Jouko Myrrälle propsit

Jouko Myrrä puhui mainioita tänä iltana KooKoo - Pelicans -ottelun valmentajahaastattelussa. Ihmettelen, miten Ilves laittoi hyvän valmentajan kävelemään.

Valitettavasti Myrrä ja Kapanen eivät kätelleet. Olisi ollut hyvä kätellä, ja jättää lakritsipussit vähemmälle huomiolle. Eivät ne olisi mihinkään karanneet.
9496
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Myrrä on hieno valmentaja ja ihminen. Ainakin julkisen kuvan perusteella. EN pidä yhtään kookoosta mutta nyt niitä on pakko arvostaakkin.Niin hyvin ovat pelanneet ja tehneet hyvää jääkiekolle.

Äänestä
  • Tampereen valmentajat on ulkoistettu Kouvolaan ja Lappeenrantaan

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Tampereen valmentajat on ulkoistettu Kouvolaan ja Lappeenrantaan

Ilveksen valmentajat.

Äänestä

2 tunnin kuluttua koko Kouvola siis Kendo fanit huutaa älä lyö lyötyä ja jotkut osaa voittaa kuten Kouvolan Kouvot 2015 taas kun mahdollisesti KooKoo saa munaa Tampereelta

Äänestä

Myrrä on hieno mies. Ilves on häviäjäkulttuuri.

Äänestä

40 porrasnousua tänään, voinee avata aamuun yhden absintin, joka säästetty palkintomatkalta. Kotiin ajaessa ajoin paikallisen viherpiipertäjän päältä maasturilla. Joka päivä on hyvä olla Porvari.

Ja hei! Ollaan vieläkin Mestareita!

Äänestä

https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000012006427.html

"– Mää oon tamperelaisen kiekkokoulun kasvatti. Kaksi ekaa vuotta pelasin pikkujuniorina KooVeessa ja sitten kannoin Tapparan paitaa ylpeydellä A-junioreihin asti. Ja olen minä Rauno Korven vetämässä Tapparan liigajengissäkin kesätreeneissä hyppinyt aitoja, Myrrä totesi hopeapettymyksen keskellä.

– Sitten sain tuossa toisessa tamperelaisseurassa (Ilveksessä) opetella 13 ja puoli vuotta valmennushommia. Tietysti nuo suosionosoitukset lämmittävät siltä osin. Uskon, että tässä kaupungissa ja Tapparan kannattajien keskuudessa nähdään, että minä olen tamperelainen lätkäjätkä, Myrrä jatkoi."

"– Ne olivat inhimillisiä virheitä. Ja jos tarkkoja ollaan, niin mestaruus ei niihin ratkennut, Myrrä totesi."

Jälkimmäinen kommentti liittyy tilanteeseen seiskapelin lopussa, jolloin KooKoolla oli liikaa pelaajia kaukalossa. Myrrälle edelleen propsit.

Äänestä

Jokke for Kallu. Vaikka voi sen Rikelleki antaa. Mitä väliä. Yleensä mestaruudet lasketaan - paitsi ny!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Jouko Myrrä puhui mainioita tänä iltana KooKoo - Pelicans -ottelun valmentajahaastattelussa. Ihmettelen, miten Ilves laittoi hyvän valmentajan kävelemään.

Valitettavasti Myrrä ja Kapanen eivät kätelleet. Olisi ollut hyvä kätellä, ja jättää lakritsipussit vähemmälle huomiolle. Eivät ne olisi mihinkään karanneet.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu