En tajua mitä mun päässä silloin liikkui..

Anonyymi-ap

Kun menin rakastumaan vanhempaan mieheen!! Edelleen tunnen samoin, kuin silloin joskus! Ahdistaa!

32

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

samoin ajatuksin… hän on mun koko maailma.. olen omistautunut vain hänelle.. se on taipumus tässä epävakaassa tiedän… sekoilin ennen häntä ja hänen kanssa tunsin olevani turvassa ensimmäistä kertaa elämässäni… hän on satamani oli jo vuosia sitten ja on sitä edelleen…

• Anonyymi00002

Rakastumisen nyt ymmärtää, mutta ymmärrätkö miksi mies on vanhempi - sattumalta syntyi ennen sinua, eikä voinut valita syntymäänsä esim. samaan aikaan kun sinulla. Jos häntä ei olisi, ilmeisesti et olisi silloin rakastunut, ainakaan siihen samaan mieheen. Minkä ikäiseen, sitä ei voi tietää. Yleensä rakastutaan kun nähdään toinen erilaisena, jotenkin itselle kuuluvana ja yhteensopivaa. Jos luoja olisi tarkoittanut vain samanikäiset yhteen, luonto olisi varmistanut et vain samanikäiset voivat rakastua, mutta kun miettii asiaa toiselta kantilta, ihmisen keksimä ikä ei kerro kyseisen henkilön sen hetkisestä elinvoimasta, siksi luoja ei liitä samanikäistä yhteen kun se ei ole tae yhtään mistään.

• Anonyymi00003

olen ajatellut että laitan sormuksen takaisin :)

• Anonyymi00004

ikuisesti

• Anonyymi00011

Minä en tule laittamaan enää koskaan sormusta sormeeni! Nauraisin jos minulle joku sellaista ehdottaisi ja käskisin menemään niin kauan kuin pippuri kasvaa! Jos joku luulee komean naamansa olevan tärkeä, niin tulee kyllä totaalisesti pettymään, koska minä pidän vain vanhojen miesten kasvoista ja vain heidät olen aina kokonut halattaviksi! Tänään kaupassa käydessäni meinasin jo lähestyä yhtä pappaa, koska kaipaan halaamista paljon!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Minä en tule laittamaan enää koskaan sormusta sormeeni! Nauraisin jos minulle joku sellaista ehdottaisi ja käskisin menemään niin kauan kuin pippuri kasvaa! Jos joku luulee komean naamansa olevan tärkeä, niin tulee kyllä totaalisesti pettymään, koska minä pidän vain vanhojen miesten kasvoista ja vain heidät olen aina kokonut halattaviksi! Tänään kaupassa käydessäni meinasin jo lähestyä yhtä pappaa, koska kaipaan halaamista paljon!

Annan sinulle hyvän neuvon. Hanki pappa-tunturi -mopo ja huristele sillä kauppaan, keräät papat isolta alueelta ihastumaan sinuun ja pappa-tunturiin.

• Anonyymi00005

Rakastuin huomattavasti nuorempaan naiseen. Hän näytti niin hyvältä. Vuosia sitten. m>n

• Anonyymi00020

Saitko häntä koskaan?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Saitko häntä koskaan?

En saanut. m>n

• Anonyymi00006

Kyllä se kieltämättä on perverssiä, joten on syytäkin olla ahdistunut. Kannattaa pyyhkiä epämukava muisto ja mennä eteenpäin(!)

• Anonyymi00008

Ja valita sinut 😄

• Anonyymi00012

Minusta se on perverssiä, että oman lapseni ikäinen ns. roikkuu ja stalkkaa äitinsä ikäistä naista! Minun täytyy ehkä mennä terapiaan, koska olen voinut todella pahoin häirikön lähestymisten takia!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja valita sinut 😄

Ei vaan kannattaa mennä elämässään eteenpäin. 👍

• Anonyymi00021

Oletpa töykeä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei vaan kannattaa mennä elämässään eteenpäin. 👍

Mikä sinäkin olet muita neuvomaan!

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mikä sinäkin olet muita neuvomaan!

Käyn vain varmistamassa että viesti menee perille.

• Anonyymi00007

Kiitos vain.

• Anonyymi00009

Ei ahdista kauan...

• Anonyymi00010

Minä en ole koskaan kokenut huomattavsti vanhempia miehiä puoleensavetäviksi. Yleensä olen viehättynyt suurin piirtein itseni ikäisistä.

• Anonyymi00014

Se on hyvä jatka samaan malliin.

• Anonyymi00018

Jossain pienellä paikkakunnalla voi ollakin varsinainen pähkinä purtavaksi. Valitakko; isoisä, isä vai poika vain ihan kaikki.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jossain pienellä paikkakunnalla voi ollakin varsinainen pähkinä purtavaksi. Valitakko; isoisä, isä vai poika vain ihan kaikki.

Missä jossain pienellä paikkakunnalla? Ei ole suunnitelmissa pienet paikkakunnat ja, jos kolmesta ikäryhmsätä valitsen niin keskimmäinen, mutta ilman lapsia.

• Anonyymi00013

Ei sun päässä sitten vikaa ole koska näin muutkin naiset toimivat. Järkeä vailla.

• Anonyymi00015

Kerro se, tiedota tunteesi sille miehelle!

• Anonyymi00023

Tiedota..missä sen voisi tiedottaa?

• Anonyymi00019

Päässä ei ole vikaa usko se.

• Anonyymi00024

Ei ikäero tunteita miksikään muuta. Turhaa puhetta. Jokainen tietysti vastaa omista tunteistaan ja niiden kohteesta.

• Anonyymi00028

Sepä se. Monesti tulee mieleen ketkä samanikäistä etsii, he eivät näe eroja ihmisissä, siksi on samantekevää ottaa se samanikäinen, kun rakastuneiden kohdalla valitaan toinen rakkauden ja sopivuuden vuoksi, riippumatta ulkoisista tekijöistä ja ulkoisista paineista. Itsenäiset ja määrätietoiset ihmiset tekevät halunsa mukaan muutenkin itsenäisesti asioita elämässään.

• Anonyymi00027

Voihan sitä tutustua ilman elinkautista. Jos siitä tulee elinkautinen, silloin tulee, yhteisenä päätöksenä.

• Anonyymi00029

Peelle kirjoitin,mut se vihaa mua!!

• Anonyymi00033

Petri?

• Anonyymi00030

Nykyään päässä vain humisee!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      379
      4159
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      254
      3119
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      72
      2553
    4. Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana

Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast
      Helsinki
      4
      2194
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      25
      1670
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1585
    7. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      182
      1580
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1210
    9. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      50
      1103
    10. 62
      1056
    Aihe