Ikävä ollut?
Onko yhtään
9
244
Vastaukset
- Anonyymi00001
No perhana kaiken muun p*skan lisäksi sekin vielä. Kiitos, että muistutit ☺️🌞
- Anonyymi00002
Eikai se nyt niin paskaa ole tämä elämä. Aurinkokin paistaa
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eikai se nyt niin paskaa ole tämä elämä. Aurinkokin paistaa
Ei kai se olekaan. Minä vaan olen juuttunut omii p*skoihini, vaikea päästä pois. Olen kuukausia ajatellut jo, että kun saan tuon ja tuon asian hoidettua, niin otan maantieteellistä etäisyyttä tähän kylään. Ja sitten tulee mieleen, että voinko silti lähteä, vaikkei koppa olekaan ihan kunnossa tai väsyttää aika paljon? Jokin helppo paikka, mutta siltikin siinä on ne tietyt jutut, mitä pitää jaksaa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei kai se olekaan. Minä vaan olen juuttunut omii p*skoihini, vaikea päästä pois. Olen kuukausia ajatellut jo, että kun saan tuon ja tuon asian hoidettua, niin otan maantieteellistä etäisyyttä tähän kylään. Ja sitten tulee mieleen, että voinko silti lähteä, vaikkei koppa olekaan ihan kunnossa tai väsyttää aika paljon? Jokin helppo paikka, mutta siltikin siinä on ne tietyt jutut, mitä pitää jaksaa.
Ja a auringossa sain kävellä kyllä tänään 🌞
- Anonyymi00003
Ainahan se.
- Anonyymi00006
Ei kai.....
Vaan sanoja jaossa, ämpäreistä......
https://m.youtube.com/watch?v=CJFXh3fB95E&pp=0gcJCcQBo7VqN5tD - Anonyymi00007
Kenellä ketä lapsiani aina toisinaan mitä sitä muuta ikävöisi
- Anonyymi00008
Kun ei oo tunteita niin ei voi olla ikävä
- Anonyymi00009
Ei kannata sitten kommentoida
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,654936Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk313725Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699223350- 792325
- 241899
Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271571Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401522Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3311476Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔141443Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?331330