CNN näyttää Usan iskun Iraniin täysin livenä

Anonyymi-ap

Näinköhän sitä malttaa edes nukkua yhtään kun näkee telkkarista ydinpamauksen...

33

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Huomenna onkin sitten joka mediassa vain yksi uutisaihe.

      Ja se uutisaihehan on se, että natomaa aloitti kolmannen maailmansodan, eikä nato mahtanut tuolle asialle yhtään mitään..

      • Anonyymi00009

        Nato kyllä olisi mahtanut: erottamalla välittömästi USA:n Natosta ja jokainen natomaa erikseen tuomitsemalla USA:n tulevan iskun.

        Nyt kyseessä on siis Naton isku Iraniin ja Lännen aloittama 3. maailmansota. Turha kaunistella selvää tosiasiaa.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Nato kyllä olisi mahtanut: erottamalla välittömästi USA:n Natosta ja jokainen natomaa erikseen tuomitsemalla USA:n tulevan iskun.

        Nyt kyseessä on siis Naton isku Iraniin ja Lännen aloittama 3. maailmansota. Turha kaunistella selvää tosiasiaa.

        Ei nato voi ketään tuosta liittoumasta erottaa.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Nato kyllä olisi mahtanut: erottamalla välittömästi USA:n Natosta ja jokainen natomaa erikseen tuomitsemalla USA:n tulevan iskun.

        Nyt kyseessä on siis Naton isku Iraniin ja Lännen aloittama 3. maailmansota. Turha kaunistella selvää tosiasiaa.

        Ei Nato liittona ole sodassa mukana.
        Trumpin sota, kuten Ukrainan sota on Putinin sota.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ei nato voi ketään tuosta liittoumasta erottaa.

        Tottakai voi. Muttei Nato kykene pieksemään USA:a.


    • Anonyymi00002

      En viitsi valvoa, koska huomenna aamulla aikaisin on herättävä duuniin.

      • Anonyymi00003

        Sama juttu.


      • Anonyymi00020

        Mulla duuni loppuu vasta aamulla. Kai sen ydinräjähdyksen ehtii ennen vuoron loppua nähdä?

        Toivottavasti Trump aloittaa BIG-BOSS'lla pommitukset jotta saadaan nauttia siitä pilivestä jonka se tekköö..


    • Anonyymi00004

      Toivottavasti tarkka-ampujan luoti osuu trumpettiin, ettei määräystä pommittaa Iran maantasalle toteudu.
      Trumpetti on täysin seonnut ja haluaa aloittaa kolmannen maailmansodan.

      • Anonyymi00010

        Tuota toivovat miljardit maailman ihmiset. 6 tuntia aikaa...

        Ampuja korotetaan sankariksi.


    • Anonyymi00005

      Greatest show on earth?

      Toivottavasti Iran ampuu F-35:t alas.

      On se vaan upeaa kun on tuollainen rauhantahtoinen liittolainen meillä. Miten tuo eroaa Venäjästä?

      • Anonyymi00012

        "Miten tuo eroaa Venäjästä?"

        Siten että Venäjä ei aloita kolmatta maailmansotaa.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        "Miten tuo eroaa Venäjästä?"

        Siten että Venäjä ei aloita kolmatta maailmansotaa.

        Ettekö tajua, että kolmas maailamnsota on jo menossa?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ettekö tajua, että kolmas maailamnsota on jo menossa?

        Tuskinpa vain on.


    • Anonyymi00006

      Ankeaan harmauteen vähän karnevaalimeininkiä. Pienet maailmansodat kaikessa tässä häverikissä enään paljoa paina. Tuntematonta lainaten : ” antaa soittaa vaan niin saatanasti”!

    • Anonyymi00007

      en usko että ydinpommeja käyttäneet en näe kyllä, mutta jotain järeitä pommeja kyllä kai, en itse näe live tällä koneella..

    • Anonyymi00008

      mutta mitä mielenkiintoisia kuvia NASA:lta jänniä uusia kraatereita kuusta pystyy kuvaamaan.

      • Anonyymi00025

        Tosi kivoja ja ihania kuvia kuusta. Vie kivasti huomion pois Trumpin maanpäällisestä hullujenhuoneesta?


    • Anonyymi00013

      Saattaa tulla aika nolo tuhnu taas kerran, vaikka uho on entistä kovempaa.

      • Anonyymi00015

        Savuava tuhnu tulee.


      • Anonyymi00016

        Jep.


      • Anonyymi00022

        Ja tuli kanssa.


    • Anonyymi00018

      natsit näyttää livenä sotarikoksia ? suomi tietenkin taputtamassa käsiä onhan meillä historia ennenkin natsien kanssa venkoilusta nyt sitten nämä moderni natsit israel usa

      • Anonyymi00023

        Trump on todella raivoissaan CNN kanavalle.


    • Uskon kohta Trump sanoa Natolle Hei hei
      Sitten Kysymys jos USA ei Natolle mitä tapahtuu EU
      Kyllä Venäjä söi koko Europa kohta

      • Anonyymi00024

        Ollos huoleton!

        Nato-suomella on miljoonapäinen reservi, kohta (VMTL- vapautettuna), joka on kuulemma maailman parhaiten koulutettu? Ja maailman parhailla USA valmisteisilla aseilla aseistettu?

        Luulis Nato Tiltujen niillä eväillä ...

        ... LAUKAUS LAUKAUS SARRRRRRJA


    • Anonyymi00026

      Jeesuksen pelastajilla meni puppeliini pöksyyn ja kakka myös.

    • Anonyymi00027

      Sen F-35 pilotin "pelastusoperaatio" on nyt se jota jauhetaan seuraavat viisi vuotta discovery chanellilla "näin kaikki tapahtui".

      • Anonyymi00028

        Jokohan Bellingcat piirtää animaatioa tapahtuneesta "jeesuksen" pelastusoperaatiosta? 😁👎


      • Anonyymi00031

        F-35 pilotin pelastusoperaatiota ei ole ollut, se on vain sinun mielikuvitusta.


    • Anonyymi00029

      No, saitko nukuttua?

    • Anonyymi00030

      Uutisoimatta jäi torsoksi mennyt hyökkäys Iranin puolelle, jossa tuhottiin kaksi kuljetuskonetta ja neljä taisteluhelikopteria.
      Siitä pitäisi tehdä näytelmä.

    • Anonyymi00032

      Olisiko ihan elokuvan paikka, "Isku Iraniin"?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe