Jouko Myrrälle propsit

Anonyymi-ap

Jouko Myrrä puhui mainioita tänä iltana KooKoo - Pelicans -ottelun valmentajahaastattelussa. Ihmettelen, miten Ilves laittoi hyvän valmentajan kävelemään.

Valitettavasti Myrrä ja Kapanen eivät kätelleet. Olisi ollut hyvä kätellä, ja jättää lakritsipussit vähemmälle huomiolle. Eivät ne olisi mihinkään karanneet.

9

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Myrrä on hieno valmentaja ja ihminen. Ainakin julkisen kuvan perusteella. EN pidä yhtään kookoosta mutta nyt niitä on pakko arvostaakkin.Niin hyvin ovat pelanneet ja tehneet hyvää jääkiekolle.

• Anonyymi00002

Tampereen valmentajat on ulkoistettu Kouvolaan ja Lappeenrantaan

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tampereen valmentajat on ulkoistettu Kouvolaan ja Lappeenrantaan

Ilveksen valmentajat.

• Anonyymi00003
    • Anonyymi00005

2 tunnin kuluttua koko Kouvola siis Kendo fanit huutaa älä lyö lyötyä ja jotkut osaa voittaa kuten Kouvolan Kouvot 2015 taas kun mahdollisesti KooKoo saa munaa Tampereelta

• Anonyymi00008

Myrrä on hieno mies. Ilves on häviäjäkulttuuri.

• Anonyymi00009

40 porrasnousua tänään, voinee avata aamuun yhden absintin, joka säästetty palkintomatkalta. Kotiin ajaessa ajoin paikallisen viherpiipertäjän päältä maasturilla. Joka päivä on hyvä olla Porvari.

Ja hei! Ollaan vieläkin Mestareita!

• Anonyymi00010

https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000012006427.html

"– Mää oon tamperelaisen kiekkokoulun kasvatti. Kaksi ekaa vuotta pelasin pikkujuniorina KooVeessa ja sitten kannoin Tapparan paitaa ylpeydellä A-junioreihin asti. Ja olen minä Rauno Korven vetämässä Tapparan liigajengissäkin kesätreeneissä hyppinyt aitoja, Myrrä totesi hopeapettymyksen keskellä.

– Sitten sain tuossa toisessa tamperelaisseurassa (Ilveksessä) opetella 13 ja puoli vuotta valmennushommia. Tietysti nuo suosionosoitukset lämmittävät siltä osin. Uskon, että tässä kaupungissa ja Tapparan kannattajien keskuudessa nähdään, että minä olen tamperelainen lätkäjätkä, Myrrä jatkoi."

"– Ne olivat inhimillisiä virheitä. Ja jos tarkkoja ollaan, niin mestaruus ei niihin ratkennut, Myrrä totesi."

Jälkimmäinen kommentti liittyy tilanteeseen seiskapelin lopussa, jolloin KooKoolla oli liikaa pelaajia kaukalossa. Myrrälle edelleen propsit.

• Anonyymi00011

Jokke for Kallu. Vaikka voi sen Rikelleki antaa. Mitä väliä. Yleensä mestaruudet lasketaan - paitsi ny!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1850
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1016
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      97
      912
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      534
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe