Demarien "pääporvarit" asuvat Hitas asunnoissa.

Anonyymi-ap

Heinäluoma tyttärineen haalinut tukiasunnoista jopa sijoitusasuntoja. "Köyhät"vasemmistolaiset Heinäluomat ja Arhinmäki näyttää esimerkkiä kuinka he ovat vilpittömästi "vähävaraisen" asialla.

21

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

- Siinä näette - millaisia Valehtelijoita nuo - SDP:n -IDIOOTIT- Ovat - !

- - - Vievät -HYVÄ-TULOISINA- - - PieniTuloisilta Asunnot -siis ROSVOAVAT - !

• Anonyymi00011

Kaksi kolmasosaa hitas-asunnoista on mennyt hyväosaisille, ketä he ovat?

• Anonyymi00002

Rosvoja - kaikki, mutta eipä mikään yllätys.

• Anonyymi00012

Mutta miten on loistava tilaisuus persulle uhriutua.

• Anonyymi00003

Uskomatonta äänestäjien halveksuntaa. Vasemmistojohtajat kylpevät ylellisyydessä, jota kannattajat omassa tyhmyydessään ylläpitävät.

• Anonyymi00013

Köyhiltä ei leikata, se ei sovi perussuomalaisille.

Liian moni meni äänestämään persuja, mutta onneksi näyttäisivä tulleen järkiinsä, toivottavasti.

• Anonyymi00004

" Hitas- Heinäluoma "

" köyhän asialla "

hah.

• Anonyymi00014

Hitas on kotien kehittäjä hyväosaisille, noin niin ku käytännössä.

• Anonyymi00006

Kun oikein syvällisesti ajattelee, tämä Heinäluoman juttu on tosi törkeä loukkaus suomalaista huolenpitoperiaatetta kohtaan. Sikamaista oman edun tavoittelua.

• Anonyymi00015

Eikö ole aivan upeaa kun pääset uhriutumaan taas kunnolla, oikein rinta rottingilla pääset syyttämään demukoita, paistaa se aurinko perskasaankin.

• Anonyymi00007

Olen kuullut, että hitas-asuntojen nimeksi ollaan vaihtamassa heinäluoma-asunnoiksi.

• Anonyymi00016

Ei voi, siitä voi tulla mielikuva siitä, että Suomen kerma on siirtynyt koksuista demareihin, eikä sellainen käy hitas-asukkaille.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei voi, siitä voi tulla mielikuva siitä, että Suomen kerma on siirtynyt koksuista demareihin, eikä sellainen käy hitas-asukkaille.

kaikki mitä demukat saavat omiin taskuihin, se on sitä oikeaa demariaatetta.

• Anonyymi00008

LUULETKO ETTÄ JOKU DUUNARI TAIKKA KÖYHÄ KIINNOSTAA JOTAIN DEMARIA, VIELÄ VÄHEMMÄN NÄMÄ YHTEISKUNNAN ELEÄTIT KUN VIEVÄT TUKINA DEMARIEN RAHAT!!!!!!!!! VALEHTELEVAT NÄILLE UMMET JA LAMMET ETTÄ SAVAT NÄISTÄ ÄÄNESTÄJIÄ, LUPAILLEMALLA TUET TAKAISIN!!!!!!!!!!!ÄLKÄÄ USKOKO MUTTA EIHÄN LAHOPÄILLE MITÄÄN VOI!!!!!!

• Anonyymi00017

Ei, he tietävät että demarit ovat duunarin asialla, vain sinä luulet kaikenlaista.

• Anonyymi00009

Mikä oksettaa vasureissa, on se niiiden läpinäkyvä epärehellisyys ja luihuus.
      Puhutaan yhtä ja tehdään toista.
      Jeesustelua kaikki alusta loppuun.

• Tuotahan se aina on ollut, jo -50 luvulla olen tuohon törmännyt sosialistien taholta! Sosialistihan on aina oikeassa käyttäessään muiden ansioita ja jos joku niitä itse käyttää hän on vähintään riistäjä!

• Anonyymi00010
        Extyökkäri kirjoitti:

Tuotahan se aina on ollut, jo -50 luvulla olen tuohon törmännyt sosialistien taholta! Sosialistihan on aina oikeassa käyttäessään muiden ansioita ja jos joku niitä itse käyttää hän on vähintään riistäjä!

Nooh, onneksi asiat ovat nyt päinvastoin, kun sosialisti ostaa hitas-asuntoja, on hän riistäjä, vastaavasti kun Suomen kerma omistaa kaksi kolmasosaa hitas-asunnoista, ei kyse ole riistosta. Ilmeisesti ainoa riisto on se, ettei kapitalistit ole saaneet haltuunsa kaikkia hitas-asuntoja, osa on mennyt jopa duunareille, niin ja muutama sosialisteille.

• Anonyymi00019

Kannattaisi mieluummin alkaa oksettamaan Orpon hallituksen piilottelema epärehellisyys ja luihuus, sillä tavalla Orpon hallitus ajaa koko maan sekaisin.

• Anonyymi00018

Punikkimafia tuhoaa suomen.

• Anonyymi00021

Verot ylös sanoo demari ,maatilat, metsänomistajat pois . ..Rikkaat pois Kaikki POIS.......
      .Jos naapurilla Bemari, sen hakee pois Demari.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      32
      3738
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      51
      1659
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1359
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1191
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      172
      1047
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1041
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      84
      925
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      39
      807
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      49
      771
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      750
    Aihe