Nainen katselet minua

Anonyymi-ap

Huomaan sen. Tule juttelemaan. Miksi minun pitää aina tehdä aloite? Olet varattu, minäkin tavallaan, mitä siitä. Jos sinulla on tunteita, sano se, tai näytä se.

32

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Missä katselen?

• Anonyymi00002

Siellä missä nähdään

• Anonyymi00013
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Siellä missä nähdään

Töissä?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Töissä?

Gynekologi

• Anonyymi00020

Nähdään harva se päivä, ei ihan joka päivä kuitenkaan. Ohimennen vain, joskus jutellaan.

• Anonyymi00003

Millainen nainen joka katselee?

• Anonyymi00004

Ja juttelee

• Anonyymi00011

Upea nainen, muodokas...

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Upea nainen, muodokas...

Kaikki naiset on. Lisää tunnistetta

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei ihan nuori...

• Anonyymi00023
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kaikki naiset ei todellakaan ole upeita ja muodokkaita! Kaikkea muuta.

• Anonyymi00005

Hyi onhan sillä nyt väliä kumppaneita kohtaan. Harmittaa tuollainen.

• Anonyymi00006

Aika horatsu saa olla, että varattuna lähtee aloitteita tekemään.

• Anonyymi00007

Ai.Itselle vain varatut naiset flirttaa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ne on pahimpia

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Varatut miehet flirttailemassa on todella niljakasta. Sitäkin on kohdalle sattunut.

• Anonyymi00021

Niinpä, tiesin sen että hän on varattu!

• Anonyymi00026

Samaa mieltä

• Anonyymi00009

Olen kyllä yrittänyt välttää. Vain jos puhut tai muutkin katsovat.

• Anonyymi00016

Juu kiva on kattoa muttei kohdata sitä sydäntä särkevää tosiasiaa ,että olen väärän kokoinen rakkauteen yli 180 cm naisena .
      Täs maassa ei ole minulle sitä yli 190 cm
      Ihmettä jonka minä tarvin. Ja jota minä
      minä odotan ja mitä minä etsin
      Ja jonka minä tarvitsen !!!!!!

Lyhyitä kivoja tyyppejä on jonoksi asti
      💔😖Pitkä nainen lyhyelle miehelle !

• Anonyymi00019

Tunnen kyllä useampia yli 190 cm miehiä, mutta itse kyllä olen alamittainen. Että on niitä kyllä.

• Anonyymi00025

Wau, Sä oot just oikeen pituinen nainen. Olen sua vähän lyhyempi. Mua ei haittais ollenkaan, päinvastoin. Miten tommoset pituusasiat voivat olla ongelmia?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Wau, Sä oot just oikeen pituinen nainen. Olen sua vähän lyhyempi. Mua ei haittais ollenkaan, päinvastoin. Miten tommoset pituusasiat voivat olla ongelmia?

Seksi toimii vain pidenmän miehen kans minulla .
        On traumoja nuoruudesta emmä tiennyt en ajatellut
        tyypin lyhyistä miehistä ... Jotka siten ovat pahoiteleet paskaa seksiä jälkeen päin .
        En aijo tehdä kyseistä virhettä uudelleen
        Ja kuunnella uudelleen samoi
        Luulin et iso ego ja ja vain pelkkä iso muna riittää... molinää!
        Mä en mikään testikapalle tai lelu .
        Haluan nauttia ja saada !
        En enää tämän ikäisenä tahdo mitää pelkeilyä

Minä haluan parempaa ja viimein
        saada ihanan pidemmän miehen
        Sen mitäbooon etsinyt ja kaivannut
        monta vuotta ...
        Jolle minun toiveenikin merkitsee jotakin

Platoniset kaverisuhteet ei ole hakusessa juuri nyt joka olis lyhyempien miesten vaihtoehto minun kanssani !
        Pitkä nainen

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

tyypin lyhyistä miehistä ... Jotka siten ovat pahoiteleet paskaa seksiä jälkeen päin .

monta vuotta ...

Platoniset kaverisuhteet ei ole hakusessa juuri nyt joka olis lyhyempien miesten vaihtoehto minun kanssani !
        Pitkä nainen

monta vuotta ...

Pitkä nainen

Platoninen suhde ei käy minullekaan. Ja vastauksestasi ymmärsin etten olisi muutenkaan sopiva. Varmaankin hyvä niin. Täällä kirjoitteluhan on virtuaalihahmojen touhua, illuusiota. Joskus menneisyydessä minut vaikuutti ehkä kaltaisesi. Hänen kädet, pitkät kauniit sormet kuin jostain mainoksesta. Pitkät jalat joilla hänen kävely näytti lantioltakin jotenkin erilaiselta, kauniilta. Kaikki, kasvot ja kaikki muu naiseus. Hyvänen aika miten upea hän oli. Vaikka hän on mitä ilmeisimmin minua pidempi hän "tuntui" lähinnä tasaveroiselta. En nyt löydä tuohon parempaa sanaa. Ehkä ajattelin että juuri tuollaiselta nainen näyttää.

Sä oot just oikeen pituinen. Kuten tuolla aiemin kirjoitin. Ehkäpä sua ei vois ulkoisesti muutenkaan mienkään parantaa. Niin uskon.

Jos sulla ei asiat kuitenkaan miesten kanssa onnistu niin sulla on ehkä vikaa jossain muualla. Missähän se vois olla?
        Pidä metrimitta mukanas ja kun löydät mieleisen itsellesi niin palaa sitten taas tänne purkamaan pettymystäsi. Se ei lopu sulla.

• Anonyymi00017

Kädetön jannu kyselee.

• Anonyymi00022

Mihin ne kädet ovat menneet?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mihin ne kädet ovat menneet?

No se oli viittaus siihen että sun kysymys on jonkun muun mielestä melko tyhmä.
        .

• Anonyymi00024

Kai sitä varattunakin saa jutella miehelle?

• Anonyymi00029

Mies joka sanoo olevansa kiinnostunut, mutta "tavallaan varattu", on niljakkaista niljakkain. Eli mies, joka roikottaa jotakuta, ja katselee muita selän takana. Joten ei kiitos.

• Anonyymi00030

Se on joko varattu tai ei, rekisteröidyssä suhteessa. Toki on ihmisiä, joilla on omat säännöt.

• Anonyymi00031

Se ei siis asiaan vaikuta mitenkään että nainen on varattu. Mies on aina se niljakas osapuoli....

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Se ei siis asiaan vaikuta mitenkään että nainen on varattu. Mies on aina se niljakas osapuoli....

Niin melko asenteellista touhua. Läpimätää aivopesun tulosta. Olen paljon miettinyt kuka tätä masinoi, kenen etua näillä ismeillä ajetaan. En ole päässyt varsinaisesti lopputulemaan. Nyky venäjä länsimaiden eripurasta hyötyy. Sen rappion varaan tiedetään naapurissamme lasketun. Me hirtämme itse itsemme yltiö MUKA- suvaitssuuteen, ismeihin. Tulos: miehet/naiset, mustat/valkoiset, länsi/itä, ym. Nyt jopa länsi/länsi. Tällä hetkellä hulluinta hullua: läntinen kumppani yrittää varastaa kumppaniltaan asevelimaalta maa-alueita. Hajoita ja hallitse taktiikkaa on käytetty mailmansivu. Tai kautta aikain jos se on tutumpi ilmaisu. Kaikessa ismeissä näkyy nykyisin se miten nerokkaasti näitä mielipuolisia woke ym. saadaan ajettua ihmisten mieliin. Moni on niiden kanssa hyvin tosissaan. Kovin moni ei näihin miinoihin yksittäin astuisi. "Mutta kun väitetyt valtavat ihmisjoukot (todistavat) netin jossain että kakka on hyvää syötävää niin sitten se on. Olen itse kokenut joukkohysterian vaikutusen muutaman kerran. Tuhansien ihmisten tunnekuohu tarttui vaikka itse tapahtumat ei minua kiinnostanut yhtään. Takaisin kommenttiisi. Nyt on syötetty niin sakea sontaideologia ja tungettu se joka aukkoon niin ettei totuudella ole mitään väliä. Sormituntumalla ja muuten sanoisin naisen olevan noissa hommissa kuitenkin niljakkaampi. Sekin tietysti miehen syy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      154
      4548
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      196
      3248
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      108
      2841
    4. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      34
      2803
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      146
      2759
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      41
      2131
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      13
      2007
    8. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      55
      2005
    9. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1885
    10. Olet ainutlaatuinen

Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain
      Ikävä
      38
      1139
    Aihe