Sinulle. Tiedän, mikä sinua kiehtoo. Ei se mitään, teet samaa minulle. Samalla tiedämme, että saavuttamaton ja uusi lelu kiehtoo. Me molemmat kaipaamme leikkiä, emme vakavaa ja vastuullista.
Olen kuin lelu
24
476
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kohdallani ei pidä paikkaansa. ❤️ naiselta
- Anonyymi00002
Olet minulle saavuttamaton mies.
- Anonyymi00003
Mitään uutta tässä ei ole.
- Anonyymi00004
Näinhän se on tainnut olla..
- Anonyymi00005
Olen sama mieltä mies.
- Anonyymi00015
Sul on miehen pärse
- Anonyymi00006
P oistin eston.
- Anonyymi00008
Enpä usko!!!!
- Anonyymi00012
Whatup ja puhelinliittymä?
- Anonyymi00026
Laita sitten viesti minulle.
Mn tumma
- Anonyymi00009
mulla oli ehkä pahinta se että mun koko identiteetti oli aina ennen bi seksuaali. kasvoin lesbolle hyvin tyypillisessä vartalossa. kunnes havahduin 25 vuotiaana siihen että en kiinnostu naisista ollenkaan sillain jotkin asiat muuttuneet… se kaikki on rakentunut uusiksi ja tänä päivänä tuntuu aivan eriltä kun ennen eli vain miehet sytyttää. meni jopa pää sekasin hetkellisesti tuosta kaikesta.
- Anonyymi00010
ja leluna pidän vain ja ainostaan lelujani en ihmisiä (huom enää)
- Anonyymi00013
Sinä ehkä tunnet hänet kenestä puhut. Minä kaipaan oikeaa yhteyttä jos mitään. Kevyet suhteet ei nappaa ollenkaan.
- Anonyymi00014
Liittyykö tämä nyt siihen deittiprofiiliini? En pidä sinua leluna vaan ennemminkin mahdottomuutena. Jos haluaisit minut etkä itse etsisi muita en kokisi tarvetta pyrkiä eteenpäin. En tarvi lelua. Tarvin vakautta, varmuutta, näyttöä, panostusta. En niitä vaadi vaan hyväksyn ja eläm elämääni samalla eteenpäin.
- Anonyymi00016
Ehkä näin, ehkä näin. Mutta aika pitkäaikainen saavuttamaton lelu olet ja jos lelukseni oikeasti päätyisit, on mahdollista, että leikkiminen ei ihan heti loppuisi.
n> m - Anonyymi00017
Ehkäpä se aluks oli sitä. Mut kyllä tää välillä ollut aika totista josta leikki kaukana.
- Anonyymi00018
Lelu olet lelu olen. Leluilla leikimme kunnes uni tulla tupsahtaa.
- Anonyymi00019
Kuka lelun omistaa hän leikkiä saa.
- Anonyymi00020
Ei anna leluaan käyttää tahtoi vain näyttää.
- Anonyymi00021
Mietittekö te naiset yhtään, mitä maailmalla nyt tapahtuu? Onko se teille ihan sama? Sodat ei hetkauta, eikä nyt tämä Trumpin viimeinenkääänkö? Olen huolissani bensan hinnan noususta ym mitä tämä raivohullu aiheuttaa koko maailmalle näillä järjettömillä tempauksillaan. m>n
- Anonyymi00022
Sdp: n mielestä vieläkin liian halpaa. Mikä on heidän agenda, ajaa vararikkoon?
- Anonyymi00023
Totuus on se, että mokasit itse ja kun ymmärsit, niin aloit levittämään valheita lähipiirillesi.
- Anonyymi00024
minä olin suhteessamme se renttu. kaikkihan sen nyt tietää. sivusta j nainen
- Anonyymi00025
Omalla kohdalla juuri päinvastoin. Kevyet jutut ovat ajan tuhlausta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1984725Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2043400Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1192944Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562922Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis442850Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132277Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos522268Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552025En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131995Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien681585