kirjoittamisen ja kerron vielä sen, että seuraavan kerran korvat ovat mahdollisesti auki 3.5.2027. Silloin saavat ikäseni miehet tulla juttelemaan minulle! Koen olevani vanha ja väsynyt, minua kauan valtavasti stressanneen projektin takia! En tunne mitään myötätuntoa ketään kohtaan, olen niin totaalisen rikki kuin vain voi olla! En ollut näin rikki edes silloin, kun parisuhteeni natisi liitoksissaan!
Lopetan täällä
3
147
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ajattelen niin, että koska parisuhteeni ongelmat olivat tutussa paikassa ja tutun ihmisen kanssa, mutta projektin takia oli monia minulle tuntemattomia ihmisiä ja vieraissa paikoissakin, se lisäsi stressiä ja ahdistusta! Nyt minusta tuntuu siltä etten ehkä enää koskaan halua uutta ystävää. Minulla on ollut outoja oireita ja sehän on tiedossa, että kauan jatkunut valtava stressi tekee tuhoa elimistössä!
- Anonyymi00002
Luulen etteivät projektin ns. vetäjät osanneet sitä huomioon ollenkaan! Stalkkerin aikaan saama tuho oli jotain niin ahdistavaa, etten löydä sille edes sanoja! Mutta se on varmaa, että loppu elämäni ajan tulen ahdistumaan koirista ja pitkistä henkilöistä!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Luulen etteivät projektin ns. vetäjät osanneet sitä huomioon ollenkaan! Stalkkerin aikaan saama tuho oli jotain niin ahdistavaa, etten löydä sille edes sanoja! Mutta se on varmaa, että loppu elämäni ajan tulen ahdistumaan koirista ja pitkistä henkilöistä!
Se vielä myös, etten koskaan toivu täysin siitä, että menetin itselleni hyvin tärkeän ja rakkaan vakituisen työpaikan ja ne minulle hyvin rakkaat työkaverit. Alkaa heti itkettää kun muistelen heitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875075Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254472Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1442934- 522531
- 271939
- 561873
- 771814
- 221787