Täysin onnellinen mutta en osaa tehdä ratkaisuja
Tiedät etten ole
20
390
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tärkeintä on se, että olet päätöksissä uskollinen omalle itsellesi. Kuuntele intuitiotasi.
- Anonyymi00002
En kykenisi jos en tuntisi häntä paremmin
- Anonyymi00004
Mitä tarkoitat
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
En kykenisi jos en tuntisi häntä paremmin
Siis et tunne vielä riittävästi, että voisit tehdä ratkaisun? Täällä täytyy olla tulkkina paikalla.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siis et tunne vielä riittävästi, että voisit tehdä ratkaisun? Täällä täytyy olla tulkkina paikalla.
Kyllä
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä
Kuinka kauan olette tunteneet toisenne?
- Anonyymi00003
En osaa sanoa tuohon mitään. Helpompi minun puhua kun ei ole muita seuraamassa.
Kuulostat häneltä niin huvikseni naputtelen. - Anonyymi00005
Koska mieli ei ole vielä irtaantunut entisestä? Itse olin tuossa välitilassa ihan liian pitkään. Luvattoman pitkään. Lupaan itselleni, että ensi vuonna viimeistään olen parisuhteessa.
- Anonyymi00008
Kenen kanssa
- Anonyymi00009
Mä en voi olla hänen plan B.
- Anonyymi00010
kukaan ei halua tota. mä enn ole eläessäni rakastanut kun yhtä ihmistä aidosti. sivusta
- Anonyymi00011
Mä en ensi vuoteen odottele. Sun täytyy punnita eri puolia itsessäsi.
Tää on jo vähän vaikuttanut minuun.- Anonyymi00015
Et voikaan ja sun täytyykin mennä eteenpäin. En tiedä kenen kanssa mut on lopulta tarkoitettu yhteen
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Et voikaan ja sun täytyykin mennä eteenpäin. En tiedä kenen kanssa mut on lopulta tarkoitettu yhteen
Kaivattuni on tarkkanäköinen. Siksi ajattelen että intuitio varmaan johdattaa.
Minäkään en tiedä kenen kanssa tarkoitettu, mutta se johtuu samasta kuin kaivatulla, ei ole tarpeeksi yhdessä vietettyä aikaa.
Ja hyvä ymmärtää, rakkauteen ei kuulu tahallinen mielipahan aiheuttaminen.
- Anonyymi00012
Minä tein ratkaisun jo monia vuosia sitten, etten halua elämääni yhtäkään oman lapseni ikäistä koskaan! Ja se päätös pitää!! Ja siksi menin aina ohitsesi mitään sanomatta. Ajattelin että niistä hiljaisista ohi menoista kun en sanonut mitään, sinä ymmärtäisit etten halua tutustua sinuun. Mutta sinä taidat olla sen verran ongelmainen ihminen, että sinun on vaikea ymmärtää ja hyväksyä eriävä mielipide toiselta ihmiseltä! Mutta se on vain elämää ja se myös sinun pitää ymmärtää ja hyväksyä! Koska et voi määrätä ketään välittämään sinusta, välittäminen on aina vapaaehtoista ja tunnepitoista! Minun mielenkiinnon kohteeni ovat aina olleet suunnilleen samaa ikäluokkaa olevat lyhyet miehet ystävyyden merkeissä! Vain sen ikäisten ja lyhyiden miesten kanssa koen olevani omalla alueellani, jos niin voisi sanoa! Koen heidät sellaisina joiden kanssa on helppo tulla toimeen!
- Anonyymi00014
Luulen että pidän heistä juuri siksi, että he muistuttavat isääni monella tapaa ulkoisesti ja isäni oli rauhallinen ja todella mukava isänä. Hän hoiti meitä vauvoina ja laittoi meille ruokaa ja hän oli aina hyvätuulinen. Se on sellainen ominaisuus josta minä pidän paljon! Kun olimme isompia kävimme marjastamassa hänen kanssaan ja kävimme sukuloimassa hänen lapsuudenkodissaan! Äitini ja isäni riitelivät todella harvoin! Varmaan vain muutaman kerran siihen asti kun olin jo aikuinen! Elämä maalla oli todella hyvää aikaa ja pelkkiä hyviä muistoja on vain mielessä!
- Anonyymi00018
Täysin onnellinen?
Kuule se on mahdoton tilanne olla täysin onnellinen.
Mutta luultavasti osittain olet. Meiltä kaikilta puuttuu tässä elämässä jotain,joka tekisi meistä täysin onnellista. Sitä onnellisuutta kokee ajoittain ja jaksoittain. Tyytyväisyys ja ilo on joitain perusolemuksa ja kokemuksia ,joista voi nauttia hetkittäin. Kysymys kuuluu,että uskallanko elää keskeneräisenä ,uteliaana elämälle, valmiina antamaan itsestäni toisen hyväksi. - Anonyymi00019
Koska olet mt potilas etkä ota lääkkeitäsi
- Anonyymi00020
Se ei ole todellakaan hyvä asia, jos lääkkeet jäävät ottamatta! Miksi hän ei ota niitä!
- Anonyymi00021
Sinulle on kova pala myöntää, että tarvitset miestä päättämään ratkaisuja puolestasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1534553Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1963258Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1092844Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1482820Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis352805Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos412141Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132017Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131895Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381139