Kai me nyt vielä

Anonyymi-ap

Joskus kohdataan.? Vai haluatko että kaivattusi menisi eteenpäin?

24

467

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Haluaisin että kaikki olisi kaikilta osin kuten vuonna 2024 loppukesällä. Silloin olin hetken onnellinen.
      n>m

• Anonyymi00003
        UUSI

Samoin

• Anonyymi00010
        UUSI

Mitä sitten tapahtui?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mitä sitten tapahtui?

Kaikki veti ukemit

• Anonyymi00002
      UUSI

Sun täytyy nyt ettiä se onni jostain muualta.

• Anonyymi00005
        UUSI

Miksi niin haluat?

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miksi niin haluat?

Otat sen nuoren ja ihanan

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kenet nuoremman

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jos on saumaa niin kannattaa, on nääs sitä irealismia vielä

• Anonyymi00008
      UUSI

Ne nuoret jaksaa tapella minä en enää jaksa.

• Anonyymi00011
      UUSI

Hän mies on aikaa sitten mennyt elämässä eteenpäin, kihlautunut ja naimisissako lienee jo. Se on merkkinä minulle että niin on tarkoitettukin. Minunkin täytyy jo mennä lopulta kokonaan.

• Anonyymi00015
        UUSI

Älä lässytä ukko. Ei siitäkään mitään tule.

• Anonyymi00014
      UUSI

Tottakai haluan että hän menee eteenpäin jos se on se mitä hän haluaa. En usko, että enää kohdataan ellei sattumalta. Ehkä vielä toivon ja pelkään sitä. Mutta parempi näin.

• Anonyymi00016
      UUSI

Kaikkien mielenterveyden kannalta niin saattaisi olla parhain.

• Anonyymi00017
        UUSI

Kohdata vai mennä eteenpäin?

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kohdata vai mennä eteenpäin?

Mennä eteenpäin.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mennä eteenpäin.

Ettekö pysty ratkaisemaan tilannetta? Miksi et ole itse mennyt eteenpäin?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ettekö pysty ratkaisemaan tilannetta? Miksi et ole itse mennyt eteenpäin?

Koska olen rakastunut..

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Koska olen rakastunut..

Silloin ei mies kannata luovuttaa, rakastan. Naiselta sivusta ❤️

• Anonyymi00019
      UUSI

Se, että kohdataanko riippuu tällä hetkellä pitkälti miehen valinnoista ja tulevaisuuden suunnitelmista. Tässä tilanteessa en voi muuta kuin seurata sivusta ja jatkaa elämääni. Elämäni täyttyy koko ajan uusilla asioilla ja ihmisillä. Silläkin tietysti on vaikutusta asiaan.

• Anonyymi00022
      UUSI

Jos olisi minun parasta halunnut, olisi kohdellut nätisti. Halusi nimenomaan että suhde jää kesken ja voi roikottaa. Ei selvitä mitään. Voi aina pyrkiä uudestaan elämään, kun jonkun muun kanssa menee sukset ristiin. Ei meitä uhreja ole sattumalta valittu. Vaan sellainen valitaan, jonka vääristyneen empatiakyvyn saa parhaiten aktivoitua, niin että saa maksimaalisen hyödyn uhrista. Tietää tasan mistä naruista vetelee, kun näkee toisen haavoittuvuuden. Sillä ihmisellä on ainoastaan oma selviytyminen mielessä. Ja se tapahtuu aina jonkun muun kustannuksella. Itse maksat sen hinnan, jos hänen kanssaan olet. Ensin lähtee mielenterveys ja sen jälkeen alkaa fysiikkakin pettämään, kun ei jaksa pitää itsestään huolta. Ja kiltti ja hyväntahtoinen on noille saalistajille yhtä kuin tyhmä poka. Usein tämä "poka" tietää tarkalleen, mitä hänestä halutaan. Kun se saalistaja tietää, mikä sillä toisella on puuttunut jo varhaislapsuudessa. Rakkaus. "Rakastetaan"sitä toista, vaikka se toinen ei ole ollut koskaan kuin hyödyn lähde. Kyllä joidenkin kanssa, voi menettää terveyden ja hengenkin.

• Anonyymi00023
        UUSI

Onko tullut mieleen ettei saalistettava edes olisi halunnut sellaista tilannetta, jossa hänestä tapellaan. Nämä saalistajat voivat olla ovelia ja tehdä asioita aika sumeilematta ja taustalla voi olla paljon vallanhalua, jopa enemmän kuin välittämistä. Lisäksi kun mukaan sekaantuu kateellisia, joiden toiminta on vain pahantahtoista. Voiko saalistettava enää lopulta tietää, kehen voi luottaa, vai onko kaikki vain epäilyttävää, pahantahtoista toimintaa.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Onko tullut mieleen ettei saalistettava edes olisi halunnut sellaista tilannetta, jossa hänestä tapellaan. Nämä saalistajat voivat olla ovelia ja tehdä asioita aika sumeilematta ja taustalla voi olla paljon vallanhalua, jopa enemmän kuin välittämistä. Lisäksi kun mukaan sekaantuu kateellisia, joiden toiminta on vain pahantahtoista. Voiko saalistettava enää lopulta tietää, kehen voi luottaa, vai onko kaikki vain epäilyttävää, pahantahtoista toimintaa.

En tiedä sinun tapauksesta, mutta minulla on kyllä ollut muutama suhde missä on ollut sekä todella hyvää että todella huonoa, joten tilanne jatkui siitä syystä epämääräisenä ja vaihtelevana. Molemmat kyllä tiesi, että kaikki ei ole kohdillaan, eikä luvattu mennä naimisiin tai puhuttu suhteen olevan varmoilla vesillä tms. Harmi, jos sinua huijattu ja puhuttu että kaikki on selvää ja rakkautta on.

• Anonyymi00026
      UUSI

Turha kohdata. Noup

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7530
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2959
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1793
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      117
      1479
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1429
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1173
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      764
    Aihe