Joko on Juuan laivarannassa jäänmurtajat puilene purjeineneen valmiina lähtöön?
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Johoi vain. Kivekset laahaa epätasaisista jäätä pitkin. Kunnon vitjan munat teräsmurtaja huvipurren perässä tekee metrinkin jäästä selvää jälkeä. Purjeet pulleaksi ja menoksi.
- Anonyymi00002
Vapuksi väylä auki että päästään kinkkuristeilylle.
- Anonyymi00006
Puksutellaan kinkkua oikein autuaana herran siunauksen jälkeen.
- Anonyymi00004
Taas asiallinen aloitus ja kommentit alapäässä.
- Anonyymi00007
Juuan avovankilan vangit hitsaa hanskaan ja hyvän jäänmurtaja keulan. Teräs keula ja kevyt puinen perä. Purjeet erityiskangasta. Kohta lasketaan Juuan laivarantaan vesille nämä uljaat jääratsut.
- Anonyymi00008
Onko stealth ominaisuudetkin. Niitä tarviaa seuraava sukupolvet kun nahka nuijaa vakoon työntävät.
- Anonyymi00009
Nahka rullaa.
- Anonyymi00011
Stealth kondomeita. Naiko robotit? Ees huvikseen?
- Anonyymi00012
Hankkeen hitsaaja roboteilla ei vehkeitä löytyny. Lusikka testin oisin tehny.
- Anonyymi00013
Juukalaisissa keulassa on ennätys iso molkura ja kaksi veistettyä pallukkaa jotka halkovat vettä laivan alla ja murentavat jäät pieniksi rakeiksi.
- Anonyymi00014
Peenksen muoto luo monia innocaatioita Juuassa. Myös laivaliikenteeseen.
- Anonyymi00015
Kulli keulaan ja nimeksi mona lisa. Salonkylän ratsu iivari anuskänsä kippariksi. Kyllä jäät lähtee kun noudatamme suunnitelmaa.
- Anonyymi00017
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511289Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1201059Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215808Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä31796En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58782- 64752
- 141724
- 46664
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss61581