Eikä siinä mitään ihmeellistä ole. Ei se sinun syy ole. En kelpaisi monellekaan työssäkäyvälle ja ns. normaalille miehelle.
En vain kelpaa sulle
25
369
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei sussa mitään vikaa ole. Älä ajattele asiaa noin että et kelpaisi kellekään normaalille miehelle. Olet erityislaatuinen. Joten se vaatii erityislaatuisen miehen että näkee sinut. Älä nyt sellaisia varten yritä itseäsi muokata, ketkä eivät sinua ymmärrä. <3
- Anonyymi00002
Höpöhöpö. Olen realisti niin monessa asiassa kuin pystyn olemaan. Ap
- Anonyymi00013
Tuleeko sulle aapeeäijä hetkeks onnistunu olo kun pakenet tähän keinotekoiseen maailmaan?
- Anonyymi00003
Noh. Vaikka minullakin on ollut vastoinkäymisiä, niin en todellakaan haluaisi saman kokenutta puolisoksi, joten ns. normaali ja työssäkäyvä tai yrittäjä ovat ne vaihtoehdot, jotka ovat olemassa. En todellakaan jaksaisi kohdata omien kokemusten lisäksi puolisonkin vastaavia kokemuksia. Sama myös työn kohdalla. Ei olisi jaksamista kohdata ja nähdä jatkuvasti elämän nurjaa puolta ja raskaita kokemuksia, joutumalla auttamistyöhön.
- Anonyymi00004
Kukin tyylillään, kaikilla on oma polku ja oma puolikkaansa. <3
- Anonyymi00005
Tuo viimeinen lause voisi olla minun kirjoittamani!
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tuo viimeinen lause voisi olla minun kirjoittamani!
” Ei olisi jaksamista kohdata ja nähdä jatkuvasti elämän nurjaa puolta ja raskaita kokemuksia, joutumalla auttamistyöhön.” Jaha, jassoo- don’t hold thay breath either though mate
- Anonyymi00020
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kukin tyylillään, kaikilla on oma polku ja oma puolikkaansa. <3
En usko puolikkaisiin ja kohtalonjohdatuksiin tai kaksoisliekkeihin yms.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
” Ei olisi jaksamista kohdata ja nähdä jatkuvasti elämän nurjaa puolta ja raskaita kokemuksia, joutumalla auttamistyöhön.” Jaha, jassoo- don’t hold thay breath either though mate
Nope . Ei, en suostu. Jokaisen jaksamisella on rajansa.
- Anonyymi00006
Muutat ajattelua mutta miksi sinun pitäisi tyytyä siihen että joku sinut kelpuuttaa eikö olisi parempi tavata joku joka sinut hyväksyy vaatii toki varmaan sen että toinen sua tuntee edes jonkin verran että hän voisi edes hyväksyä mitä tarkoittaa hyväksyminen no se tarkoittaa sitä että hyväksyy sinut sellaisena kuin olet haluamatta itse sinussa muuttaa mitään ellet sitten itse halua muuttaa itsessäsi jotain lähtökohtaisesti oletko itse mielestäsi sellainen jonka itse hyväksyisit jos et itse hyväksy itseäsi et voi odottaa tai olettaa että sut joku hyväksyisi sellaisena kuin olet joka taas tarkoittaa sitä että sun täytyy ensin tehdä itsestäsi sellainen jonka hyväksyt ymmärtääkseni kukaan ei voi tietää millainen olet/voit olla parhaimmillasi vasta sen jälkeen voit edes etsiä sellaista joka saattaisi sut hyväksyä kun olet itse sellainen jonka itse hyväksyt
- Anonyymi00007
Puhut nyt sopivuudesta, tietenkin samanlainen elämäntyyli auttaa löytämään yhteisen sävelen paremmin. Kunnollisuusko siis viehättää. Senkin takana on ihminen vikoineen. Etkö pidä itseäsi sitten arvossa,oman tien kulkija, valinneenakin toisin ainakin edes joskus. Ja etkö halua sellaisen joka arvostaa tätä ominaisuuttasi.
- Anonyymi00019
I can play flute just fine by self
- Anonyymi00021
Kuule, jos ei vaikkapa ole valinnut ns. oman tien kulkijuutta vapaaehtoisestivaan o n ollut ennemminkin kyse pakosta, jossa joko olisi täytynyt suotua olemaan pelkkä muiden tavoitteiden toteuttaja ja työväline, jolla ei ole muuta arvoa kuin työsuorite tai oman tien kulkeminen.
Kunnollisuus on kaunis piirre. Siinä yhdistyvät myös luotettavuus ja vastuullisuus.
Minä en itseasiassa arvosta päivästä toiseen toimettomana lojuvia ja siksi on äärimmäisen turhauttavaa joutua olemaan tässä tilanteessa. sivusta
- Anonyymi00008
Miksi sinun pitäisi kelvata jollekin miehelle? Aloita siitä, että alat kelpaamaan itsellesi. Sen jälkeen voit alkaa arvioida uudelleen, millaista sinä itse et kelpuuta.
- Anonyymi00018
Niinb ja muutenki resilienssi pään aukomiselle kova jos on toivoa, et mitä välii miten ”on”
- Anonyymi00010
Mitäpä jos haaveilet seuraavaksi vapaasta miehestä? Varatuilla on jo omat elämänsä elettävänä.
- Anonyymi00017
Ei oo suutarin lapsilla kenkiä eih
- Anonyymi00022
Mistäpä sinä tiedät kenestä ap haaveilee?
Minäkin olen sinkku ja ilomielin toivottaisin sinkkumiehen elämääni. jostakin hemmetin syystä kuitenkin seuraani yritetään lykätä miehiä joilla on vihkisormus sormessa vaikka ei minua kiinnosta hittojakaan ryhtyä kenenkään sivusuhteeksi, mutten huoli ketä tahansa pelkästään sillä perusteella, että hän sattumoisin on juuri sillä hetkellä sinkkuna.
- Anonyymi00011
Kuulostaa siltä, että olet erityisryhmään kuuluva.
- Anonyymi00015
Onko sulla joku manuaali oikeen perstaskussa?
- Anonyymi00012
No ooks sä naisena esiintyvä AP-otus normaali ja työssäkäyvä? T naiselta huomenta tupaan mikä pössis pölöt? Leikkiä leikkiä
- Anonyymi00024
Realismia on, että jokaisella on ne omat asiat mitä pitää suhteessa tärkeänä. Joku ei välttämättä ihastu minuun kumppanuuden tasolle (vaikka itse ihastuisin), ja minäkin olen varovainen, kehen ihastun, jotta omat tärkeät toiveeni suhteelta täyttyvät. Sillä välin voi tyytyä itseensä, ja keskittyä tekemään omasta elämästään niin hyvää kuin mahdollista.
- Anonyymi00025
Sspermaränniksi kelpaat.
- Anonyymi00026
Sinä et määritä jonkun toisen kelpaamista kellekään muulle kuin itsellesi. Muut päättää omista asioistaan. Js voi olla, että hän ei kelpuuta sinua edes sp….luovuttajaksi.
- Anonyymi00027
En vaan harrasta varattuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1634593Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1973292Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1122874Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1552865Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis372815Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos452175Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132077Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552015En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131895Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien511396