Jokatapauksessa punkee koko ajan väliin. Eikä kiinnosta mitkään häntäheikit jotka suhaa joka suuntaan.
Ota tuo toinen
11
230
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sitä saa mitä tilaa..
- Anonyymi00002UUSI
En mäkään sitä halua joten pidä sä se. Haluan luotettavan miehen joka ei puukota selkään.
- Anonyymi00003UUSI
Jatkan….Sitäpaitsi sinä se alunperinkin olet punkenut väliin mut hei kiva kun käännät aina kaiken muiden syyksi vaikka olet aloittanut koko tämän shown.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jatkan….Sitäpaitsi sinä se alunperinkin olet punkenut väliin mut hei kiva kun käännät aina kaiken muiden syyksi vaikka olet aloittanut koko tämän shown.
Ei kannata taistella sellaisesta miehestä, joka ei itse tiedä mitä haluaa vaan kuuntelee joka naista vuorotellen.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei kannata taistella sellaisesta miehestä, joka ei itse tiedä mitä haluaa vaan kuuntelee joka naista vuorotellen.
En ole päivääkään siitä taistellut. Katsonut vieressä kun muut taistelee siitä. Toki se että olen jäänyt on oma osuuteni.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
En ole päivääkään siitä taistellut. Katsonut vieressä kun muut taistelee siitä. Toki se että olen jäänyt on oma osuuteni.
Se on hyvä, anna taistella, tiedän miltä se tuntuu.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Se on hyvä, anna taistella, tiedän miltä se tuntuu.
..ja se ei ole sen arvoista. Jos saisitkin sen miehen itsellesi, voiko häneen luottaa jos antaa naisten taistella itsestä? Vai onko tietoinen?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
..ja se ei ole sen arvoista. Jos saisitkin sen miehen itsellesi, voiko häneen luottaa jos antaa naisten taistella itsestä? Vai onko tietoinen?
Kyllä hän ihan iloisesti nauttii huomiosta ja pyörittää kaikkia yhtäaikaa. Olet ihan oikeassa ettei ole sen arvoista. Muutenkin elämänhallinta hänellä heikkoa ja sössinyt kaikki asiansa. En tiedä alkaako järkeä tulla edes kun täyttää 40v. Tuskin.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä hän ihan iloisesti nauttii huomiosta ja pyörittää kaikkia yhtäaikaa. Olet ihan oikeassa ettei ole sen arvoista. Muutenkin elämänhallinta hänellä heikkoa ja sössinyt kaikki asiansa. En tiedä alkaako järkeä tulla edes kun täyttää 40v. Tuskin.
Harmi juttu, hänellä taitaa olla sitten karismaa senkin edestä? Antaa hänen nauttia, ei se pitkälle kanna, kenellekään heistä. Hänen pitää itse hoksata käytöksensä. Pidä sinä omista arvoista kiinni ja pysy lujana. Varmasti vaikeaa jos joutuu katsomaan vierestä. Tällainen kuvio teki melkein itselle pahaa jälkeä ja olen iloinen, että en onneksi itse koskaan tehnyt mitään tyhmää tai ilkeää.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Harmi juttu, hänellä taitaa olla sitten karismaa senkin edestä? Antaa hänen nauttia, ei se pitkälle kanna, kenellekään heistä. Hänen pitää itse hoksata käytöksensä. Pidä sinä omista arvoista kiinni ja pysy lujana. Varmasti vaikeaa jos joutuu katsomaan vierestä. Tällainen kuvio teki melkein itselle pahaa jälkeä ja olen iloinen, että en onneksi itse koskaan tehnyt mitään tyhmää tai ilkeää.
Kiitos sanoistasi. Todella raskasta on ollut nämä pari vuotta. Ymmärrän hyvin miten pahaa jälkeä voi tehdä. Olet vahva kun olet selvinnyt kaikesta. Voimia myös sinulle. Rankkoja juttuja.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kiitos sanoistasi. Todella raskasta on ollut nämä pari vuotta. Ymmärrän hyvin miten pahaa jälkeä voi tehdä. Olet vahva kun olet selvinnyt kaikesta. Voimia myös sinulle. Rankkoja juttuja.
Ole hyvä ja kiitos. Välillä tuntuu, että en ole vahva, varsinkaan kun olen täällä. Mutta tunteet pitää tuntea, että toipuu. Ympäristön voi onneksi paljolti valita itse. Rankkaa se on, mutta opettaa, kaikkia osapuolia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain687594Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1253012- 1531854
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha661696Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1221522Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1721472- 1321192
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko48822- 53784