Tiedän sen vain.
Minun takia sinä täällä käyt
45
639
Vastaukset
- Anonyymi00002
Minun takia se täällä käy.
- Anonyymi00005
No miksi se ei kirjoittele sulle irlissä, vaikka en usko että on mitään estettä?
- Anonyymi00014
No meillä on ihan oikea este miksi se ei sovi.
- Anonyymi00024
Anonyymi00005 kirjoitti:
No miksi se ei kirjoittele sulle irlissä, vaikka en usko että on mitään estettä?
Sivusta - ei ole estettä ja kirjoittelemme irl säännöllisesti. Asiahan ei silti sinulle kuulu mitä kaikkia kanavia pitkin viestittelemme keskenämme.
- Anonyymi00041
Anonyymi00014 kirjoitti:
No meillä on ihan oikea este miksi se ei sovi.
Onko toinen vankilassa? Muutenhan aikuiset pystyy pitämään yhteyttä kehen haluaa halutessaan.
- Anonyymi00003
No miten sen nyt ottaa, sinua en tunne, ja hän ei täällä ole... Mutta sovitaan noin.
- Anonyymi00006
Tuntea voisit kyllä.
- Anonyymi00007
Miksi sitten käyt täällä, jos tiedät ettei kaipauksesi kohde käy täällä? Minun takiako oikeasti?
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi sitten käyt täällä, jos tiedät ettei kaipauksesi kohde käy täällä? Minun takiako oikeasti?
No en oikeasti.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuntea voisit kyllä.
Sori, mulla on vaan tää vanhanaikainen näköpuhelin, tuntopuhelin jäi edellisten housujen taskuun.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
No en oikeasti.
Aha. Käytkö täällä ihan muuten vaan hengailemassa? Etkö keksi parempaa tekemistä?
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sori, mulla on vaan tää vanhanaikainen näköpuhelin, tuntopuhelin jäi edellisten housujen taskuun.
Et edes ole hän...
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Aha. Käytkö täällä ihan muuten vaan hengailemassa? Etkö keksi parempaa tekemistä?
No enhän mä voi sille mitään, että hän ei ole täällä, ja että sinä et ole hän. Silti minulla on tarve kirjoitella jonnekin ja saada jotain inhimillistä rajapintaa tähän kokemukseen. En voi puhua tästä kenenkään kanssa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Et edes ole hän...
No en tietenkään ole hän, olen vain minä. Sori siitä.
- Anonyymi00004
en usko että rakkaani ikuisesti täällä tosiaan elelee.. kaipaan hänen luokseen jokaisena päivänä.. tilanne on vaan haastava
- Anonyymi00008
Keneltä kysyt?
- Anonyymi00009
A:lta.
- Anonyymi00044
Anonyymi00009 kirjoitti:
A:lta.
A mies ei oo ikinä ollut sivulla mutta
Tämä sen faniselkopää, kun on ihastunut tulkitsee muiden haaveilevien naisten tekstejä
niehen kirjoittamiksi. .
(Huom paltan käviöstä on yli 90% naisia)
..
Eli yks harhainen taas lisää palstalla
Ei mitää muuta tai uutta täällä
.
Sivusta - Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
A mies ei oo ikinä ollut sivulla mutta
Tämä sen faniselkopää, kun on ihastunut tulkitsee muiden haaveilevien naisten tekstejä
niehen kirjoittamiksi. .
(Huom paltan käviöstä on yli 90% naisia)
..
Eli yks harhainen taas lisää palstalla
Ei mitää muuta tai uutta täällä
.
SivustaAi sinä tiedät ketkä täällä käy ja ketkä ei. Onpas mielenkiintoista. No tää yks harhainen siellä vois miettiä että eräs A mies todellakin asuu palstalla mutta aktiivisimmin yö aikaan ja tämä on varmaa tietoa.
Eläkeläisukko jolla on aikaa täällä kirjoitella ei ole aikaista aamuherätystä. No tekstinsä on kyllä sellaista höpölöpöä ettei niitä kukaan tosissaan ota mut erottuvat selvästi muista viesteistä.. 😆 valot on päällä joka ainoo yö aamuun asti. Ja sitä höttötekstiään voi sitten aamusta alkaen kaikki lukea täältä.
Ja kyllä tämä ukko naapurustossaan hyvin tiedetään ett älä tuu selittään ettei kukaan voi mitään tietää. Tän ukon tietää kaikki lähialueella.
- Anonyymi00013
professoreiden yleinen aivosairaus, tämä; pimpin-pelko.
- Anonyymi00017
o m g ….
- Anonyymi00018
Onko täällä paljonkin professoreita kaipaamassa?
- Anonyymi00020
❤️❤️❤️
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Onko täällä paljonkin professoreita kaipaamassa?
Yöelämä professoreita
- Anonyymi00031
Anonyymi00023 kirjoitti:
Yöelämä professoreita
Yksityisyrittäjii, kemistejä? Välikevennys EVVK
- Anonyymi00032
Anonyymi00017 kirjoitti:
o m g ….
Kuin tää palstaäijän aforismi näin jäi pieneen mieleen? Turha täti olet
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kuin tää palstaäijän aforismi näin jäi pieneen mieleen? Turha täti olet
Johan täällä hevosetkin nauraa. Ja ne rofessorit kai niilläkin huumorintaju om
- Anonyymi00022
❤️❤️❤️
- Anonyymi00025
Voimme kyllä lopettaa meidän jutun sillä kaipaan elämääni rehellistä, luotettavaa ja suojelevaa miestä joka ymmärtää arvoni ja kohtelee minua hyvin. Sellaista jonka kanssa ei tarvi miettiä mitä hän selän takana millonkin kenenkin kanssa puuhaa ja jonka kanssa ei tarvi pelätä repiikö hän pään irti kun suuttuu. Tunnistan sut kyllä ja sinä minut tästä. Mun arvo on niin paljon korkeampi kuin tämän hetken tilanne.
- Anonyymi00030
Tämä sun itsereflektiosi on palstaäijä aika psykedeelistä luettavaa kun miettii, mut ei kaikki ossaa
- Anonyymi00035
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tämä sun itsereflektiosi on palstaäijä aika psykedeelistä luettavaa kun miettii, mut ei kaikki ossaa
Ei sinun kannata olla palstasedästä mustasukkainen. Sehän on sinun sivupersoonasi vai mitä T naine?
- Anonyymi00039
Tämä olisi voinut olla kuin minun kirjoittamani juttu!
- Anonyymi00048
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ei sinun kannata olla palstasedästä mustasukkainen. Sehän on sinun sivupersoonasi vai mitä T naine?
No ei kyllä oo. Et tiedä mitään tästä. Sivusta tää.
- Anonyymi00026
Näkyy aina tuossa etusivulla, siinä missä "Maailman menoa". Pistää silmään että umpisairasta menoa, tulen joskus uteliaaksi sellaisesta.
- Anonyymi00027
Erään nuoremman takia joo kyllä. m-n
- Anonyymi00028
P- miehen vuoksi käyn , en T- miehen.
M- Anonyymi00029
Kiva homma palstaäijä onko vähintään toinen ukkomies ja vaikka pienet kaksoset
- Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kiva homma palstaäijä onko vähintään toinen ukkomies ja vaikka pienet kaksoset
Ei ole pieniä kaksosia. Hänellä vain yksi teini- ikäinen tyttö.
- Anonyymi00040
Koko sydämestäni toivon, että saat hänet. Se tekisi varmasti sinulle hyvää. Toivoo naapuri.
- Anonyymi00034
I am here only to guide
- Anonyymi00037
Olen leskirouva voin pahoin koko loppuelämäni ajan ja tykitän viestiä RAKKAALLE PUOLISKOLLENI kunnes kuolema meidän eroittaa 🐸🐸🩷💘🫂
- Anonyymi00038
Niin käynkin.
- Anonyymi00042
Siis..minuako tarkoitat?
- Anonyymi00043
Tulet istumaan autoon ja asia kunnossa
- Anonyymi00045
Siellä on tungosta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658