Ette taida ymmärtää

Anonyymi-ap

sitä, että teidän takia voin näin huonosti kuin voin! Yhdelläkään ihmisellä ei ollut oikeutta yrittää pakottaa minua muuttumaan toisenlaiseksi! Minä halusin vain tehdä itselle mieluisaa työtä ja muut halusivat minun olevan kuin he ja löytävän joko parisuhteen tai ystävän! Mutta kumpikaan noista ei ollut mielessäni silloin kun projekti aloitettiin! Jos minulle se tärkein toive olisi toteutunut, olisin ollut illoinen ja hyvin onnellinen joka ikinen päivä. Ja kun ihminen on onnellinen, hän haluaa jakaa sitä onnellisuutta muillekin! Mutta koska minut pakotettiin osallistumaan projektiin, sitä mahdollisuutta onnellisuuden jakamisesta ei enää ollut! Eikä sitä ehkä tule enää koskaan olemaan! Riittää että jaksaa edes elää päivän kerrallaan, koska muuten voi menettää elämänhalunsa lopullisesti! Iso määrä ihmisiä toimi väärin, koska minulta ei kysytty sitä kysymystä mikä tekisi minut onnelliseksi! Ja mikä oli minun suurin unelmani! Toivon että kaikesta tapahtuneesta otettaisiin oppia! Ketään ei saa pakottaa mihinkään sellaiseen, mitä joku ei halua tehdä ja aina ja joka kerta, kun puututaan yhden ihmisen yksityis elämään, on oltava tarkka siitä, että kunnioitetaan juuri hänen näköistä elämää! Minun tapauksessa se unohdettiin täysin! Onnellisuus on sitä, että pärjää omillaan ja saa tehdä juuri sitä, minkä henkilö itse kokee kaikkein tärkeimmäksi itselleen! Se mies jonka puheista en ymmärtänyt mitään, ei kysynyt minulta sitä kysymystä, mikä on minulle juuri nyt kaikkein tärkeintä! Ja se oli niin suuri virhe, että se pilasi elämäni täysin! Älkää enää ikinä missään vain olettako, kun on kyse yksilön mielipiteestä ja hänen elämästään ja hänen tulevaisuudestaan! Erityispiirteisenä olin ulkona kaikesta siitä, mitä se mies kertoi, koska en ollut ymmärtänyt yhtään mitään siitäkään, mitä minulle rakkaat työkaverit olivat yrittäneet kertoa työpäivien aikana!

1

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tämä vielä! Älä oleta tietäväsi paremmin kuin henkilö itse, mikä on juuri hänen näköistä elämää! Sitä te ette koskaan ymmärtäneet! Oli vain yksi ainoa tärkeä asia ja se oli olla töissä itselle rakkaassa työpaikassa vielä tänäkin päivänä! Voi miten kauan minä olen itkenyt sitä, ette sen tilalle tuli kammottava projekti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      733
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      662
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      477
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      455
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe