Mennyt ihan hukkaan minun takia ja mun epävarmuuksien
Eikö sun elämälle
29
399
Vastaukset
- Anonyymi00001
Keneltä kysyt ? Ja ei
- Anonyymi00002
Muutama kk tuskin menee ihan koko elämästä kumminkaan. Mutta huonosta kokemuksesta toipuminen voi kestää yli vuodenkin.
- Anonyymi00003
Kokemushan se oli sekin
- Anonyymi00016
Ja nyt jo loppunut! Pidän vain niistä papoista, koska olemme samaa ikäluokkaa!
- Anonyymi00004
Kyllä yli 10 vuotta on mennyt.
- Anonyymi00005
Ei mene kunhan pääsen asiaan.
- Anonyymi00006
Meinaatko laittaa vauhtia milloin?
- Anonyymi00007
Kyllä!
- Anonyymi00008
EI vaan elämäni on mennyt hukkaan kaiken maailman huuhaa spiritualistien takia vaikken edes usko heidän oppeihinsa.
- Anonyymi00010
Jätitkö sä sun elämän rakkauden ennusteen takia? Vai jäitkö odotteleen että jotain kohta tapahtuu? Ite oon oottanu rahaa aikas kauan kun näin on ennustettu että sitä ois tulossa isolla kädellä...
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jätitkö sä sun elämän rakkauden ennusteen takia? Vai jäitkö odotteleen että jotain kohta tapahtuu? Ite oon oottanu rahaa aikas kauan kun näin on ennustettu että sitä ois tulossa isolla kädellä...
En tietenkään. Ennemminkin on kyse siitä, että minun ilmeisesti oletetaan uskovan tarottulkintoihin tai hinkuavan henkisella polulle. Kumpikaan ei pidä paikkaansa. On uskomattoman raivostuttavaa ja turhauttavaa kuulla jotakin sepustusta siitä kuinka ei tarvitse tehdä mitään, koska riittää, että on. Samassa kuulemaa käsitellään sukutraumat ja karmat ja ties mitä potaskaa. Ennemminkin tekisi sanoa, että Hoo Vee. Turha tulla minulle selittämään sieluntarkoitus meininkejä, koska en usko niihin.
Ennemminkin on niin, että jos kuulenkin lausahduksen, jonka olen kuullut tarot tulkinnasta yms. niin peruutan ja totean, että minun mielenterveydellänihän ei leikitä. - Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
En tietenkään. Ennemminkin on kyse siitä, että minun ilmeisesti oletetaan uskovan tarottulkintoihin tai hinkuavan henkisella polulle. Kumpikaan ei pidä paikkaansa. On uskomattoman raivostuttavaa ja turhauttavaa kuulla jotakin sepustusta siitä kuinka ei tarvitse tehdä mitään, koska riittää, että on. Samassa kuulemaa käsitellään sukutraumat ja karmat ja ties mitä potaskaa. Ennemminkin tekisi sanoa, että Hoo Vee. Turha tulla minulle selittämään sieluntarkoitus meininkejä, koska en usko niihin.
Ennemminkin on niin, että jos kuulenkin lausahduksen, jonka olen kuullut tarot tulkinnasta yms. niin peruutan ja totean, että minun mielenterveydellänihän ei leikitä.Minä en ole koskaan halunnut kokea huuhaa juttuja, mutta yksi lapsistani on niihin kallellaan..
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä en ole koskaan halunnut kokea huuhaa juttuja, mutta yksi lapsistani on niihin kallellaan..
Lapsiparkaasi
- Anonyymi00009
ajan kanssa kaikesta tulee vaan parempaa…..
- Anonyymi00012
Vtut!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vtut!
vttu kylläpä .. tunteet vaikuttaa aivan helv etisti
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
vttu kylläpä .. tunteet vaikuttaa aivan helv etisti
Kyllä. Toisilla kasvaa ja toisilla laimenee 😉
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllä. Toisilla kasvaa ja toisilla laimenee 😉
Minun tunteeni laimenivat jo useita vuosia siiten, eikä olisi ollut kyse kuin pelkästä ystävyydestä!
- Anonyymi00015
No, elämä on aina täynnä epävarmuuksia. Mulla on mennyt elämä hukkaan, koska en ole osannut ymmärtää elämää ja olen ollut liikaa yksin.
- Anonyymi00020
Mitä ymmärrettävää elämässä on? Tänne synnytään, eletään, koetaan ja tunnetaan ja jossakin kohtaa vuorollaan kuollaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mitä ymmärrettävää elämässä on? Tänne synnytään, eletään, koetaan ja tunnetaan ja jossakin kohtaa vuorollaan kuollaan.
Haluan ymmärtää, miksi on tapahtunut niin tai näin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Haluan ymmärtää, miksi on tapahtunut niin tai näin.
No onko löytynyt tarkoitusta?
Minä en ole löytänyt yhtäkään. Selitystä tai tarkoitusta kaikelle koetulle. Sen kyllä tiedän etten halua elämääni samoja kokeneita. Ei minulla ole voimavaroja vielä heidänkin kokemustensa ja kokemusten aiheuttamien tunteiden kohtaamiseen ja käsittelemiseen. - Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Siinä se kaikki karkeasti ottaen on!
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
No onko löytynyt tarkoitusta?
Minä en ole löytänyt yhtäkään. Selitystä tai tarkoitusta kaikelle koetulle. Sen kyllä tiedän etten halua elämääni samoja kokeneita. Ei minulla ole voimavaroja vielä heidänkin kokemustensa ja kokemusten aiheuttamien tunteiden kohtaamiseen ja käsittelemiseen.On löytynyt selityksiä ja tietoa. En välttämättä ymmärrä kaikkea tarkoitusta, mutta ymmärrän, että miksi on pitänyt käydä tietyt asiat ja ongelmat läpi.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
On löytynyt selityksiä ja tietoa. En välttämättä ymmärrä kaikkea tarkoitusta, mutta ymmärrän, että miksi on pitänyt käydä tietyt asiat ja ongelmat läpi.
Minä en todellakana ymmärrä miksi on pitänyt käydä tietyt ongelmat ja asiat läpi Lopputuloksena on se, että nyt lähestulkoon jokainen jonka kohtan on räikeän punaisena loistava lippu, sen sijaan että aiemmin oli kyse rakkaudellisen huumorin sävyttämästä red flag-vitsailusta.
- Anonyymi00025
Meni sen takia, että jätit roikkumaan.
- Anonyymi00027
Ei mennyt nyt on kaikki normaalia
- Anonyymi00028
Tähän jos haluat saada oikean vastauksen oikealta ihmiseltä, se pitäisi kysyä oikeassa elämässä. Täällä kaikenlaiset väärät vastaa.
- Anonyymi00029
jooh tämä onkin hauskaakin juttua, keksitään hauskoja juttuja, sanontoja varsinkin EN-US -kielellä.
minä puhun joskus refleksin omaisesti englanninkielellä:
whats'ya coming?
- taisin sanoa kun pidin ovea auki että tuleeko joku tyttö samalla oven avauksella sisään, koska kun ovet aina lukossa, niin jos tulee samalla avauksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2024810Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2183653Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1233018Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562972Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis552913Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat142482Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos642452Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html82358Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien792286En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132095