Kutsutaan päälle oikeudeksikin istuttaa viattomia vankiloihin.
Mistä yliopiston helvetistä näitä lakeja keksitään?
Joku kapea ryhmä vain keksinyt istuttaa jokainen vankilaan ilman suurempia seuraamuksia pikkuipana ryhmälle.
Valtio keksinyt istuttaa viattomia vankilaan
11
199
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olet sekopää. En tunne yhtään väärin tuomittua, sen sijaan kyllä ihan oikein tuomittuja. Oletko ehkä Venäjän trolli?
- Anonyymi00002
Jos vangeilta kysytään ovatko he syyllisiä, niin 99 % ilmoittaa olevansa syyttömiä.
- Anonyymi00003
Jokainen poliisin, syyttäjä ja oikeuden puolueelliset toimintatavat tietävä tietää että oikeus ei tässä maassa toteudu. Koko järjestelmä on poliittinen, ja rangaistuksen oikeudetonta vallankäyttöä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jokainen poliisin, syyttäjä ja oikeuden puolueelliset toimintatavat tietävä tietää että oikeus ei tässä maassa toteudu. Koko järjestelmä on poliittinen, ja rangaistuksen oikeudetonta vallankäyttöä.
Pitäisikö tuomiot taas jakaa huutoäänestyksillä, kuten Punakaartissa v. 1918 ?
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jos vangeilta kysytään ovatko he syyllisiä, niin 99 % ilmoittaa olevansa syyttömiä.
Väärin, kyllä suurin osa myöntää viimeistään siinä vaiheessa kun istuu tuomion saaneena sellissään.
- Anonyymi00008
Kyllä, itse tiedän henkilön, joka on syyttömästi tuomittu, kun hoviin haettiin kirjallista todistelua, jota ei ollut esitetty aikaisemmin. Eli fotoshopattu valokuvia, josta ei pystynyt päättämään niiden aitouutta tai henkilöitä. Lisäksi Virosta haettiin valetodistaja paikalle. Käräjäoikeus oli hylännyt syytteen kokonaan.
- Anonyymi00006
Avaaja voisikin kertoa muutaman esimerkin näistä syyttömistä jotka istuvat vankilassa.
- Anonyymi00007
Sillä on jäänyt rikosoikeuden ja prosessioikeuden tentit tekemättä, mutta ainakin Auer sai valtion varoista isot korvaukset syyttömänä vankilassa istumisesta, vai onko Auer sittenkään syytön ?
- Anonyymi00009
Pitkän vankeusrangaistuksen sijaan kannattaisi miettiä, että hyödyllisempi olisi jos tuomittu lusimisen sijaan lähtisi nopeammin töihin ansaitsemaan rahoja vahinkokorvauksiin asianomistajalle ja valtiolle.
- Anonyymi00011
Rikos on teko, mistä laissa on säädetty rangaistus. Suomessa rangaistuksia ovat vapauden menetys, sakot, viran menetys, yhdyskuntapalvelu, jne...
Kaikissa rikoksissa ei ole asianomistajaa, eli vahinkoa ei ole syntynyt, esim. monet liikennerikokset, rattijuopumus, ylinopeus, kortitta-ajo, jne..
- Anonyymi00010
Eduskunta säätää edelleen lait eikä niitä noin vain keksitä. Rikollinen haluaa tietysti säätää omat lait ja kutsuu tätä lakien rikkomista vain osoituksena pelisilmästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243