Aika pysähtyi, ja ilma sähköistyi heti. Mietin, pakenenko paikalta. Luulen, että sinäkin näit minut, koska katosit.
Se, mitä kerran tapahtui välillämme, oli vahvaa. Jotain, mitä ei oikein voi käsittää. Vaikka juuri nyt olemme etäällä toisistamme, jokin vetää meitä toisiamme kohti.
Ja se viimeinen katse.
Näin sinut tänään
11
381
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olin myös näkeväni sinut, kun katsoin taakse… tunsin katseen selässäni.
- Anonyymi00011UUSI
Jos sä tosiaan olisitkin hän ketä kaipaan... Sä olet ainoa kenet haluan, en koskaan huoli ketään toista.
- Anonyymi00002UUSI
katseesta tietää kaiken. se on rakkautta eikä mitään muuta.
- Anonyymi00003UUSI
Olitko se todellakin sinä? Siellä kohteessa missä ollaan tavattu? Kaipaan sinua.
- Anonyymi00007UUSI
Kyllä me aiemminkin ollaan juuri tuolla nähty.
- Anonyymi00004UUSI
ei.
- Anonyymi00005UUSI
Olet nähnyt luultavasti vain hattiwatteja, ne tuppaa sähköistymään varsinkin kostealla säällä.
- Anonyymi00006UUSI
Hattivateilla töröttää maitorauhaset kylmällä säällä.
- Anonyymi00008UUSI
Koska näen katseestasi miten tervehdit ja katsot minua nainen. Se vitonen oli herkkä rakkauden kosketus joka lämmitti minua. Lähdössä loppu katse ja hymysi on mielessäni. Nähdään pian ja hymyillään.
- Anonyymi00009UUSI
Anteeksi, että poistuin niin nopeasti, mutta minun oli juostava vessaan runkkaamaan ennen kuin illuusio häviää verkkokalvoiltani
- Anonyymi00010UUSI
Ei ollut multa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain847676Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1303070- 1561933
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha741731Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1311579Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1761532- 1321212
- 80904
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53784