ystävälle tai muulle läheiselke, että kirjoittelet täällä kaivatullesi, tai että ainakin kirjoittelet niin kuin kaivatullesi?
Mitä he ovat sanoneet, tai mitä luulet, että sanoisivat?
Oletko kertonut kenellekään
40
467
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mä esiinnyn palstalla toisina henkilöinä. S
- Anonyymi00039UUSI
Maalitat
- Anonyymi00002UUSI
Eduskunnan kyselytunti?
- Anonyymi00003UUSI
Minä en kehtaisi kertoa kenellekään.
Pitäisivät joko säälittävänä tai häiriintyneenä.- Anonyymi00005UUSI
Noh, sulla onkin monia asioita joita sietääkin hävetä.
- Anonyymi00004UUSI
Vastaan heti, kun annat jonkin järkevän syyn tämmöiselle kyselylle, siis sellaisen, mihin voisi jopa uskoa. Kerron sitten kattavasti.
- Anonyymi00007UUSI
Itsereflektio.
Itsekin mietin että mikä tässä kiehtoo. - Anonyymi00013UUSI
Miksi pitäisi olla uskovva syy?
Epäiletkö että tässä on joku katala taka-ajatus? - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi pitäisi olla uskovva syy?
Epäiletkö että tässä on joku katala taka-ajatus?Hieman kyllä. Lähinnä oudoksuttaa, kun tällaisella sivustolla kysellään noinkin tarkkaan, niin tottakai se herättää kysymyksiä omassa itsessä.
- Anonyymi00006UUSI
Kissimirrille kerroin. Yhdessä rustataan terveisiä.
- Anonyymi00008UUSI
Kissa on hyvä kaveri. :)
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kissa on hyvä kaveri. :)
Joo. :)
- Anonyymi00009UUSI
Kaivatulle kerroin et kirjoittelen täällä ystäville ja läheisille.
- Anonyymi00010UUSI
mun kirjottelusta tietää kaikki :) ei edes kiinnosta :) tietävätpähän millanen on peräreikä yms
- Anonyymi00011UUSI
Olen ja pitävät hüllüna. No sitä kyllä olenkin. 🥴
- Anonyymi00012UUSI
Niin oletkin maalittaja ja haukut toisia myös irl.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin oletkin maalittaja ja haukut toisia myös irl.
Huohhhhhh
- Anonyymi00015UUSI
Jotkut tietävät että luen ja joskus kommentoin.
Ei oikein minkäänlaista reaktiota. - Anonyymi00016UUSI
Olen meidän yhteiselle tuttavalle S naiselle kertonut .
- Anonyymi00019UUSI
Ai tuttava 😆
- Anonyymi00020UUSI
nallekarhu kadoksissa voe mavon pärssilimö
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ai tuttava 😆
Sinun tuttava minun ystävä.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sinun tuttava minun ystävä.
Olen eri mieltä.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olen eri mieltä.
Mitä mieltä olet sit?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mitä mieltä olet sit?
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Nainen
Ok. Ohi sitten.
- Anonyymi00031UUSI
Oletko A vai J?
Jos olet A niin valehtelet sillä minä kerroin sinulle palstailevani Jiin kanssa ennen kun sinä edes tunsit Jiitä.
Jos olet Jii niin tottahan se on, että olemme asiasta useita kertoja kasvotusten jutelleet.
Olet A toistuvasti esiintynyt palstalla minuna ja maalittanut kuten tämän ketjun alussa. Näistä kaikista lähtee rikosilmoitus. Niin ja tämä on ensimmäinen ja viimeinen maininta asiasta palstalle minulta.
En hyväksy rajojeni yli kävelemistä. - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Oletko A vai J?
Jos olet A niin valehtelet sillä minä kerroin sinulle palstailevani Jiin kanssa ennen kun sinä edes tunsit Jiitä.
Jos olet Jii niin tottahan se on, että olemme asiasta useita kertoja kasvotusten jutelleet.
Olet A toistuvasti esiintynyt palstalla minuna ja maalittanut kuten tämän ketjun alussa. Näistä kaikista lähtee rikosilmoitus. Niin ja tämä on ensimmäinen ja viimeinen maininta asiasta palstalle minulta.
En hyväksy rajojeni yli kävelemistä.Niin ja lisäys. Tiedät A itsekin etten ole mikään tuttava kun en halua olla kanssasi missään tekemisissä. Jiin kanssa erittäin hyvät välit.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Oletko A vai J?
En hyväksy rajojeni yli kävelemistä.Olen A, mutta en tiedä mistä puhut.
En tunne ketään Jiitä. - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Oletko A vai J?
En hyväksy rajojeni yli kävelemistä.Nyt kannattaa sitten oikeasti viedä muuten on laiton uhkaus.
- Anonyymi00022UUSI
En ole. Joskus muinoin kirjoittelin muualla s24: ssa. Siitä tiesivät jotkut ystäväni (pari). Tuskin enää muistavat koko juttua. Tästä en ole kertonut kellekään ja koska en ole täällä rekattuna, kukaan ei sitä voi koskaan varmuudella todistaakaan. Kaivattuni olen täältä bongannut ja huomannut, että hän on kertonut ainakin yhdelle muulle. Todennäköisesti se tieto on levinnyt laajemmallakin. Vaan, kuten sanottu, mitään ei voi todistaa. Olisin vuosi sitten voinut kaivattuni kanssa tästä jutella. Mutta se jäi tekemättä. En tiedä, pystymmekö koskaan sitä toisillemme tunnustamaan.
Naiselta- Anonyymi00023UUSI
Lisäys: vaikka täällä tai muilla palstoilla kirjoittelu itsestä tuntuisi äärimmäisen tärkeältä ja tunnemaailman myllertävältä, niin ihminen, joka ei samoilla palstoilla kirjoittele tai missään vastaavilla, pitää asiaa hyvin epäkiinnostavana ja tylsänä. Joskus näin, vaikka se, kenelle asia selviäisi, olisi puoliso. Siksi asian " paljastumista" pelätään kohtuuttomasti. Mitään ei tapahtunut silloinkaan, kun vuosia sitten paljastuin parille tutulle. Naureskeltiin vain ja pian koko juttu unohdettiin.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Lisäys: vaikka täällä tai muilla palstoilla kirjoittelu itsestä tuntuisi äärimmäisen tärkeältä ja tunnemaailman myllertävältä, niin ihminen, joka ei samoilla palstoilla kirjoittele tai missään vastaavilla, pitää asiaa hyvin epäkiinnostavana ja tylsänä. Joskus näin, vaikka se, kenelle asia selviäisi, olisi puoliso. Siksi asian " paljastumista" pelätään kohtuuttomasti. Mitään ei tapahtunut silloinkaan, kun vuosia sitten paljastuin parille tutulle. Naureskeltiin vain ja pian koko juttu unohdettiin.
Hyvä pointti että ketään ei ehkä kiinnosta.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Hyvä pointti että ketään ei ehkä kiinnosta.
Ajattele jos itse tulisit tänne yhtäkkiä. Palsta täynnä anonyymiä sekoilua. Mitenkään ei voi tietää kirjoittajien sukupuolta, taustaa ym. Mitkä kommentit ovat samalta kirjoittajalta jne.
Vasta kun tähän pääsee sisälle ja on pitkään, kuukausia, päivittäin tai viikottain, alkaa erottaa kirjoittajia EHKÄ toisistaan. Tämä on kuin salakieltä, jota näyttäisi hyvin epäkiinnostavalta alkaa tutkia.
- Anonyymi00028UUSI
Totta kai kerron kaikille, että lukeekaahan nyt ikäväpalstaa suomi24, missä kerron salaiset kaipaukseni. No en kerro. Ihan hupia tänne kommentointi.
- Anonyymi00033UUSI
Kerroin Jeesukselle. Toivon, että pääsen kaipuusta irti.
- Anonyymi00037UUSI
Ehkä, kun ovat aika fiksuja, vähän ihmettelisivät, kun s24 on niin juntti sivusto. Mutta sitten ajattelisivat varmaan, että tyypillistä minua, oon niin seko muija. Hyvää vastapainoa työlle, mitä teen. Ja oikeastaan harjoitusta.
- Anonyymi00040UUSI
Mun kaivatut on sellaisia joita en tunne, pelkkää ulkonäkö hommaa. Mitä heille nyt muka kirjoittelisi? Ikävähän voi tarkoittaa myös ikäviä muistoja, ei välttämättä kaipausta.
- Anonyymi00041UUSI
En ole kertonut. Enkä kertoisi kaipaamallenikaan tästä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain687594Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1253012- 1531854
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha661696Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1221522Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1721472- 1321192
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko48822- 53784