Vaikea löytää miestä, ja sitten munaan koko jutun

Anonyymi-ap

Juttelin juuri 79-vuotiaan kaverin kanssa. Neljä vuotta sitten saatiin yhteys, Joka johti saunomaan yhtyessä. Kaveri puhdisti persereiän ja huuhteli suolen minun nähteni eli mitähän mahtoikaan olla mielessä…

Virheitä olen elämäni aikana tehnyt lukuisia, mutta tämä kyllä kuuluu aivan kärkeen. Tietysti kaverin käytös, vetää kalsarit jalkaan heti kun on paikat puhtaana, sai vähän minut hämilleen. Ehdotin suihinottoa, ja niin jatkettiin eli hän pyysi minut istumaan sohvalle, itse istui eteen lattialle. Hetki sen jälkeen ensimmäistä kertaa elämässäni kaluni oli miehen suussa. Aivan järjettömän kiimaiselta tuntui. Jopa kiihottavammalta kuin se, kun ekaa kertaa työnsin mulkun pilluun. Helppo varmasti arvata miten kävi. Asumme eri paikkakunnilla eli harvakseltaan muutenkin tapaaminen oli mahdollista.

Näin siis joskus, mutta nyt hän oli sitä mieltä, ettei enää kaipaa seksiä. Mistähän löytyisi toinen vanhempi mies tilalle? Pitkään olen yrittänyt katsella, mutta pienellä paikkakunnalla Lapissa tuntuu vaihtoehdot olevan vähissä. Edes hiihtokeskuksissa ei ole halukasta vanhempaa herraa tullut vastaan.

Kriteerit on kuitenkin ihan kohtuulliset: ikää mieluiten yli 60, mutta nuorempikin käy, ja haluaa seksiä miehen kanssa ilman odotusta suhteesta. Paikka pitäisi olla, kotiin en voi kutsua, kun vaimo on melkein aina paikalla. Toistaiseksi ainoa varteenotettava mies ei tuota viimeistä ehtoa täyttänyt. Käytiin kuitenkin kahvilla... Ehkäpä pienellä yrittämisellä molemmille sopiva aika ja paikkakin olisi löytynyt, mutta ilmeisesti hän löysi toisen, kun katosi.

26

1025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Spede se taas sekoilee buaahaa

• Anonyymi00003

Sää mää ja bää speden sekoilut tietää buaahaa.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sää mää ja bää speden sekoilut tietää buaahaa.

Menkääs nyt laitospellet muualle sekoilemaan

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Menkääs nyt laitospellet muualle sekoilemaan

Noin kertoi itse laitospelle. Et taida täältä sinne niuvannimeen seuraa saada.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Noin kertoi itse laitospelle. Et taida täältä sinne niuvannimeen seuraa saada.

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kyllähän sää mää ja bää niuvanniemen asukkina tietysti tiedät.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllähän sää mää ja bää niuvanniemen asukkina tietysti tiedät.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

onko sinulla ongelmia peräsuolesi kanssa ? vai jokin muu perversio kakkaa kohtaan , kun siitä pitää kertoa tänne jokaiselle palstalle

• Anonyymi00025
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Hyvä hyvä kun tiedät missä olet.

• Anonyymi00007

Itsekkin etsinyt toista bi ukm täältä, saanut kyllä vastauksia kun sovittu tapaaminen hävitään linjoilta. Voihan tavata rehdisti jos toinen sytytä, erotaan ilman närkästystä. Varmaan ukm luotettava joten molemmat voivat jatkaa elämäänsä normisti. T. Bi ukm 65v

• Anonyymi00023

• Anonyymi00008

Vaikeaa on löytää toista miestä juttuihin.Etsinyt itsekin 60-70v mailla olevaa, jonka kanssa voisi olla vaikka ilman vaatteita ja vehkeet kovana sekä tyydytys jutut käsin.Itse viisikymppinen mies

• Anonyymi00009

MUA KIINNOSTAA top- mies mutta oma libido on heikko... siksi vain anaaliseksi ottavana osapuolena olisi mulle sopiva akti!

Löytäiskö miestä jolla olisi kova kiinnostus anaaliseen yhdyntään eikä vain runkkuihin ja imuihin?
        Mutta myös muu oleminen ja juttelu olisi oltava mahdollista, sympatiaa ja vuorovaikutus taitoa siis!?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00009 kirjoitti:

MUA KIINNOSTAA top- mies mutta oma libido on heikko... siksi vain anaaliseksi ottavana osapuolena olisi mulle sopiva akti!

Löytäiskö miestä jolla olisi kova kiinnostus anaaliseen yhdyntään eikä vain runkkuihin ja imuihin?
        Mutta myös muu oleminen ja juttelu olisi oltava mahdollista, sympatiaa ja vuorovaikutus taitoa siis!?

Siis mee niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen buaahaa

• monesti ukkomiehillä on se ongelma ettei ole paikkaa harrastaa seksiä

• Anonyymi00010

Kesällä itse käyn yhtymässä luonnossa, ukm löydän monasti levarilta. Paketti autossa kunnon patja ja tyynyjä sekä kanistereissa vettä, metsä autotiet hyviä paikkoja. T. Bi ukm top 62v

• Anonyymi00024
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kesällä itse käyn yhtymässä luonnossa, ukm löydän monasti levarilta. Paketti autossa kunnon patja ja tyynyjä sekä kanistereissa vettä, metsä autotiet hyviä paikkoja. T. Bi ukm top 62v

https://spankbang.com/7jw59/video/gay+japanese+sex

• Anonyymi00026

Hähähää mitäs olet.

• Anonyymi00013

Jäikö minulla vähän juttu kesken tuossa. Kiitos spedeilijöille tämän ketjun nostosta.
      Ap jatkaa tarinaa, kun kiinnostusta näköjään löytyy.

Suihinottoon asti siis kaikki meni ihan odotetusti. Se munaus oli jutun loppuminen siihen, kun laukesin papparaisen suuhun ja tarpeeni oli tyydytetty. Omaan hyvään oloon loppui asian ajattelu toisen kannalta. Enää ei haluttaisi miettiä, kun tuosta tulee paskamainen olo. Toimin itsekkäästi ja kaduttaa.

Aikakin oli rajallinen, mutta kyllä olisi vähintään pitänyt ottaa suihin myös. Kaveri siis oli huolella käsitellyt peppunsa valmiiksi ottamaan kullia vastaan, mutta alkaa tässä iässä kalun latautuminen uusintaan jo kestää, eikä se nyt ollut vaihtoehto.

Ei siis mitään syytä ihmetellä, jos joku ei halua uusintaa tuollaisen esityksen jälkeen. Seuraavalla kertaa sitten viisaampi, jos uusi mies joskus löytyy.

• Anonyymi00016

Mee niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen buaahaa

• Anonyymi00022

Aika moni hyvä juttu raukeaa liian nopeaan toimintaan. Pitäisi tutustua ensin, ja oleskella pitemmän aikaa yhdessä. Mutta kun mennään suoraan asiaan, niin toisen tunteminen jää kokonaan vajaaksi, ja uusinta on sitten aika vaikeaa aloittaa alusta. Parasta olisi löytää kaveripiiristä tuttu, jonka tuntisi pitemmältä ajalta.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Aika moni hyvä juttu raukeaa liian nopeaan toimintaan. Pitäisi tutustua ensin, ja oleskella pitemmän aikaa yhdessä. Mutta kun mennään suoraan asiaan, niin toisen tunteminen jää kokonaan vajaaksi, ja uusinta on sitten aika vaikeaa aloittaa alusta. Parasta olisi löytää kaveripiiristä tuttu, jonka tuntisi pitemmältä ajalta.

Niinpä vain. Ehdotappas vaikka naapurille että mitenkäs olisi... vaikka sitten perinteinen heterohommeli, saatika sitten että mites mies käytäskös vähän kukskuks...? Ja kun ei liiku missään sellaisissa piireissä, että edes tiettävästi mahdollisia bi henkisiä olisi niin miten sitten? Vähän liian rohkeaa toimintaa edes haaveilla. Mitenkä niillä toisilla se on niin helppoa???

• taidat olla aika puutteessa , raukka parka 🙄

• Anonyymi00029
        kullityttö kirjoitti:

taidat olla aika puutteessa , raukka parka 🙄

Niinhän sinä näytät olevan. Monetko rukkaset olet täältä saanut.

• Anonyymi00029 kirjoitti:

Niinhän sinä näytät olevan. Monetko rukkaset olet täältä saanut.

nyt ymmärsit väärin minä tatkoitin sinua ,kun et osaa muuta sanoa kuin tuon buahaa haa ja speden nimen , niin täytyy olla jotain puutotiloja , tai etkö vain ymmärrä lukemaasi ?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      253
      3198
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      19
      1780
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      23
      1463
    4. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      138
      1312
    5. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      104
      1268
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      80
      1268
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1082
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1055
    9. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      998
    10. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      967
    Aihe