Enää minua kohdata.
Uskon ettet uskalla
24
332
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi en uskaltaisi?
- Anonyymi00002
Oot luuseri
- Anonyymi00003
Miksi uskaltaisit?
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oot luuseri
Kuinka helvetin huonosti elämässäsi täytyy mennä, että heti aamusta olet palstalla kirjoittelemassa tuollaisia? Mikä on vialla?
- Anonyymi00006
Epäilen
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuinka helvetin huonosti elämässäsi täytyy mennä, että heti aamusta olet palstalla kirjoittelemassa tuollaisia? Mikä on vialla?
Se on nimi jolla joku on nimittänyt TSR itseään
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se on nimi jolla joku on nimittänyt TSR itseään
Itse
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se on joku Gäna 🐔 pot pot
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se on joku Gäna 🐔 pot pot
Täällä päin potpotuksella on eri merkitys oon inessä skenessä
- Anonyymi00007
Sinähän se tässä pelkäät kohdata. Jos sinulla on joku tarve puhua asiat halki niin kohtaa itse. Ei minulla ole mitään tarvetta sinua kohdata. Ei myöskään mitään tarvetta pelätä sellaista.
- Anonyymi00010
Kuka niin sanoi
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuka niin sanoi
Onko taaperolla kyselytunti? Mieti sitä palsta-aivo
- Anonyymi00015
Ihan kuin 13v riehutunti menossa 🥱
- Anonyymi00011
minä uskallan aina.. tuli mieleeni joku avaruuspeli: jossa lentää avaruudessa vapaasti: tuolla on kohde, mutta on iso kohde joku Corvette-luokan avaruusalus jos sitä tuhota, niin takaa.. Photon -torpedoes on the on this enginges.
nättiä kuvaa avaruruus-juttu-pelissä: photon-torpedo-luukut avautuu.. ja lähtee se pommi matkaan..
Niin ei ole tullut käytettyä tuota lento-ohjainta peleissä, ajattelin että toimisaiko tuo lento-ohjain jossain autoplissä miten kuin joku Driver San Francisco- Anonyymi00016
Jotain semmosta pelimaailmaa tämä täällä on
Pelaatte ja juttelette kuusikymppisten vanhempien miesten kanssa?
- Anonyymi00013
Sinähän se pakenet, en minä.
- Anonyymi00017
Sinun vika. Eipäs juupas
- Anonyymi00018
Ei kyllä tää on sinun syysi. Minä en ole
- Anonyymi00020
Jos oot kukaan entiseni, en vain halua. Etsin uutta.
- Anonyymi00021
Miksen uskaltais? Ei mitään menetettävää
- Anonyymi00022
Eipä kyllä ole tarvettakaan kohdata.
- Anonyymi00023
Uskaltaisin mutta en enää viitsi aikaani suhun tuhlata kun et mitään muuta tee kuin pelleile ekan kerran kävin huorissa ja sekin tuntui siltä että se jopa välitti meikäläisestä
- Anonyymi00024
Kuten eräs sanoi I don't wanna.
- Anonyymi00025
Sen voi kertoa tai näyttää vain hän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1644602Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1973302Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562902Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1132881Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis392820Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos452175Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132097Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552015En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131915Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien601441