötä psykiatrin kanssa
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Työkkäri tekee yhteistyötä psykiatrin kanssa
Työkkari tekee yhteistyötä koska monialainen tuki sen edellyttää, mutta psykiatrin palvelut tulee hyvinvointialueelta, ei kunnalta. Siis, kunnan rooli on tässä lähinnä maksaa ne sakot.
- Anonyymi00015
Jos kerran saat jo rahaa niin mitäs enään vingut? Eväävät vielä sakot kun julkisesti paukuttelet henkseleitä.
- Anonyymi00016
Juu no iha sama te maksatte🤣
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Juu no iha sama te maksatte🤣
No minäpä en maksa 😂😂
- Anonyymi00019
Lopen perunat saa sohvilla tilaten nykyään.
Elämään kyllästynyt.- Anonyymi00020
persuporvarit paskoi suomen
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
persuporvarit paskoi suomen
Jep. Petosjytkyhallitus sössi ja Isosti.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jep. Petosjytkyhallitus sössi ja Isosti.
Kokoomus pettää aina
- Anonyymi00025
Kepu pettää aina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746