Jää vain terveysaseman
KSML:
Sairaalatoimintojen karsimisen katsotaan heikentävän terveydenhuoltoa ja romuttavan laadukkaan osaamispohjan.
Keski-Suomen kansanedustajat puolustavat voimakkaasti Sairaala Novaa, jonka vaativia erikoissairaanhoidon toimintoja tulisi valtiovarainministeriön arviointiryhmän mukaan siirtää Kuopion yliopistolliseen sairaalaan. Lisäksi Novan tutkimus-, koulutus- ja innovaatiotoimintaa esitetään supistettavaksi.
Kansanedustajien mukaan arviointiryhmän esitykset heikentäisivät maakunnan terveydenhuollon tasoa, kaventaisivat palveluita ja romuttaisivat vuosien aikana rakennetun osaamispohjan.
Vihreiden Bella Forsgrén painottaa, että Sairaala Novan toimintojen karsimisen seuraukset olisivat tuntuvat. Pekka Seppänen
Kansanedustajat pitävät Jyväskylässä sijaitsevaa Novaa paitsi keskeisenä sairaalana myös maakunnan vetovoimaa ylläpitävänä rakenteena, jonka ympärille on rakentunut merkittävä osa alueen terveydenhuollosta.
Jyväskylään jää vain iso terveysasema. Mutta saahan ton Nova rakennuksen muutettua vaikka kerrostaloksi nopeasti.
Keskussairaala Novaa ajetaan alas
16
200
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ennen kuin se loppuu, niin käy teettämässä siellä se lobotomia.
- Anonyymi00002
Voisiko kaupungin vassari johto tehdä saman, heidän syytään palveluiden heikkeneminen.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voisiko kaupungin vassari johto tehdä saman, heidän syytään palveluiden heikkeneminen.
Tuokin vain oman mielikuvituksesi tuotosta Nova on ja pysyy
- Anonyymi00003
Nova muutetaan vastaanottokeskukseksi kuulemma.
- Anonyymi00004
Sen pitäisi olla nytkin sairaiden vastaanottokeskus, mutta sen esitutkintakopissa lymyävän jumalan ohi pääseminen hoitoon on lähes mahdotonta. Jos käy tuuri ja pääset käytävälle odottamaan, niin varmista että sinulla on ainakin vuorokauden eväät mukana ja mielellään oma tyyny.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sen pitäisi olla nytkin sairaiden vastaanottokeskus, mutta sen esitutkintakopissa lymyävän jumalan ohi pääseminen hoitoon on lähes mahdotonta. Jos käy tuuri ja pääset käytävälle odottamaan, niin varmista että sinulla on ainakin vuorokauden eväät mukana ja mielellään oma tyyny.
Menkääs nyt tuulitunnelit muualle satuilemaan
- Anonyymi00007
Kaupungintalon voi muuttaa julkiseksi ulostustilaksi kun WC tiloja ei ole muutenkaan tarpeeksi Jyväskylässä.
- Anonyymi00008
Juurikin sopiva paikka sulle alles sontija
- Anonyymi00009
Ensimmäinen käki on saapunut Sippulanniemeen. Vaanii siellä mihin voisi munia kun lämpenee.
- Anonyymi00010
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
Kaltaistasi vanhaa naista kiinnostaa tietenkin.
- Anonyymi00014
Vie munat toisen pesään.
- Anonyymi00012
Niin tai vuokraa ylisuurelle h6vaksin henkilöstölke.
- Anonyymi00013
Keskussairaala on tulevisuudessa Terveysasema.
- Anonyymi00015
Tuskin. Keskussairaalaa ei ole olemassa enää, vain "Kukkulan" homeiset raadot!
- Anonyymi00016
Nova muutetaan vastaanottokeskukseksi , se on toimiala missä raha toimintaan ei lopu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151