Rouva mukaan

Anonyymi-ap

Asumme vanhan maatalon päärakennuksessa jossa on paikkojen korjaus tarvetta.
Minun kaverit ovat olleet auttamassa rempassa ja välillä ovat yöpyneet meillä.
Kun vaimo on tullut töistä hän on kysynyt oletteko ajatellut kimpassa ottaa hänet.
Usein olen myöntänyt ja vaimo on tavallaan maksanut talkoo rempan luonnossa.
Rouva 30v on suosittu kaverien keskuudessa ja ukkomiehet ovat kaikkein innokkaimmat rouvaa panemaan.
Yhden kaverin vaimo on 3vuorotyössa ja kaveri on meillä hänen vaimon ollessa ilta tai yövuorossa mies panee tällöin mun rouvaa kimpassa kanssani ja myös kaksistaan mun vaimon kanssa.

12

1470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Käyn auttelemassa tuttava pariskuntaa silloin tällöin sähkötöissä ja maksu meni siihen että luonnossa tuli se hoidettua.Olohuoneeseen olin lopuksi laittamassa kattopistorasiaa jakkaralla ja nainen hääräili omiaan kun tuli viereen ja sanoi että olisipa tästä hyvä ottaa suihin.Sanoinkin että mikä estää? Samalla käsi alkoi kokeilla mulkkua housujen päältä.Eipä kauan kestänyt kun veti housuja alas ja mulkku pystyssä siinä naisen naaman edessä.Mieleen tuli että missähän mies on että jos sattuu tulemaan just paikalle kun nainen ottaa suihin.Kesken kaiken nainen sanoikin että haluatko sinäkin kokeilla?Mies olikin tullut seläntakaa huoneeseen oli katsellut touhua ja sanoi että näköjään maksua kuittaillaan.Mies tulikin viereen ja en kerennyt mitään tehdä kun mulkku vaihtoi suuta,mies otti samalla palleista kiinni painoi kullin syvälle suuhunsa naisen katsellessa vierestä.Siinä vaiheessa ei mahtanut mitään kun naisen käsi kullinvarressa ja terska miehen suussa,lähti lastit miehen suuhun.Nainen runkkasi vielä hetken aikaa ja mies suu spermassa kysyi että onko tämänhetkiset työt kuitattu? Nyt vaan odottelen jatkokeikkaa mutta olihan kokemus,jakkaralla housut kintussa,kyrpä pystyssä ja kaksi ihmistä kullin kimpussa.

• Anonyymi00009

Olihan tuo ihan paska ”tositarina”, mutta anna hänen tuottaa omaa fantasiaansa tänne, ilman että olet jatkuvasti ruikuttamassa kuin esiteini-ikäinen tyttö.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olihan tuo ihan paska ”tositarina”, mutta anna hänen tuottaa omaa fantasiaansa tänne, ilman että olet jatkuvasti ruikuttamassa kuin esiteini-ikäinen tyttö.

Sairasta paskaa

• Anonyymi00003

Kelpais korvaukseksi nainen. Raksamies 49v

• Anonyymi00005

Meillä ei ole remppaa mutta mieheni haluaa minun antavan muille miehille seksiä.
        Nyt olen luvannut antaa myös toiselle miehelle.
        Olen 25v 157cm 47kg.
        Olisiko halukasta miestä mukaan leikkiin?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Meillä ei ole remppaa mutta mieheni haluaa minun antavan muille miehille seksiä.
        Olen 25v 157cm 47kg.

Aika namu olet mitoiltasi

• Anonyymi00008

Tämäkin limarotan huutelija useasti täällä, sama loru.
        Selvästi autistinen henkilö jolle fiksoitunut sama fraasi toistettavaksi.
        Ikävää että limarottafanilla viiraa päässä.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Aika namu olet mitoiltasi

Loppupelissä rämesika turskalla joka vääristelee kokoaan 🤢🤮

• Anonyymi00015
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Olen 25v 157cm 47kg.

Mieli tekis ❤️

• Anonyymi00007

Meillä kävi mökillä kerran ammattimetsuri kaatamassa ja pilkkomassa pölleiksi muutaman vanhan puun metsän reunasta. Jossain vaiheessa urakkaa hän työnjohtajan asemassaan komensi vaimoni saunaa lämmittämään. Kun puut olivat nurin, oksat kasassa ja pöllit halkomista vailla, metsuri tokaisi, ettei hän tästä oikeastaan muuta palkkiota vaadi kuin saunoa kaksistaan vaimon kanssa.

Se oli sanottu yhtä leikillään kuin tosissaan, ja vaimo siristi silmiään, katsoi metsuriin, ei minuun, ja sanoi, että sehän ei sitten tyyriiksi tulekaan.

Minä olin kuin sähköiskun saanut, pitkin selkärankaa tyrskähti kuuma aalto, ja sanoin olevani samaa mieltä.

Vastakin oli tehty, ja se kainalossa saunojat läksivät palkkiota kuittaamaan. Minut jätettiin, miten sanoisin, vuoroani odottamaan ja ihmettelemään mitä siellä tapahtuu. Jälkeenpäin utelin vaimolta, että kuinkas paljon se metsuri vaati. Vaimo siihen, että selänpesun, ja katsella vähän. Pikkusen annoin koittaa, kun se niin nätisti pyysi ja kehui.

• Anonyymi00010

Meillä myös omakotitalo, joka alkaisi olla remppausta vailla sieltä ja täältä. Osaava, reipas ja sosiaalinen remppaukko taitavilla käsillä ja laadukkaalla työkalulla kelpais meille :) Vaimo mielellään hoitaisi maksun ja mä työnjohtajana tietysti valvon maksun suorittamista.

• Anonyymi00014

Sopii, missä päin?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      620
      2364
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      28
      1182
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1138
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      10
      1016
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      92
      916
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      91
      787
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      623
    Aihe