Joskus kohdataan.? Vai haluatko että kaivattusi menisi eteenpäin?
Kai me nyt vielä
24
467
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Haluaisin että kaikki olisi kaikilta osin kuten vuonna 2024 loppukesällä. Silloin olin hetken onnellinen.
n>m- Anonyymi00003UUSI
Samoin
- Anonyymi00010UUSI
Mitä sitten tapahtui?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä sitten tapahtui?
Kaikki veti ukemit
- Anonyymi00002UUSI
Sun täytyy nyt ettiä se onni jostain muualta.
- Anonyymi00005UUSI
Miksi niin haluat?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi niin haluat?
Otat sen nuoren ja ihanan
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kenet nuoremman
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos on saumaa niin kannattaa, on nääs sitä irealismia vielä
- Anonyymi00008UUSI
Ne nuoret jaksaa tapella minä en enää jaksa.
- Anonyymi00011UUSI
Hän mies on aikaa sitten mennyt elämässä eteenpäin, kihlautunut ja naimisissako lienee jo. Se on merkkinä minulle että niin on tarkoitettukin. Minunkin täytyy jo mennä lopulta kokonaan.
- Anonyymi00015UUSI
Älä lässytä ukko. Ei siitäkään mitään tule.
- Anonyymi00014UUSI
Tottakai haluan että hän menee eteenpäin jos se on se mitä hän haluaa. En usko, että enää kohdataan ellei sattumalta. Ehkä vielä toivon ja pelkään sitä. Mutta parempi näin.
- Anonyymi00016UUSI
Kaikkien mielenterveyden kannalta niin saattaisi olla parhain.
- Anonyymi00017UUSI
Kohdata vai mennä eteenpäin?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kohdata vai mennä eteenpäin?
Mennä eteenpäin.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mennä eteenpäin.
Ettekö pysty ratkaisemaan tilannetta? Miksi et ole itse mennyt eteenpäin?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ettekö pysty ratkaisemaan tilannetta? Miksi et ole itse mennyt eteenpäin?
Koska olen rakastunut..
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Koska olen rakastunut..
Silloin ei mies kannata luovuttaa, rakastan. Naiselta sivusta ❤️
- Anonyymi00019UUSI
Se, että kohdataanko riippuu tällä hetkellä pitkälti miehen valinnoista ja tulevaisuuden suunnitelmista. Tässä tilanteessa en voi muuta kuin seurata sivusta ja jatkaa elämääni. Elämäni täyttyy koko ajan uusilla asioilla ja ihmisillä. Silläkin tietysti on vaikutusta asiaan.
- Anonyymi00022UUSI
Jos olisi minun parasta halunnut, olisi kohdellut nätisti. Halusi nimenomaan että suhde jää kesken ja voi roikottaa. Ei selvitä mitään. Voi aina pyrkiä uudestaan elämään, kun jonkun muun kanssa menee sukset ristiin. Ei meitä uhreja ole sattumalta valittu. Vaan sellainen valitaan, jonka vääristyneen empatiakyvyn saa parhaiten aktivoitua, niin että saa maksimaalisen hyödyn uhrista. Tietää tasan mistä naruista vetelee, kun näkee toisen haavoittuvuuden. Sillä ihmisellä on ainoastaan oma selviytyminen mielessä. Ja se tapahtuu aina jonkun muun kustannuksella. Itse maksat sen hinnan, jos hänen kanssaan olet. Ensin lähtee mielenterveys ja sen jälkeen alkaa fysiikkakin pettämään, kun ei jaksa pitää itsestään huolta. Ja kiltti ja hyväntahtoinen on noille saalistajille yhtä kuin tyhmä poka. Usein tämä "poka" tietää tarkalleen, mitä hänestä halutaan. Kun se saalistaja tietää, mikä sillä toisella on puuttunut jo varhaislapsuudessa. Rakkaus. "Rakastetaan"sitä toista, vaikka se toinen ei ole ollut koskaan kuin hyödyn lähde. Kyllä joidenkin kanssa, voi menettää terveyden ja hengenkin.
- Anonyymi00023UUSI
Onko tullut mieleen ettei saalistettava edes olisi halunnut sellaista tilannetta, jossa hänestä tapellaan. Nämä saalistajat voivat olla ovelia ja tehdä asioita aika sumeilematta ja taustalla voi olla paljon vallanhalua, jopa enemmän kuin välittämistä. Lisäksi kun mukaan sekaantuu kateellisia, joiden toiminta on vain pahantahtoista. Voiko saalistettava enää lopulta tietää, kehen voi luottaa, vai onko kaikki vain epäilyttävää, pahantahtoista toimintaa.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Onko tullut mieleen ettei saalistettava edes olisi halunnut sellaista tilannetta, jossa hänestä tapellaan. Nämä saalistajat voivat olla ovelia ja tehdä asioita aika sumeilematta ja taustalla voi olla paljon vallanhalua, jopa enemmän kuin välittämistä. Lisäksi kun mukaan sekaantuu kateellisia, joiden toiminta on vain pahantahtoista. Voiko saalistettava enää lopulta tietää, kehen voi luottaa, vai onko kaikki vain epäilyttävää, pahantahtoista toimintaa.
En tiedä sinun tapauksesta, mutta minulla on kyllä ollut muutama suhde missä on ollut sekä todella hyvää että todella huonoa, joten tilanne jatkui siitä syystä epämääräisenä ja vaihtelevana. Molemmat kyllä tiesi, että kaikki ei ole kohdillaan, eikä luvattu mennä naimisiin tai puhuttu suhteen olevan varmoilla vesillä tms. Harmi, jos sinua huijattu ja puhuttu että kaikki on selvää ja rakkautta on.
- Anonyymi00026UUSI
Turha kohdata. Noup
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617530Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242959- 1431793
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1171479Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53764