Työttömyysturva sakot

Minä olen lopen kyllästynyt tähän työllisyystoimiin jota meille pitkäaikaistyöttömille tuputetaan vaikka kuuluisimme työkyvyttömyyseläkkeelle... Minä en tunne enää mitään pahaa omaatuntoa siitä että virtain kunta maksaa minusta 100% sakkoja joka kuukausi.... Mitään apua en ole saanut pelkkää tyhmyyttä psykiatri Virroilla pelkkä vitsi... Mutta iha sama maksaa kunta sakkoja seuraavat 20v🤣
24542
3Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 24

Vanhimmat

Jaa eikö kryptot kannattanu enään?

Äänestä
  • Enkä muuten tätäkään.

t.Aki

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Enkä muuten tätäkään.

t.Aki

Et kannata kryptoja etkä tätäkään?

1Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Et kannata kryptoja etkä tätäkään?

Eiku tonne toiseen ketjuun kirjotin että en ollu sitä alottanu, ja meinasin etten tätäkään ketjua, mut aika hauska että ny joku luulee että mä oon joka viestin takana :D

t.Aki

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Eiku tonne toiseen ketjuun kirjotin että en ollu sitä alottanu, ja meinasin etten tätäkään ketjua, mut aika hauska että ny joku luulee että mä oon joka viestin takana :D

t.Aki

Tarttee laittaa tähän viä toinen kommentti, ettei kiusa saa poistatettua tota edellistä kommenttia..

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Tarttee laittaa tähän viä toinen kommentti, ettei kiusa saa poistatettua tota edellistä kommenttia..

Tosi ovela ja kekseliäs veto ,mutta ihan turha

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Tosi ovela ja kekseliäs veto ,mutta ihan turha

On joo, salaliittoteoriat jäi vielä mainitsematta

1Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

On joo, salaliittoteoriat jäi vielä mainitsematta

älä ny vitu jolati psykiatrilta mee apuuhakeen , kai se eläke olis tarkotus mutta psykioatrit tappaa potilaitaan ihan liukuhinalta natsihommaa

1Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

älä ny vitu jolati psykiatrilta mee apuuhakeen , kai se eläke olis tarkotus mutta psykioatrit tappaa potilaitaan ihan liukuhinalta natsihommaa

Sellasta tekstiä suollat että laitas korkki kiinni

Äänestä

Tehtiinkö tilaa säärille?

Äänestä

Näkikö hän sisääsi?

Äänestä

mitäs äänestit

Äänestä
  • Petosjytky.. Saksikäsipetturin katala petosjytky tuhosi ja romutti suomen..

Äänestä

Kunta maksaa sakot meidän muiden maksamista verorahoista vaikka kunta ei voi sille mitään, että et pääse eläkkeelle. Kunta ei myöskään ole päättänyt lainsäädännöstä, mihin pohjautuen työttömyystoimia on pakko tarjota. Kunta vaan maksaa siitä, että työttömyystoimia on tarjolla. Kunta ei myöskään sitä psykiatria järjestä.

Kunnalla ei siis oikeastaan ole osaa eikä arpaa tilanteeseesi, kunta vain maksaa. Ei siitä ehkä silti kauheasti kannata huonoa omaatuntoa kantaa, mutta kuntaa on turha syyttää.

Äänestä
  • Työkkäri tekee yhteistyötä psykiatrin kanssa

3Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Työkkäri tekee yhteistyötä psykiatrin kanssa

Työkkari tekee yhteistyötä koska monialainen tuki sen edellyttää, mutta psykiatrin palvelut tulee hyvinvointialueelta, ei kunnalta. Siis, kunnan rooli on tässä lähinnä maksaa ne sakot.

Äänestä

Jos kerran saat jo rahaa niin mitäs enään vingut? Eväävät vielä sakot kun julkisesti paukuttelet henkseleitä.

2Äänestä
  • Juu no iha sama te maksatte🤣

2Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Juu no iha sama te maksatte🤣

No minäpä en maksa 😂😂

3Äänestä

Lopen perunat saa sohvilla tilaten nykyään.
Elämään kyllästynyt.

Äänestä
  • persuporvarit paskoi suomen

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

persuporvarit paskoi suomen

Jep. Petosjytkyhallitus sössi ja Isosti.

Äänestä

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Jep. Petosjytkyhallitus sössi ja Isosti.

Kokoomus pettää aina

Äänestä

Kepu pettää aina.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Minä olen lopen kyllästynyt tähän työllisyystoimiin jota meille pitkäaikaistyöttömille tuputetaan vaikka kuuluisimme työkyvyttömyyseläkkeelle... Minä en tunne enää mitään pahaa omaatuntoa siitä että virtain kunta maksaa minusta 100% sakkoja joka kuukausi.... Mitään apua en ole saanut pelkkää tyhmyyttä psykiatri Virroilla pelkkä vitsi... Mutta iha sama maksaa kunta sakkoja seuraavat 20v🤣

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu