Rakastat sitä toista enemmän kuin minua?
Mikset kerro miksi
33
422
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rakastan vain yhtä naista. Ettäs tiedät.
- Anonyymi00002
Mitä tarkoitat
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitä tarkoitat
Oletko ulkomaalainen?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oletko ulkomaalainen?
Hv
- Anonyymi00005
Omasta puolesta vastaan etten rakasta ketään! Pelkkä ystävyys riittää minulle miehen kanssa, johon ikäeroa on vain muutama vuosi!
- Anonyymi00006
Vuonna 1955 syntynyt olisi sopivan ikäinen! Tai kunhan ikä alkaa luvulla seitsemän!
- Anonyymi00007
En pysty erittelemään syitä. En listaa ja punnitse ihmisten hyviä ja huonoja puolia ja päätä sen perusteella kehen rakastun. Tunteet syttyi vain jostain. En oikein itsekään huomannut missä kohtaa. Järkisyiden valossa valinta olisi muutenkin ollut omituinen, koska hänessä on myös ominaisuuksia joita en arvosta. Tiedäthän. Pikkumainen ja kostonhimoinen.
- Anonyymi00014
Kostonhimoinen? 😳
- Anonyymi00009
Kerro nyt jankuttaja ketä kaipaat niin pääsen pois täältä palsalta.
- Anonyymi00011
Hyvä vartalo, hyvät kemiat, hyvät keskustelut, hyvää jüüstöä, hyvää vain.
- Anonyymi00012
hän on mulle kaikki kaikessa en näe itseäni kenenkään muun kanssa :)
- Anonyymi00022
Toivottavasti saat hänet vielä joku päivä
- Anonyymi00013
Ilman häntä mulla ei ois mun lapsia. Joita rakastan enemmän kuin ketään.
- Anonyymi00015
Rakastan J-naista.
- Anonyymi00016
Ja ainakin puolet palstan naisista kaipaa J- miestä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja ainakin puolet palstan naisista kaipaa J- miestä.
Jaa.
- Anonyymi00019
Juu.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jaa.
Jiit on suosittuja. Tuleva eksäni, jokohan ostais valmiiksi nimimukin kaappiin.
- Anonyymi00018
Hän on salmiakkia
- Anonyymi00021
En, mutta roikun vielä siinä olosuhteiden pakosta
- Anonyymi00023
Mikä on sellainen olosuhde?
- Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mikä on sellainen olosuhde?
Oisko lapset? Sivusta
- Anonyymi00024
Oltu jo yhdessä 40 vuotta.
- Anonyymi00026
Niin yhteensä ja siihen melkein 10 v päälle
- Anonyymi00025
Rakastunut ihminen ei rakastu toiseen. Ei siis ole rakastunut keneenkään?
- Anonyymi00028
Joillain varmaakin noin mutta mä olen rakastuneena rakastunut toiseen ihmiseen.
- Anonyymi00030
Minä en ole ollut rakastunut keneenkään 20 vuoteen! Minulla ei ole tarvetta rakastua enää keneenkään, ystävyys ikäiseni kanssa on se mistä haaveilen!
- Anonyymi00031
Ihan oikea rakkaus on sen verran läpitunkeva että käytännössä mahdotonta olla rakastunut kahteen ihmiseen. Kahta ihmistä voi silti rakastaa, eri tavoin.
- Anonyymi00027
Alan elämään. On ollut vaikeita vuosia.
- Anonyymi00032
Olet alkanut elämään!
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Olet alkanut elämään!
On ollut tosi raskaita vuosia. Mutta elän!
- Anonyymi00033
Itseppähän sä pelleilit mun kans en tajua miksi no eipä kai mun edes tarvitse
- Anonyymi00035
Kerro sinä ensin omastasi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1514523Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1963218Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1062818Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis252775Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1452742Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos382104Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat121939En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131865Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381129