TÄNÄÄN MENEE RIKKI YLI 22 TUHATTA TILAAJAA ALLE VRK TAAS TUHAT UUTTA .JATKA SAMAAN MALLIIN OOT KOSULAN PARAS !!!
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Kiitos kyllä jatketaan t. Forest finn
- Anonyymi00002
https://youtube.com/shorts/50Um12iIy0I?is=5d_nhfHIC15A_iAG
Entäpä jos kuvaisit Tainaa ja tekisit hänestä tekoälyllä tuollasen viehkeän ja kurvikkaan neitosen?
Tekisit hyvää ruokaa ja innostaisit Tainan syömään hyvää ruokaa.
Mikä sinua kiehtoo niissä savuavissa suurissa tekoäly traktoreissa, käyttäisit samaa älyä muokkaamaan myös naisestasi mahtavan amazonin.
Pilkepuu terreunalla kyykkäävä amazon saattaisi saada kanavan lentoon.
Vain mielikuvitus on rajana mitä kaikkea uhkea maaseudun nainen pystysi tekemään.
Aitovarsilla, kömmänöiden hämärissä, koneiden ohjaamoissa. - Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
https://youtube.com/shorts/50Um12iIy0I?is=5d_nhfHIC15A_iAG
Entäpä jos kuvaisit Tainaa ja tekisit hänestä tekoälyllä tuollasen viehkeän ja kurvikkaan neitosen?
Tekisit hyvää ruokaa ja innostaisit Tainan syömään hyvää ruokaa.
Mikä sinua kiehtoo niissä savuavissa suurissa tekoäly traktoreissa, käyttäisit samaa älyä muokkaamaan myös naisestasi mahtavan amazonin.
Pilkepuu terreunalla kyykkäävä amazon saattaisi saada kanavan lentoon.
Vain mielikuvitus on rajana mitä kaikkea uhkea maaseudun nainen pystysi tekemään.
Aitovarsilla, kömmänöiden hämärissä, koneiden ohjaamoissa.Kyllä sekin onnistuu t.forest finn
- Anonyymi00003
Ei tarvitse tekoälyä käyttää Taina on niin viehättävän näköinen ihan itsenä.
- Anonyymi00004
TAINA ON KOSULAN KAINEIN NAINEN .METSÄMANIN MORSMAIKKU ON JO TOINEN JALKA HAUAS 🤣 EIPÄ TUO PULLOSILMÄ TUOTA EUKKOAAN KEHTAA OIKEIN VIDEOILLA ESITELLÄ.
- Anonyymi00005
KAUNEIN NAINEN ON TAINA .
- Anonyymi00007
Pian varmaan perintöpoika ilmestyy !
- Anonyymi00008
Mersusta kesäksi auto pariskunnalle ,kyllä olisi upeeta seurata kylällä.
- Anonyymi00011
Niin ois t.forest finn
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522