Voiko nainen toimia lahkopastorina ?

Anonyymi-ap

Kastaa ihmisiä, kaataa hihhuleita ja olla hurmoksessa.

Mitä Jumalan Sana tästä sanoo ?

23

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kokonaisvaltainen valehtelun kulttuuri läpäisee helluntaiseurakunnat.
      Totuutta ei kestetä.
      Itsepetoskin on syntiä.

    • Anonyymi00002

      Kannattaa perustaa sellainen lahko, joka itselle sopii. Raamatusta löytyyy jaetta joka lähtöön.

      • "Kannattaa perustaa sellainen lahko, joka itselle sopii. Raamatusta löytyyy jaetta joka lähtöön"

        Vastaus:
        Ennen sitä, on syytä ratkaista, mikä on suhteesi Jeesukseen Kristukseen. Oletko ottanut Hänet vastaan omana Vapahtajansi ja Herranasi? Vasta sen jälkeen kannattaa ajatella muita asioita.


    • Anonyymi00003

      Monet helluntaipastorit ovat hylänneet Helluntaiseurakuntansa ja perustaneet parempia lahkoja.
      Kyllä tämä on kaikkien tiedossa.

      • Anonyymi00005

        Jaa kuinka monet?

        Kerro nyt tarkka luku ja paikkakunnat, muuten olet pelkkä suunsoittaja.


    • Anonyymi00006

      Kaikkien pitäisi ymmärtää että luterilaisuus on katolisuuden lahko, pieni kioski paavin pihanperällä!

      Kaikkihan sen tietää, paitsi lutterit itse !

      Onko hyvä

      • "Kaikkien pitäisi ymmärtää että luterilaisuus on katolisuuden lahko, pieni kioski paavin pihanperällä!"

        Vastaus:
        Sillä ei ole mitään merkitystä, minkä lahko mikäkin on. Merkitystä on vain sillä, mikä on sinun suhteesi Jeesukseen Kristukseen? Oletko matkalla iankaikkiseen elämään vai iankaikkiseen kadotukseen?


    • "Voiko nainen toimia lahkopastorina ?"

      Vastaus:
      Kysymys ei ole siitä, kuka voi toimia lahkopastorina, vaan kysymys on siitä, onko Jeesus Kristus sinun Vapahtajasi ja Herrasi?

    • Anonyymi00008

      Lahkopastoreilla on tapana jaella taivaspaikat (pelastusvarmuus) jo maan päällä lahkonsa jäsenille.

    • Anonyymi00009

      Kuka on naispastorin herra ?

    • Anonyymi00010

      Pesisitkö helluntailainen naispastorin jalat ?

      • Anonyymi00011

        Joh 13:14:

        "Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat."


    • Anonyymi00012

      Kaikki uususkonnolliset lahkot ovat syntyneet käärmeen hengestä.
      Käärme vietteli Eevan.
      Lahkot viettelevät ihmisiä.

    • Anonyymi00013

      Hurmoksessa oleva isorintainen naispastori jokaisen helluntaimiehen unelma ?

    • Anonyymi00014

      Pakkovauvakastetuilla nainen käy pastoriksi ja piispaksi.

      • Anonyymi00016

        Useamman kerran kylvetty pedo haluaa vauvoja

        Se vihaa uskovia


    • Anonyymi00015

      Ei nainen voi toimia, koska ei voi tuomita amerikan homoja, kun ei nainen ymmärrä homostelusta mitään. Voi tuomita vain lesbot.

      Se liian suuri aukko sivistyksessä,eikä lesboherjoilla pitkälle pötki.

    • Anonyymi00017

      Helluntaikirkon johtajana on ollut naikkonen vetävän näköinen.

    • Anonyymi00018

      Kaikkien pitäisi ymmärtää että helluntailaisuus on lahkolaisuutta ja eriseuraisuutta.

    • Anonyymi00019

      Surullista on, jos ihmisen täytyy maailmankuvansa luoda parituhatta vuotta sitten sepitettyjen kertomusten perustalle,kuten islam,juutalaisuus,kristillisyys!

    • Anonyymi00020

      Ei nainen voi uskottavasti herjata amerikan homoja kun ei voi mitenkään omata kokemusta homoudesta ja siksi kykenemätön hoitamaan oikein mitään virkaa. Parhaiten tietenkin siihen miehiseen virkaan käy entinen homo, joka tietää sen mistä puhuu ja miten sitä syntiä tehdään. Vain niin pystyy iskemään asian ytimeen.

      Ja jos nainen ei pysty homoutta herjaamaan, niin mitä sitten jää jäljelle. Ei mitään. Ei voi kuin hymistellä jotain ja jos sanoo että älkää sisaret nyt menkö toinen toistenne koloja kokeilee, niin synnyttää vain hymyilyä eikä mitään samaa mitä jos mies sanoo että homous on kunnon sairaus.

    • Anonyymi00021

      Onneksi on uususkonnollisia jehovineen, pentelcostaleineen ja sapatisteineen.
      Valinnanvaraa uudestikastavista lahkoista.
      Jumalan lähettämää eksytystä.

    • Anonyymi00022

      2Tess 2:11:

      "Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,"

      Lopunaikoja elämme ja rikkavilja rehottaa ja leviää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      124
      1270
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe